فلومتر دیجیتال گردابی مدل YEWFLO

برای دریافت کاتالوگ و قیمت فلومتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مناسب برای مایع گاز و بخار و هوای متراکم (فشرده)

ثبت سفارش
۰ تومان
۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • فلومتر دیجیتال گردابی مدل YEWFLO

    فلومتر دیجیتال گردابی YEWFLO ترکیبی از سنسور صنعتی و مجموعه بدنه فیکس و از نوعاست که در بیش از 450000 دستگاه نصب شده در سراسر جهان استفاده شده است. با ترکیبی منحصر به فرد و قدرتمند از فناوری دیجیتال که شامل پردازش سیگنال طیفی (SSP)، یک نوآوری یوکوگاوا است. فلومتر گردابی دیجیتال YEWFLO دقیق و پایدار است، حتی در شرایط سخت فرآیند، و دارای طراحی بسیار قابل اعتماد و قوی است که باعث بهبود راندمان کارخانه و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. DigitalYEWFLO ورتکس فلومتر نوع استاندارد می تواند سرعت جریان مایع، گاز و بخار را اندازه گیری کند. یک ساختار ساده و مستحکم بدون قطعات متحرک، قابلیت اطمینان و دوام بالایی را فراهم می کند و طیف وسیعی از کاربردها را پشتیبانی می کند.

    قابل استفاده در طیف گسترده ای از برنامه ها

    دبی سنج دیجیتال ورتکس، می تواند سرعت جریان مایع، گاز و بخار را اندازه گیری کند. سهولت در نصب و نحوه ی اتصالات به این دلیل است که تنها دو اتصال بالادست و پایین دست وجود دارد. سنسور ، فرکانس را تشخیص می دهد و در سرعت جریان صفر ، فرکانس صفر را خروجی می دهد. بنابراین نیازی به تنظیم صفر نیست.

    طول عمر بالا با طراحی و ساخت ساده

    DigitalYEWFLO جریان سنج گردابی نوع حفره کاهش یافته یک جریان سنج گردابی است که در آن بدنه اصلی فلومتر گردابی و کاهنده (لوله کاهش و لوله انبساط) در قالب ریخته گری ادغام می شوند. مناسب برای خطوط با نوسانات زیاد دبی بسته به فصل، مانند خطوط تامین بخار. از آنجایی که کاهنده و فلومتر گردابی یکپارچه هستند، نیازی به تهیه کاهنده و لوله کوتاه برای محکم کردن طول لوله مستقیم نیست. این نه تنها نصب را ساده می کند و هزینه ها را کاهش می دهد، بلکه با کاهش تعداد نقاط اتصال، ایمنی را نیز بهبود می بخشد.

     

    مثال کاربردی در ابزار دقیق

    به عنوان نمونه ای از کاربرد فلومتر گردابی، ممکن است از یک کاهنده برای اندازه گیری جریان کم استفاده شود. در این حالت، همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، نه تنها اتصال لوله کاهش و لوله انبساط ضروری است، بلکه اتصال لوله های کوتاه نیز برای محکم کردن طول لوله مستقیم به ترتیب بالادست و پایین دست ضروری است. در نتیجه نه تنها فرآیند نصب پیچیده و دشوار است، بلکه هزینه نصب نیز افزایش می یابد. علاوه بر این، با شش اتصال، خطر نشت مایع افزایش می یابد.

     

    نوع سوراخ کاهش یافته دارای یک کاهنده متحدالمرکز است. بنابراین نیازی به نصب نه تنها لوله کاهنده و لوله انبساط، بلکه لوله کوتاه برای محکم کردن طول لوله مستقیم نیست. علاوه بر این، کاهش تعداد اتصالات باعث کاهش خطر نشت مایع و هزینه های نصب می شود. مقدار حد پایین اندازه گیری 2 تا 3 برابر افزایش می یابد و دبی کم را می توان با فلومتر اندازه قطر لوله اندازه گیری کرد.

    خطی که برای تغییر دو صفحه اوریفیس با توجه به میزان نوسان جریان استفاده می شد با نصب Reduced Bore Type نیازی به تغییر ندارد. برای خطوطی که نیاز به کنترل جریان سالانه یا طولانی مدت دارند، نیازی به توقف خط هنگام ایجاد تغییرات نیست. علاوه بر سیال با دمای بالا و فشار بالا که در اصل فلومتر Vortex در آن خوب است، مقاومت در برابر لرزش و عملکرد خود عیب‌یابی با استفاده از عملکرد SSP منحصر به فرد فلومتر گرداب دیجیتال YEWFLO، کیفیت کنترل جریان با استفاده از عملکردهای مختلف ارتقا می‌یابد.

    کامفیگ (ترکیب)

    نوع حفره کاهش یافته در دو مشخصات کاهنده (/R1 و /R2) موجود است تا بسته به کاربرد قابل استفاده باشد. قطر اسمی قسمت تشخیص در مقایسه با قطر اسمی لوله‌کشی فلنج، 1 سایز پایین برای /R1 و 2 اندازه پایین برای /R2 کاهش می‌یابد. رابطه بین قطر اسمی لوله فلنج و قطر اسمی آشکارساز در زیر نشان داده شده است.

  • مشخصات عمومی
    روش اندازه گیری فلو
    جریان حجمی
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری فلو
    نوع محصول
    ترنسمیتر
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    4...20 mA آنالوگ, modbus
    دسته بندی صنایع
    صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت خمیر کاغذ و کاغذ, صنعت دارویی،غذایی،بهداشتی, دریایی
    برند اندازه گیری
    Yokogawa
    مشخصات فنی
    جنس غلاف(Housing)
    Aluminum housing, two ½–14 NPT conduit entries
    فرم (Style)
    reducer flange
    انواع فلومتر حجمی
    ورتکس
    سایز لوله DN (inch)
    (2) 50
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...