هواکش خانگی




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

هواکش خانگی امروزه یکی از اجزای ضروری و مهم در مکان های مختلف از جمله منزل و خانه می باشد. همچنین از هواکش ها در محیط های صنعتی استفاده می شود. منازل به دلیل تجمع بخار، رطوبت و یا بوی نامطبوع و برای جلوگیری از زنگ زدن و خراب شدن وسایل به هواکش و فن نیاز دارند. هواکش و فن های خانگی اغلب در محیط هایی مانند آشپرخانه، سرویس بهداشتی و حمام برای خارج کردن بو و جلوگیری از رطوبت استفاده می شوند. استفاده از هواکش خانگی باعث می شود هوای خانه به محیطی بهتر و تمیز تر تبدیل شود. هواکش خانگی دارای انواع متفاوتی است و طیف بسیار گسترده ای دارد و هرکدام کاربرد مناسب خود را دارد و با متریال و انواع مختلفی ساخته می شود.

قیمت هواکش خانگی

همانطور که گفتیم امروزه هواکش جزء ضروری‌ترین وسایل هر ساختمانی محسوب می‌شوند. اما چگونه می‌توانید هواکشی که هم عملکرد بی نقصی دارد و هم با بودجه‌ی شما متناسب است، پیدا کنید؟ با مراجعه به سایت کالاصنعتی، انواع هواکش بی صدا خانگی را با بهترین قیمت‌ها خواهید یافت. اما قیمت هواکش خانگی بی صدا به چه عواملی وابسته است؟ قیمت هواکش خانگی به عوامل زیادی وابسته است که می‌تواند تفاوت‌ های زیادی در قیمت‌ها ایجاد کند. مهم ترین این عوامل عبارت اند از:

  1. برند و شرکت سازنده: هواکش‌ خانگی توسط برندها و شرکت های مختلف ساخته می‌شود و برندها معمولاً قیمت های متفاوتی دارند. برندهای معروف و معتبر ممکن است قیمت های بالاتری داشته باشند.
  2. مدل و طراحی: هواکش‌ خانگی در انواع مدل ها و طراحی های مختلف عرضه می‌شوند. مدل‌های پیشرفته‌تر، طراحی های خاص، یا هواکش های با ویژگی های خاص می‌توانند به قیمت های بالاتری دست یابد.
  3. قدرت مکش و سرعت عملکرد: هواکش‌ خانگی با قدرت مکش بیشتر و سرعت‌های مختلف معمولاً قیمت بیشتری دارد.
  4. جنس بدنه: هواکش‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند، مانند فلز، استیل، پلاستیک و غیره. جنس بدنه نیز می تواند تأثیری در قیمت گذاری داشته باشد.

در نتیجه، برای انتخاب بهترین هواکش با توجه به نیازها و بودجه خود، بهتر است مدل‌ها و برندهای موجود در کالاصنعتی را برای خرید هواکش بی صدا مقایسه کنید. علاوه بر این میتوانید با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

خرید هواکش خانگی (انتخاب و خرید)

برای خرید هواکش خانگی، ابندا لازم است آن را از بین انواع برند و ... انتخاب کنید. در بازار هواکش خانگی ایران، انواع فن‌های تهویه برای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه توزیع می‌شود که با بررسی دو مورد مهم و اصلی زیر می‌توانید هواکش مناسبی انتخاب کنید. البته باید گفت مزیت های دیگری مانند گارانتی، ریموت دار بودن، ابعاد، همچنین قدرت مکش و ... در انتخاب و خرید هواکش دخیل اند که با توجه به بودجه خود میتوانید هواکش مقرون به صرفه و مناسبی انتخاب کنید. 

  1. مکان نصب هواکش (پنجره، سقف، دیوار و لوله): هواکش با توجه به کاربرد و قدرت مکش آن می‌تواند در مکان های مختلف نصب و راه‌اندازی شود. در ایران اکثر ساختمان‌ها از هواکش لوله‌ای استفاده می‌کنند. اما اگر در حمام و سرویس بهداشتی پنجره دارید بهتر است از هواکش‌های وسط شیشه‌ای که قدرت تخلیه بهتری دارند استفاده کنید.
  2. نزدیکی هواکش به مخزن آب و رطوبت ( هواکش ضدآب): اگر مکان نصب هواکش در نزدیکی منبع آب مانند دوش حمام و ... است بهتر است از هواکش های ضد آب با برند مناسب استفاده کنید. نگران نباشید زیرا معمولا کیفیت هواکش‌های خانگی ضد آب ساخت ایران با هواکش‌های خارجی برابر اند.

