کفکش 2 اینچ تکفاز ملل ایرانی با کابل 10 متری

برای دریافت کاتالوگ، مشخصات فنی قیمت پمپ کف کش با کارشناسان فروش در تماس باشید.

مدل پمپ دبی ماکزیمم (l/min) هد ماکزیمم (m) توان (kW)
16 متری 300 16 1
22 متری 22 1
30 متری 30 1.5
45 متری 45 2
54 متری 54 2.2
70 متری 70 2.5
موجود
۰ تومان
۷,۷۷۶,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • این محصول برای استفاده با برق شهری تک فاز مناسب است. برای سفارش پمپ کف کش سه فاز ملل با کارشناسان فروش در تماس باشید. نوع فلوتر دار کفکش ملل از جنس بسیار خوب اروپایی یا ترک است. برای دریافت جزئیات با کارشناسان فروش در تماس باشید. پمپ ملل یکی تولید کنندگان جدید در صنعت پمپ ایران می باشد، کمپانی تولید پمپ ملل در انواع مختلف از جمله پمپ های کف کش و لجن کش و پمپ های شناور تک فاز و سه فاز تولید و وارد عرضه بازار می کند. پمپ های تولید شده توسط این کمپانی دارای گارانتی معتبر است هم چنین محصولات پمپ ملل به عنوان یک محصول ایرانی با کیفیت با قیمت مناسب وارد بازار جهانی شده ، کف کش ها و لجن کش های این کمپانی به کشور های همسایه صادر شده و به عنوان یک برند معتبر ایرانی شناخته شده است. کارخانه سازنده پمپ ملل برای ساخت الکترو پمپ ها و لجن کش های خود از تکنولوژی روز دنیا بهره می گیرد، و در تولید محصولات خود از بهترین آلیاژ استفاده می کند. قبل از پرداختن به نقد و بررسی کف کش ها ملل یکسری نکات اجرایی در مورد نصب و راه اندازی کف کش ها یا الکتروپمپ را باز گو می کنیم از جمله:

    1. از ولتاژ برق در زمان اجرای پمپ کف کش اطمینان حاصل فرمایید .
    2. برای اینکه پمپ کف کش مناسب  انتخاب کنید باید نمودار هد و دبی کف کش را بررسی کنید.
    3. قبل از راه اندازی اطمینان حاصل فرمایید محل هوزینگ پمپ کف کش از آب پر شده باشد.

    پمپ کف کش M 06 ملل

    پمپ ملل 06

    اطلاعات کد گذاری پمپ M 06 نشان دهنده حرف M  تولید شده توسط کمپانی ملل می باشد ، عدد 6 به معنی این است که در ردیف 6 کف کش قرار دارد.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ کف کش M 06 ملل از جنس آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار ساخته شده است که توسط دستگاه اتوماتیک تولید می شود ، پروانه پمپ کف کش M 06 ملل رو بسته چند کاناله و از جنس استیل می باشد. هم چنین جنس شافت کف کش از استیل  ، وزن پمپ کف کش M 06 ملل برابر 26 کیلو گرم می باشد ، کابل موتور 10 متر است و  شماره خازن 45 ، تیپ پمپ کف کش M 06 ملل برابر S72 دو اینچ می باشد. آمپر کف کش برابر 11 آ مپر است ، ابعاد جعبه پمپ کف کش برابر 60 سانتی متر ارتفاع و قطر بیرونی برابر 185 میلی متر است به معنی اینکه جدار داخلی 20 اینچ، قطعات استفاد ه شده در پمپ کف کش M 06 ملل چدن ضد سایش تحت فشاراست، تمام پیچ و مهره ها استفاده شده در کف کش استیل می باشد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ کف کش M 06 ملل در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شود که در مدل تک فاز قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد ، محدوده دمای سیال ورودی به پمپ بین صفر تا 45 درجه سانتی گراد متغییر است. دور موتور پمپ کف کش M 06  ملل 2800 می باشد ، حداکثر دبی پمپ کف کش M 06 ملل 300 لیتر بردقیقه است ، حداکثر هد کف کش برابر با 70 متر است. توان کف کش  برابر 2.2 اسب بخار که معادل 1.65 کیلو وات می باشد ، اگر سیال پمپاژ شوند درجه حرارت بیشتری از 45 درجه سانتی گراد داشته باشد سبب خرابی اجزای داخلی کف کش می شود اگر نیاز به پمپاژ سیال با درجه حرارت بیشتری دارید باید از کف کش مناسب سیال تون استفاده کنید.

