اینورتر 15 اسب 11 کیلووات SBT

برای دریافت مشخصات فنی و قیمت اینورتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • شرکت فنی و مهندسی سنا برق توان در جهت طراحی، ساخت و تولید ادوات کنترل، نظارت و حفاظت با هدف ارائه محصولی مطلوب به صنعت‌گران ایرانی، همواره رضایت مصرف‌ کنندگان را به عنوان اصلی ترین سرمایه خود در نظر گرفته است. این شرکت از سال 1391 ، با هدف ساخت نمونه داخلی درایو آسانسور و ارائه محصولی با کیفیت و قدرتمند و در عین حال با قیمتی رقابتی نسب به رقبای حاضر، قدم به عرصه‌ی این صنعت نهاد. این شرکت با بهره‌مندی از حضور جمعی از نخبگان و فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های صنعتی کشور روند بومی‌ سازی تولید درایو در کشور را آغاز نمود.

    پس از موفقیت در تولید و عرضه‌ی درایو‌‌های آسانسوری و در راستای ارائه‌ی محصولی کارآمد در زمینه‌های مختلف صنعتی، این شرکت موفق به تولید درایوهایی در رده‌های توانی مختلف و در دو نوع گیربکس‌دار (القائی) و درایو گیرلس (آهنربای دائم) شده است؛ که این نوع محصولات در کاربردهای متنوع نظیر صنایع اتوماسیون، ماشین‌کاری، تهویه مطبوع، پمپ و فن، معدن، انرژی و… مورد استفاده می‌باشد. اکنون پس از گذشت سال‌ها از تولید محصولات اولیه و کسب تجربه‌های فراوان در این صنعت، شرکت سنا برق توان با ارائه‌ی محصولات خود به دیگر کشورهای دنیا، قدمی مهم در راستای ارائه‌ی محصولی ایرانی در بازارهای صنعتی بین‌المللی برداشته است.

    صنایع مختلف ایران همچون نفت و گاز در پارس جنوبی، معدن کاری و حفاری در معادن آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، کرمان، زنجان و دیگر استانها، تولید و فرآوری و بسته بندی مواد غذایی در کشور، سیستم های تهویه مطبوع، ماشینکاری و همگی فعالیت های صنعتی داخلی کشور که در هر مرحله ای با کنترل فرآیندها سر و کار دارند، نیاز به محصولی ایرانی دارند تا بتوانند با اطمینان به پشتیبانی و ضمانت در دسترس محصول، اقدام به استفاده آن در کنترل فرآیندهای پیچیده و حساس نمایند.

    شرکت SBT Electric با بررسی صنایع کشور و نیازهای هر کدام اقدام به طراحی و تولید درایو صنعتی در توان های مختلف از مقدار 0.75 کیلووات تا 75 کیلووات نموده تا هر صنعت، بسته به نیاز خود بتواند از درایو صنعتی ایرانی استفاده نماید. برای دریافت کاتالوگ اینورتر سه فاز با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    نوع مدل
    SBT-I340 (سری صنعتی), SBT-I330 (سری صنعتی), SBT-LU1000 (سری گیرلس), SBT-L450N (بدون نیاز به کارت انکودر جانبی)
    برند اینورتر
    SBT
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع کاربرد اینورتر
    کاربری عمومی ، موتور آسانسور ، موتور گیرلس و القایی آسانسور
    فرکانس خروجی
    0-100 Hz
    ولتاژ ورودی
    380 ولت - برق سه فاز
    توان ورودی
    15HP - 11KW
    مد کنترلی
    Close-Loop Vector Control, Close-Loop Vector Control PM, Open-Loop Control, V/F Control
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • کارشناس مرتبط