کاربرد هواکش خانگی

وظیفه اصلی هواکش خانگی این است که هوای گرم داخل اتاق را خارج و آن را با هوای خنک تر و تمیز تر جایگزین کند. علاوه بر این، هواکش خانگی دارای وظایف دیگری نیز هست که عبارت اند از:

  1. کنترل بوها
  2. جلوگیری از مه آلود شدن آینه ها
  3. جلوگیری از رشد کپک
  4. جلوگیری از آسیب تراکم

بسیار از مردم فکر می کنند هواکش و فن در خانه یک وسیله تزئینی است و کاربرد اصلی آن ها حذف بوهای نامطبوع است؛ اما باید در نظر داشت اصلی ترین عملکرد یک هواکش خانگی همانطور که گفته شد خروج هوای گرم و مرطوب است. هوای گرم و مرطوب نه تنها باعث رشد بیشتر کپک می شود، بلکه می تواند به وسایل نیز آسیب برساند. اگر در منازل از هواکش استفاده نشود، در محل هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام، رطوبت بیش از حدی جذب می شود و باعث آسیب رساندن و وسایل خانه و دیوارها می شود.

انواع هواکش خانگی

هواکش های خانگی دارای انواع متفاوتی هستند که در ادامه به برسی بعضی از آن ها می‌پردازیم:

  1. هواکش های رومیزی
  2. هواکش خانگی بدنه پلاستیکی
  3. هواکش خانگی فلزی

هواکش های رو میزی

هواکش یا پنکه های رو میزی برای گردش هوا در محیط های مسکونی، اداری و فضاهای کوچک مناسب هستند. معمولا طراحی پروانه های پنکه های رو میزی به صورتی است که بسیار آرام و بی صدا عمل کند و شرایط مناسبی را برای مصرف کننده ایجاد کند. پنکه های رومیزی اغلب قابلیت تنظیم دور و چرخش را دارند، به این معنی که می تواند آن ها را در حالت ثابت و یا دور پنکه در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم کرد.

هواکش رومیزی

هواکش خانگی بدنه پلاستیکی

این نوع هواکش ها برای محیط های متفاوتی در انواع مختلف طراحی شده اند. از آن جایی در این هواکش های خانگی موتور به بدنه پلاستیکی متصل می شود، صدای محصول به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. هواکش های خانگی بدنه پلاستیکی با انواع متفاوتی که دارند.

کاربرد هواکش خانگی بدنه پلاستیکی

برای محیط هایی با فضای کوچک مانند سرویس های بهداشتی، حمام ها، اتاق ها و همچنین محیط هایی با فضای بزرگ مانند اتاق ها و آشپرخانه های متوسط و بزرگ استفاده می شوند. برای مشاهده انواع محصولات این نوع از هواکش های خانگی به همراه اطلاعات فنی می توانید به بخش محصولات هواکش های خانگی مراجعه کنید.

هواکش خانگی بدنه پلاستیکی

هواکش خانگی فلزی

این هواکش های خانگی برای نصب بر روی پنجره یا تخلیه آزاد مناسب می باشند. پروانه بدنه این نوع از هواکش های خانگی از فلز ساخته شده است. این هواکش های خانگی برای استفاده در اتاق ها و آشپرخانه های کوچک و متوسط و محیط های اداری طراحی شده اند.

هواکش خانگی فلزی

هواکش های خانگی در طرح ها و اندازه های متفاوتی ساخته می شوند و برای مکان های مختلفی طراحی شده اند. شما می توانید انواع هواکش های خانگی را به همراه مشخصات فنی آن ها در سایت کالا صنعتی مشاهده کنید. شرکت کالا صنعتی به عنوان بزرگترین تأمین کننده انواع قطعات صنعتی، انواع هواکش را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای ثبت سفارش و ارسال کالا می توانید با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...