    کاربردها

     یکی از کاربردهای پمپ کف کش M 06 ملل استفاده در رودخانه ها ، نهر ، چاه ها می باشد هم چنین می توانید از این کف کش ها جهت آبرسانی نیز استفاده کنید ، در مکان هایی که نیاز به تخلیه سریع آب است استفاده از لجن کش های ملل بهترین گزینه می باشد، از  پمپ کف کش M 06  ملل  می توانید  برای فواره و آبنما استفاده می شود.

    پمپ کف کش M 05 ملل

    ملل 05

    اطلاعات کد گذاری پمپ M 05 ملل به این صورت می باشد، حرف M نشان دهنده این است که کف کش تولید شده توسط کمپانی ملل می باشد ، عدد 5 به معنی این است که کف کش در ردیف 5 کف کش ها است.

    خصوصیات فیزیکی

    • جنس بدنه پمپ کف کش M 05 ملل از جنس آلومینیوم می باشد ، چدن و استیل تحت فشار ، تمام قطعات داخلی پمپ از چدن ضد زنگ است.
    • جنس شفت پمپ کف کش M 05 ملل تمام استیل AISI 304 می باشد ، تمام پیچ و مهره های کف کش از استیل می باشند ، در تولید این نوع پمپ از پروانه رو بسته چند کاناله استفاده می شود.
    • جنس پروانه پمپ کف کش M 05 ملل از استیل می باشد ، قطر دهانه خروجی پمپ کف کش برابر 2 اینچ است.
    • ابعاد جعبه پمپ کف کش M 05 ملل دارای ارتفاع 56 سانتی متر می باشد، هم چنین قطر بیرونی کف کش برابر 185 میلی متر می باشد، به عبارتی قطر بیرونی پمپ کف کش M 05  ملل 185 میلی متر است.
    • وزن پمپ کف کش M 05  ملل برابر 24 کیلو گرم می باشد، شماره خازن 40 است و دارای 10 متر کابل می باشد .

    خصوصیات عملکردی

    1. توان پمپ کف کش M 05 ملل برابر 2 اسب بخار می باشد ، پمپ کف کش در دو مدل تک فاز استیل و سه فاز استیل تولید می شود.
    2. حداکثر دبی پمپ کف کش M 05 ملل 350 لیتر بر دقیقه و حداکثر هد کف کش برابر 55  متر می باشد.
    3. در دبی 180 لیتر بردقیقه تا 50 متر هد دارد، آمپر پمپ کف کش M 05 ملل برابر 10 آمپر، دمای سیال ورودی به پمپ کف کش در محدوده صفر تا 45 درجه سانتی گراد می باشد.
    4. سیال ورودی به کف کش نباید بیشتر از 45 درجه سانتی گراد باشد، دور موتور پمپ کف کش M 05 ملل برابر 2800 دور بر دقیقه است، تیپ کف کش برابر S54 دو اینچ می باشد.

    کاربردها

    اصولا از کف کش ها برای تخلیه آب چاه هایی عمیق استفاده می شود ، هم چنین برای مکان هایی که نیاز به تخلیه سریع آب است بسته به نوع دبی و هد کف کش مورد استفاده قرار می گیرد. از پمپ کف کش M 05 ملل برای فواره ها و اب نما نیز می توانید استفاده کنید ، این کف کش ها  350 لیتر بر دقیقه آبدهی دارند و مناسب برای مکان هایی که نیاز به دبی بالا دارند می باشند.

    پمپ کف کش M 04 ملل

    04

    اطلاعات کد گذاری پمپ کف کش M 04 ملل به این صورت به این معنی است حرف M نشان دهنده پمپ تولید شده توسط کمپانی ملل می باشد عدد 4 به معنی کف کش در ردیف 4 در کف کش ها می باشد.

    خصوصیات فیزیکی

    • جنس بدنه پمپ کف کش M 04  ملل از جنس آلو مینیوم می باشد، تمام اجزای داخلی کف کش ملل از چدن ضد سایشی است.
    •  جنس شافت موتور پمپ کف کش M 05 ملل از استیل AISI 304  می باشد.
    • جنس پروانه پمپ کف کش از استینلس استیل AISI 304 است ، آمپر پمپ کف کش M 05  ملل برابر 9 آمپر است، وزن کف کش برابر 21 کیلو گرمی است.
    • شماره خازن برابر 35 است، دارای کابل 10 متری می باشد، تیپ پمپ کف کش M 05 ملل برابر 45 متری دو اینچ می باشد، ابعاد کف کش برابر با 52 سانتی متر  ارتفاع می باشد هم چنین دارای قطر خارجی 185 میلی متر است.  

