ضخامت سنج رنگ و پوشش مدل DT-157 برند CEM

بر پایه فلز آهنی و غیرآهنی

محدوده اندازه گیری : 2000~0 میکرو متر

دقت اندازه گیری :  ±0.1 um F/N

امکان کالیبراسیون دو نقطه و zero offset

تشخیص اتوماتیک نوع پایه

چراغ پس زمینه نمایشگر

حافظه مینیمم/ ماکزیمم/ متوسط/ میانگین مقادیر

حافظه داخلی جهت 2500 ثبت مقادیر اندازه گیری شده

اتصال به کامپیوتر و رسم گراف تغییرات

همراه با کیف حمل-نرم افزار و کابل اتصال به کامپیوتر blutooth USB

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ضخامت سنج رنگ و پوشش بر پایه فلز آهنی و غیر آهنی مدل CEM DT-157

    ضخامت سنج مدل CEM DT-157 دستگاهی برای سنجش ضخامت رنگ و پوشش بر روی آهن و سایر فلزات است که بر پایه دو اصل القای الکترومغناطیسی و جریان گردابی کار می کند. برای تعیین ضخامت بر روی  فلزات به ویژه  فولاد و غیر فلز بدون آسیب رساندن و برش و خرابی از ضخامت سنج های الکترو مغناطیسی و یا اولتراسونیک استفاده می‌شود. دستگاه های ضخامت سنج کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارند که در انواع مختلف تولید می شوند. 

    در ضخامت سنج پیشرفته CEM DT-157H با توجه به فلزی بودن یا نبودن جنس جسم تحت اندازه گیری که می تواند چوب، پلاستیک یا رنگ و پوشش کشیده شده روی بدنه خودرو و ... باشد دستگاه قادر است به طور اتومات روش اندازه گیری را انتخاب کند. همچنین امکان تنظیم دستی دستگاه نیز وجود دارد. در ضخامت سنج DT-157H داده های اندازه گیری به راحتی برای ویرایش و ذخیره سازی به کامپیوتر منتقل می شود. به دلیل داشتن سنسور صنعتی مجزا، امکان اندازه گیری رنج وسیع تری از اطلاعات وجود دارد. وزن این ضخامت سنج 120 گرم و ابعاد آن 120mm*60mm*40mm می باشد. شرکت کالا صنعتی این ضخامت سنج را با یک سال گارانتی به مشتریان عرضه می کند.

    ویژگی های دستگاه

    1. توانایی ذخیره کردن 2500 داده اندازه گیری
    2. خاموش شدن اتوماتیک و خودکار
    3. کارکرد آسان
    4. قابلیت انتقال داده ها به رایانه و نمایش حداقل، متوسط و حداکثر وSDev  داده اندازه گیری
    5. توانایی سنجش ضخامت رنگ یا روی پوشیده شده روی فولاد و سنجش ضخامت رنگ روی فلزات غیر آهنی

    مشخصات فنی دستگاه

    • محدوده اندازه گیری ضخامت:  0-2000um و یا 0-78.7 mils
    • دمای کار : 0 الی 40 درجه سانتی گراد یا 32 الی 104 درجه فارنهایت
    • رطوبت مجاز : 90%-20%

    روش کار دستگاه

    اول دستگاه را روشن کرده، دستگاه را از طرف انتهای آن جایی که سنسور ضخامت سنج قرار گرفته، به هدف مورد نظر نزدیک کنید و آن را به آرامی به هدف چسبانده و کمی فشار دهید که باعث می شود دستگاه ضخامت هدف را اندازه گیری کند.

