گیربکس آسیا




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

معرفی گیربکس آسیا

موسسه صنعت سازان اسپادانا تحت نام تجاری گیربکس آسیا با توجه به نیاز صنعت در این حوزه از سال 1369 اقدام به طراحی و ساخت انواع گیربکس صنعتی کرده است. این شرکت علاوه بر تولید سری محصولاتی که در کاتالوگ آن موجود است (در ادامه مطلب معرفی خواهند شد)، از قابلیت طراحی و تولید انواع گیربکس های صنعتی به صورت خاص و سفارشی نیز برخوردار است. صنایع سیمان، فولاد و نورد مقاطع، صنایع غذایی و مواد شیمیایی، معادن، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، نیروگاه ها از صنایع پرکاربرد مصرف کننده گیربکس صنعتی بوده و این شرکت به خوبی پاسخگوی صنعت در حوزه های مختلف است.

لوگو گیربکس آسیا

همکاری کالا صنعتی و گیربکس آسیا

کالا صنعتی به عنوان مرجع استعلام قیمت به روز و فروش انواع کالاهای صنعتی تامین کننده محصولات تولیدی گیربکس آسیا بوده و در صورت وجود درخواست برای ساخت گیربکس خاص می تواند با همکاری این شرکت اقدام به تولید سفارشی مورد نظر و ارائه آن به مشتریان خود نماید. 

ویژگی ها و مزایای تولید گیربکس آسیا

  1. با وجود واحد کنترل کیفی (QC) در تمامی مراحل تولید قطعات و مونتاژ گیربکس، همچنین حضور بخش آزمایشگاه تست سیستم های انتقال قدرت در شرایط اعمال بار مقاوم به کمک امکانات اندازه گیری کالیبره و با قابلیت تاییدیه از سوی سازمان استاندارد ایران، می توان گیربکس آسیا را یکی از تولیدکنندگان با کیفیت و برجسته در این صنعت دانست.
  2. در کنار واحد های مختلف مربوط به تولید و آزمایشگاه، واحد R&D (تحقیق و توسعه) مجموعه گیربکس آسیا همواره با توجه به نیاز صنایع مختلف فعالیت مستمر خود در زمینه طراحی مسئول و گسترش خدمات مشاوره ای به مشتریان خود را دنبال می کند.
  3. استفاده از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تولید شامل: انواع ماشین های تراش CNC، فرز هاب و یونیورسال، خان کشی، شیپینگ دنده، سنگ زنی پروفیل چرخدنده ها و ماشین سنتر. 
  4. استفاده از تجهیزات اندازه گیری و تست کامل شامل انواع: سختی سنجی، سنجش حرارت، آنالیز ارتعاشات، اندازه گیری لایه کوتینگ، دستگاه کنترل و اندازه گیری مشخصات lead و profile دنده و همچنین دارا بودن استند تست که از بهترین مزایای تولید در حوزه تولید گیربکس صنعتی است.
  5. استفاده از بیرینگ های ژاپنی و اروپای غربی در انواع گیربکس ها
  6. ارائه فاینال بوک برای گیربکس های خاص و سفارشی (همچون نمونه های فلندری) شامل: نقشه های جنرال، انفجاری گیربکس، لیست مشخصات قطعات گیربکس، برش خورده و نحوه مونتاژ و دمونتاژ گیربکس،گزارش کنترل ابعادی قطعات به همراه تاییدیه های متریال و عملیات حرارتی.
  7. جنس دنده ها عموما از فولاد سمانته هستند که در موارد خاص از ترکیبی از متریال نیتراسیون نیز بهره می گیرند.

انواع محصولات تولیدی گیربکس آسیا

گیربکس هلیکال شافت مستقیم سری MAS

  • در این نوع گیربکس هلیکال، ورودی و خروجی گیربکس در یک راستا و هم جهت (Coaxial) بوده و در سایزهای مختلف به صورت پایه دار و فلنج دار تولید می گردد.
  • این مجموعه گیربکس های سری MAS را می تواند تا سه مرحله کاهش دور با نسبت های تبدیل حدود 300، در قالب یک گیربکس با راندمان حدود 94% ارائه دهد.

گیربکس هلیکال سری mas آسیا

گیربکس هلیکال شافت موازی سری RAP

  • این تیپ گیربکس در دو نوع آویز (Shaft mounted) و پایه دار (Base mounted) تولید می شود و توانایی انتقال توان تا 800 کیلووات را دارد.
  • از این تیپ گیربکس در صنایع غذایی و شیمیایی و همچنین صنایع سنگین مثل فولاد و سیمان استفاده می شود.