    خصوصیات عملکردی

    1. پمپ کف کش M 04 ملل دارای حداکثر دبی 400 لیتر بردقیقه می باشد، حداکثر هد کف کش برابر با 45 متر می باشد هر چه مقدار دبی (آبدهی ) بیشتر می شود مقدار هد کمتر می شود.
    2. در دبی 180 لیتر بر دقیقه تا 40 متر هد دارد، توان موتور پمپ کف کش M 04 ملل برابر 1.5 اسب بخار است که معادل 1.1 کیلو وات می شود، ولتاژ مصرفی کف کش برابر 220 ولت می باشد.
    3. دور موتور پمپ کف کش M 04 ملل برابر 2800 دور بر دقیقه است، محدوده دمای سیال ورودی به کف کش نباید از 45 درجه سانتی گراد تجاوز کند زیرا باعث آسیب رسیدن به کف کش می شود ، این مدل کف کش در دو مدل تک فاز و سه فاز می باشد،

    کاربردها

    از پمپ کف کش M 04  ملل می توانید در داخل استخر برای کشیدن آب استفاده کنید، هرچی مقدار دبی که کف کش پمپاژ می کند بیشتر شود هد سیال پمپاژ شونده کاهش پیدا می کند. هم چنین برای آبنما ها و فواره ها نیز بسته به نوع کاربری می توانید از این کف کش ها استفاده کنید، اصولا از کف کش ها برای پمپاژ آب خانگی و هم چنین برای انتقال سیال از چاه استفاده می کنند، از پمپ کف کش M 04  ملل می توانید برای تخلیه پس آبهای باران نیز استفاده کنید.

    پمپ کف کش M 03 ملل

    03

    اطلاعات کد گذاری پمپ کف کش M 03 ملل به این صورت است که حرف M  نشان دهنده اختصاری کمپانی ملل می باشد ، عدد 3  به منظور این است که در ردیف 3 از کف کش ها قرار دارد.

    خصوصیات فیزیکی

    • جنس بدنه پمپ کف کش M 03 ملل از آلومینیوم ، چدن و استیل تحت فشار می باشد ، پروانه این مدل کف کش ها رو بسته چند کاناله از جنس استیل AISI 304 می باشد.
    • هم چنین جنس شافت موتور کف کش از استیل AISI 304 است . ابعاد جعبه پمپ کف کش M 03  ملل به این صورت است که دارای 48 سانتی متر ارتفاع  و در این مدل نیز  قطر خروجی  کف کش برابر 185 میلی متر می باشد، شماره خازن کف کش 35 است هم چنین دارای 10 متر کابل می باشد .
    • اجزای داخلی پمپ کف کش M 03 ملل از چدن ضد سایش تحت فشار  بوده و تمام پیچ و مهره های استفاده شده در ساخت این کف کش از استیل می باشد پمپ کف کش M 03 ملل دارای 18 کیلو گرم وزن است .

    خصوصیات عملکردی

    پمپ کف کش M 03 ملل دارای حداکثر دبی 400 لیتر بر دقیقه می باشد ، هم چنین ماکزیمم هد این کف کش برابر با 30 متراست،  در دبی 180 لیتر بردقیقه تا 27 متر هد دارد ، توان پمپ کف کش M 03  ملل 1.1 اسب بخار است ، آمپر  پمپ  کف کش M 04  ملل برابر با 6 آمپر و هم چنین توانایی ایجاد 220 ولت را دارد ، دور موتور کف کش 2800 دور بردقیقه بوده و موتور کف کش دو قطبی است.

    کاربردها

    از پمپ کف کش M 03 ملل برای مصارف خانگی و صنعتی بسته به نوع کاربری استفاده می کنند ، یکی از کاربردهای پر مصرف پمپ های کف کش برای کشیدن آب از چاه ها عمیق می باشد، هم چنین می توانید از پمپ های کف کش برای انتقال سیالات تمیز که مشابه به آب می باشند استفاده کرد. سیال پمپاژ شونده توسط  کف کش بسته به نوع PH جنس کفکش تغییر می کند اگر PH سیال زیاد باشد از کفکش استیل یا پلاستیک و در مناطقی که PH آب زیاد نباشد به عبارتی شور نباشد از کفکش بدنه چدن یا آلومینیوم استفاده می شود.

    پمپ کف کش M 02 ملل

    02

    اطلاعات کد گذاری پمپ کفکش M 02 ملل به این صورت است حرف M به معنی کف کش تولید شده توسط کمپانی ملل می باشد ، عدد 2 به منظور این است که کف کش در ردیف 2 کف کش قرار دارد.

