اینورتر 5 اسب 3.7 کیلووات SBT

برای دریافت کاتالوگ و قیمت اینورتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • شرکت فنی و مهندسی سنا برق توان در جهت طراحی، ساخت و تولید ادوات کنترل، نظارت و حفاظت با هدف ارائه محصولی مطلوب به صنعت‌گران ایرانی، همواره رضایت مصرف‌ کنندگان را به عنوان اصلی ترین سرمایه خود در نظر گرفته است. این شرکت از سال 1391 ، با هدف ساخت نمونه داخلی درایو آسانسور و ارائه محصولی با کیفیت و قدرتمند و در عین حال با قیمتی رقابتی نسب به رقبای حاضر، قدم به عرصه‌ی این صنعت نهاد. این شرکت با بهره‌مندی از حضور جمعی از نخبگان و فارغ‌التحصیلان بهترین دانشگاه‌های صنعتی کشور روند بومی‌ سازی تولید درایو در کشور را آغاز نمود.

    پس از موفقیت در تولید و عرضه‌ی درایو‌‌های آسانسوری و در راستای ارائه‌ی محصولی کارآمد در زمینه‌های مختلف صنعتی، این شرکت موفق به تولید درایوهایی در رده‌های توانی مختلف و در دو نوع گیربکس‌دار (القائی) و درایو گیرلس (آهنربای دائم) شده است؛ که این نوع محصولات در کاربردهای متنوع نظیر صنایع اتوماسیون، ماشین‌کاری، تهویه مطبوع، پمپ و فن، معدن، انرژی و… مورد استفاده می‌باشد. اکنون پس از گذشت سال‌ها از تولید محصولات اولیه و کسب تجربه های فراوان در این صنعت، شرکت سنا برق توان با ارائه ی محصولات خود به دیگر کشورهای دنیا، قدمی مهم در راستای ارائه‌ی محصولی ایرانی در بازارهای صنعتی بین‌المللی برداشته است.

    صنایع مختلف ایران همچون نفت و گاز در پارس جنوبی، معدن کاری و حفاری در معادن آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، کرمان، زنجان و دیگر استانها، تولید و فرآوری و بسته بندی مواد غذایی در کشور، سیستمهای تهویه مطبوع، ماشینکاری و همگی فعالیتهای صنعتی داخلی کشور که در هر مرحله ای با کنترل فرآیندها سر و کار دارند، نیاز به محصولی ایرانی دارند تا بتوانند با اطمینان به پشتیبانی و ضمانت در دسترس محصول، اقدام به استفاده آن در کنترل فرآیندهای پیچیده و حساس نمایند. شرکت SBT Electric با بررسی صنایع کشور و نیازهای هر کدام اقدام به طراحی و تولید درایو صنعتی در توان های مختلف از مقدار 0.75 کیلووات تا 75 کیلووات نموده تا هر صنعت، بسته به نیاز خود بتواند از درایو صنعتی ایرانی استفاده نماید.

  • مشخصات عمومی
    نوع مدل
    SBT-I330 (سری صنعتی)
    برند اینورتر
    SBT
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع کاربرد اینورتر
    کاربری عمومی
    فرکانس خروجی
    0-400 HZ
    ولتاژ ورودی
    380 ولت - برق سه فاز
    توان ورودی
    5HP - 3.7KW
    مد کنترلی
    Open-Loop Control, V/F Control
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • کارشناس مرتبط