    تنظیمات

    1- تنظیم Group Working یا حالت کار

    در واقع کاربرد این گروه بندی ها برای آن است که می توانید داده های اندازه گیری را تفکیک کنید. به عنوان مثال تصور کنید که میخواهید ضخامت رنگ دو تا خودرو A و B را در قسمت های مختلف آن بسنجید، در این زمان دستگاه را در Group1 تنظیم کرده و اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو A را شروع کرده بعد از تمام شدن اندازه گیری، دستگاه را در حالت Group2 قرار دهید و این بار ضخامت رنگ خودروی B را اندازه گیری کنید. دکمه سمت چپ را زده و working mode را انتخاب نمایید، بعد با استفاده از دکمه های بالا و پایین گروه مورد نظر را تعیین کرده و بعد برای تایید دکمه چپ را فشار دهید، پس از اتمام کار برای بازگشت دکمه راست را نیز فشار دهید.

    2-مشخص کردن دستی حالت اندازه گیری NFE و FE

    دکمه سمت چپ را فشار دهید تا وارد منوی دستگاه شوید، بعد mode  Measure را انتخاب کنید (فشار دادن دکمه چپ) حال یکی از حالات Auto و FE و NFE را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه چپ را فشار دهید، برای بازگشت دکمه سمت راست را فشار دهید.

    3-تنظیم واحد اندازه گیری

    وارد منوی دستگاه شده، گزینهSET  را انتخاب کنید، سپس Unit را بزنید و با فشردن دکمه سمت چپ یکی از دو واحد um و mil را انتخاب و تایید کنید.

    4-نور پس زمینه Backlight

    به صورت مشابه بالا وارد منو شویدSET  را انتخاب کرده ، گزینه Backlight را بزنید، با زدن دکمه های بالا و پایین میزان نور پس زمینه را تنظیم کنید و جهت بازگشت دکمه راست را فشار دهید.

    5-بلوتوث

    وارد منو دستگاه شده،SET را زده و گزینه بلوتوث را انتخاب کنید و آن را خاموش کنید. بعد برای بازگشت دکمه راست را فشار دهید. همین طور راه سریع تر جهت فعال و یا غیر فعال کردن بلوتوث آنست که دکمه سمت راست را کمی نگه دارید.

    6-حالت خاموش شدن خودکار

    برای غیر فعال کردن، خاموش شدن خودکار باید وارد منو و تنظیمات شوید، گزینه Auto power off را انتخاب نمایید (با فشردن دکمه چپ) و بعد آن را غیر فعال کنید، برای برگشت دکمه راست را فشار دهید.

    7-نمایش داده های (MAX/MIN/Average/SDev) 

    وارد منو و تنظیمات دستگاه شوید گزینه Statistic LCD را انتخاب کنید و یکی از چهار حالت های بالا را انتخاب کنید.

    8-اطلاعات دستگاه

    وارد منو و سپس تنظیمات دستگاه شوید،Info  را بزنید و اطلاعات دستگاه که شامل شماره سریال دستگاه و ورژن دستگاه را به شما نشان خواهد داد، سپس جهت بازگشت دکمه راست را فشار دهید.

    9-تنظیمات Contrast

    وارد منو و سپس تنظیمات دستگاه شوید و Contrast را انتخاب نمایید، بعد با دکمه های بالا و پایین مقدار خاکستری بودن رنگ صفحه نمایش دستگاه را تعیین نمایید.

    10-پاک کردن داده ذخیره شده

    وارد منوی دستگاه شده، بعد گزینه view Measuring را انتخاب کنید، گزینه Delete all همه ی داده ها را پاک کرده و یا با انتخاب هر گروه و با فشار دادن دو بار دکمه چپ داده های ذخیره شده مرتبط با همان گروه را پاک می کنید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    دسته بندی تجهیزات
    ابزار دقیق, تجهیزات پرتابل
    نوع محصول
    سنسور تماسی, گیج
    مدت زمان گارانتی
    12ماه
    دسته بندی صنایع
    صنعت اتوماسیون ساختمان, صنعت فلز و معادن, صنعت برق و نیروگاهی, صنعت ماشینکاری و مهندسی مکانیک
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...