گیربکس آسیا سری rap

گیربکس مخروطی مارپیج (bevel-helical) سری RAO

  • گیربکس هلیکال متعامد که تحت سری RAO تولید می شود، از ترکیب دنده های اسپیرال بول و هلیکال ساخته شده و در صنایع سنگین مانند فولاد و سیمان کاربرد فراوانی دارد.
  • چرخ دنده های پینیون و کرانویل در این تیپ گیربکس با کیفیت پروفیل سنگ خورده عموما وارداتی است.

گیربکس آسیا سری rao

گیربکس مارپیچ سری rao آسیا

گیربکس خورشیدی

گیربکس خورشیدی در تیپ های مختلف در سایزهای 005 تا 300 با مراحل کاهش دور (استیج) یک تا چهار قابل تولید و ارائه به مشتری است. شایان ذکر است که پوسته گیربکس خورشیدی تولید این مجموعه از چدن داکتیل و قطعات داخلی همگی فولادی ارائه می گردند. قیمت گیربکس خورشیدی توسط کارشناسان فروش کالاصنعتی قابل ارائه می باشد.

گیربکس خورشیدی آسیا

گیربکس های خاص

این نوع گیربکس ها در سایز ها و تیپ های مختلف تولیدی شرکت های فلندر ، SEW، ROSSI ، SOMITOMO، HANSEN در سایزهای مختلف و در کاربردهای متفاوت تولید وارد می شود. همچنین این شرکت با توجه به پتانسیل خدمات طراحی و مهندسی خود امکان ارائه طرح های ویژه به منظور پاسخ به نیازهای صنعت را دارد که نمونه هایی از این تولیدات در تصاویر زیر قابل مشاهده است.

گیربکس خاص آسیا

گیربکس فلندر آسیا

گیربکس های استارتر توربین گازی در بخش نیروگاهی و گیربکس های مخازن راکتور دوفاز (جهت جداسازی فاز های سیال) از نمونه های تولید شده توسط این شرکت است. گیربکس آسیا در زمینه انرژی های تجدیدپذیر نیز با طراحی و تولید گیربکس توربین بادی فعالیت می کند و همواره با انجام تست های مختلف سعی در بهبود عملکرد و بهینه سازی محصول خود را دارد.

گارانتی و ضمانت کالا

محصولات تولید شده توسط گیربکس آسیا دارای شش ماه گارانتی از زمان استارت تجهیز و یا یک سال گارانتی از زمان خرید کالا است. این شرکت دارای خدمات پس از فروش 10 ساله برای مصرف کننده است.

کیفیت و تست گیربکس صنعتی

مجموعه گیربکس آسیا با هدف ارتقای کیفیت و پشتیبانی بیشتر از مصرف کننده با تکمیل آزمایشگاه خود، مجهز به استند تست و کلیه تجهیزات کنترلی و کالیبره است. این هدف با استفاده از دینامومتر صنعتی که با ایجاد بار مقاوم و بار متحرک امکان ارزیابی انرژی منتقل شده را داشته و از این رو امکان تعیین راندمان گیربکس نیز وجود دارد. تولیدات این شرکت طی فرایندی مستقل به طور 100% تحت تست قرار می گیرند تا محصول تولیدی با کیفیت ارائه گردد.

کیفیت و تست گیربکس آسیا

ویژگی های گیربکس آسیا

مهمترین ویژگی های فنی آزمایشگاه تست گیربکس آسیا:

  1. انجام تست منطبق بر استاندارد های API 613 و API 670
  2. تست در شرایط اعمال بار واقعی
  3. امکان تست گیربکس تا 100 کیلووات بار در شرایط اعمال گشتاور ترمزی
  4. انجام تست در تمامی مراحل تولید و مونتاژ
  5. آنالیز ارتعاشات، نویز، دمای کارکرد، دمای بیرینگ ها، دور گیربکس، جریان الکتریکی در شرایط اعمال بار و ثبت نهایی در گزارش نهایی تولید

واحد آزمایشگاه و تست گیربکس آسیا برای اطمینان از کارایی و بازدهی گیربکس علاوه بر تست تولیدات خود، می تواند برای محصولات تولیدی شرکت های دیگر، خدمات آزمایشگاهی ارائه دهد.

کاتالوگ گیربکس آسیا

برای اطلاع از پارامتر های محاسباتی، موقعیت  نصب، روانکاری، چک لیست تعمیرات و نگهداری، راهنمای عیب یابی، مشخصات ابعادی و فنی محصولات مختلف شامل گیربکس خورشیدی، سری MAS، سری RAP، سری RAO و سری K طرح فلندر به کاتالوگ محصولات گیربکس آسیا مراجعه نمایید. کاتالوگ گیربکس آسیا را می توانید از قسمت کاتالوگ ها در سایت کالا صنعتی دریافت کنید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...