    خصصویات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ کفکش M 02 ملل از جنس آلومینیوم ، هم چنین از قطعات داخلی کف کش از چدن ضد سایش تحت فشار می باشد. تمام پیچ و مهره های استفاده شده در پمپ کفکش M 02 ملل از استیل AISI 304  می باشد، جنس پروانه پمپ از استیل AISI 304 می باشد ، نوع پروانه روبسته چند کاناله بوده و  قطر خروجی برابر 2 اینچ است. وزن پمپ کفکش M 02 ملل بر ابر 16 کیلو گرم است، آمپر پمپ کف کش برابر 4 آمپر، شماره خازن برابر با 30 می باشد ، دارای کابل 10 متری است و تیپ پمپ کفکش M 02 ملل برابر 22 متری دو اینچ  می باشد. ابعاد جعبه پمپ کفکش M 02 ملل دارای 44 سانتی متر ارتفاع و قطر خارجی برابر 185 میلی متر است.

    خصوصیات عملکردی

    توان پمپ کفکش M 02 ملل برابر 1.1 کیلو وات می باشد، که معادل 1.5 اسب بخار است، دور موتور پمپ کفکش برابر 2800 دور می باشد، هم چنین ولتاژ پمپ برابر 220 ولت است. دمای سیال ورودی به پمپ کف کش نباید بیشتر از 45 درجه سانتی گراد شود، حداکثر دبی پمپ کفکش M 02 ملل 310 لیتر بر دقیقه بوده و ماکزیمم هد کف کش برابر 20 متر است، و در دبی 200 لیتر بردقیقه تا ارتفاع 20 متری هد دارد. پمپ کفکش M 02 ملل در دو مدل تک فاز و سه فاز از جنس استیل می باشد.

    کاربردها

    پمپ کفکش M 02 ملل برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شود ، هم چنین از کفکش ها برای پمپاژ سیالات صاف و گل آلود ، پمپ کفکش M 02 ملل برای تخلیه پساب های باران ونیز  تخلیه مایع های دارای هوا و گاز است. از کفکش ها می توانید برای صنایع کاغذ و چوب، یکی دیگر از کاربردهای پمپ کفکش M 02 ملل برای آبیاری باغ ها و گلخانه ها، لجن کشی استخر ها ، چاه ها و مخازن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    پمپ کفکش M 01 ملل

    01ملل


    اطلاعات کد گذاری پمپ کف کش M 01 ملل به این صورت است که حرف M نشان دهنده برند معتبر ملل است و عدد 1 به منظور این است که کفکش ردیف اول قرار دارد.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ کفکش M 01 ملل مانند دیگر سری های پمپ ملل از آلومینیوم ، چدن ضد زنگ و استیل تحت فشار ساخته شده است، قطر دهانه خروجی پمپ کفکش برابر 2 اینچ است. ابعاد جعبه پمپ M 01 ملل به این صورت است که دارای 40 سانتی متر ارتفاع می باشد ، هم چنین قطر بیرونی 185 میلی متر است ، وزن پمپ برابر 12 کیلوگرم ، شماره خازن پمپ M 01 ملل برابر 25 است و هم چنین 10 متر کابل دارد ، تیپ پمپ کفکش M 01 ملل برابر 12 متری دو اینچ می باشد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ کفکش در دو مدل تکفاز و سه فاز استیل می باشد توان پمپ کفکش M 01 ملل 0.75 کیلو وات می باشد، آمپر پمپ کفکش M 01 ملل برابر 2 آمپر است، دور موتور پمپ کفکش M 01 ملل برابر 2800 دور بردقیقه می باشد. حداکثر دبی پمپ برابر 200 لیتر بردقیقه ، حداکثر هد برابر با 11 متر است ، همچنین در 150 لیتر بر دقیقه تا ارتفاع 5 متری هد دارد.

    کاربردها

    از کاربردهای پمپ کفکش M 01 ملل استفاده در مصارف خانگی و صنعتی می باشد ، هم چنین می توانید از این پمپ برای پمپاژ فاضلاب های فعال و تخلیه پساب های باران استفاده کرد. یکی از مهم ترین کاربردهای پمپ کفکش M 01 ملل استفاده در انتقال آب یا سیالات در صنایع غذایی می باشد، هم چنین از این پمپ برای آبیاری باغ ها و گلخانه ها نیز استفاده می شود.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    ملل
    نوع پمپ
    کفکش
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    ارتفاع پمپاژ ماکزیمم
    16 متری , 22 متری, 30 متری, 45 متری, 54 متری, 70 متری
    • کاربر مهمان
    • یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 16:29
    • 0
    • 0
    کفکش 3 اینچ اسپیکو بالا سی متر چنده
    • info@kalasanati.com
    • دوشنبه 16 دی 1398 - 11:47
    • 0
    • 0
    من این پمپ رو قبلاً خرید کردم و راضی بودم. امیدوارم شما هم راضی باشید از خرید این پمپ
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...