پمپ وکیوم ایپک EPEC




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

در ادامه این مقاله می‌ خوانیم که فواید پمپ وکیوم ایپک EPEC چیست ؟ و به بررسی نحوه خرید اینترنتی پمپ وکیوم روغنی ایپک و فروش پمپ وکیوم روغنی ایپک می پردازیم. علاوه بر این، اطلاعاتی را هم در مورد کاتالوگ پمپ وکیوم ایپک، مشخصات فنی پمپ وکیوم روغنی و خشک ایپک، پمپ تک مرحله ای وکیوم ایپک و پمپ دو مرحله ای وکیوم ایپک ارائه می دهیم.  برای دریافت مشخصات فنی و خرید پمپ کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

پمپ وکیوم روغنی ایپک

پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC چیست؟

این پمپ همانطور که از اسمش پیداست، یکی از انواع پمپ های وکیوم روغنی می باشد که برای ایجاد خلاء مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این پمپ در رده متوسط قرار گرفته است و در صنایع مختلفی مانند صنایع نساجی، صنایع بسته بندی، صنایع پزشکی، صنایع مواد غذایی و صنایعی که نیاز به خلاء کمتری دارند، کاربرد دارد. در پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC از روغن استفاده می کنند. در این دستگاه به این دلیل از روغن استفاده می کنند که وارد سیلندر شود و سیلندر بتواند به خوبی وظیفه خود یعنی انجام خنک کاری و روغن کاری قطعات را انجام دهد. 

به این دستگاه، پمپ روغن در گردش نیز می گویند؛ زیرا در آن از روغن استفاده می کنند و می توان گفت دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها مشخصات فنی بسیار خوبی دارند. همچنین این پمپ دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی می باشد که می تواند خلاء های مناسب و متنوعی را تولید کند. از طرف دیگر می توان گفت در صنایعی که نیاز به حجم کمتری از خلاء دارند، از پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC استفاده می کنند. از مشخصات فنی پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC می ‌توان به ظرفیت آن از ۲ متر مکعب تا ۱۰۰۰ متر مکعب در ساعت اشاره کرد. همچنین افراد می توانند برای بررسی و آگاهی از دیگر مشخصات فنی این پمپ و ویژگی هایی که دارد، کاتالوگ پمپ وکیوم روغنی ایپک‌ EPEC را از اینترنت دانلود کنند و با کاربرد های آن آشنا شوند.

مشخصات فنی پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC

از مشخصات فنی مهم این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن درجه برای نشان دادن مقدار روغن
  2. وجود محفظه گاز و دریچه در این پمپ
  3. داشتن فیلتر روغن و قسمت ورودی و خروجی هوا
  4. استفاده از لوله و اگزوز در این وسیله

همچنین می توان گفت این پمپ امروزه به دلیل کاربرد و مشخصات فنی بسیار خوبی که دارد، به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین پمپ ها در ایجاد خلاء مورد استفاده قرار گرفته است. اما نکته بسیار مهم این است که در این پمپ ها باید از روغن های مخصوص استفاده شود؛ زیرا روغن این پمپ ها در انجام خنک کاری و روانکاری تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل افراد باید روغن داخل این پمپ ها را چک کنند تا در صورت نیاز آن ها را تعویض کنند و کیفیت کار خود را بالا ببرند.

پمپ ایپک وکیوم روغنی

کاربرد های پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC 

می دانیم که فروش پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC امروزه به دلیل کاربرد و مزایایی که در صنعت های مختلف دارد، بسیار افزایش پیدا کرده است. این وسیله دارای دو نوع تک مرحله ای و دو مرحله ای می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت پمپ تک مرحله ای وکیوم ایپک و پمپ دو مرحله ای وکیوم ایپک دارای کاربرد های متنوع و مختلفی هستند که در قیمت و فروش آن ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد. از مهم ترین ویژگی ها و کاربرد های پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن اندازه متنوع و متوسط و راندمان بسیار بالا
  • قطعات این پمپ دارای عمر بسیار بالا و کیفیت خوب می باشند.
  • داشتن بدنه محکم و مقاوم
  • عدم ایجاد آلودگی صوتی هنگام کار با این دستگاه
  • این پمپ دارای وزن سبک صدا و لرزش بسیار کم می باشد.
  • از دیگر ویژگی های مهم این پمپ می ‌توان به تولید آن بر اساس استاندارد های معتبر اشاره کرد.

علاوه بر موارد بالا، از دیگر مزایای این پمپ می توان به مصرف انرژی پایین، اشغال فضای کم، لرزش و صدای کمتر و ... اشاره کرد. 

همانطور که گفتیم  پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC دو نوع دارد که پمپ تک مرحله ای وکیوم ایپک دارای یک پره می باشد و برای ایجاد خلاء فشار کمتری دارد و حجم کمتری از خلاء را ایجاد می کند. همچنین می ‌توان گفت پمپ دو مرحله ای وکیوم ایپک از چند پره تشکیل شده است و فشار بیشتری برای ایجاد خلاء دارد. علاوه بر این، پمپ تک مرحله ای وکیوم همانطور که در بالا هم گفتیم، دارای فشار کمتری نسبت به پمپ دو مرحله ای وکیوم ایپک می باشد؛ به همین دلیل است که بعد از قطع شدن جریان برق، انجام کار مکش با استفاده از این پمپ متوقف می شود. اما می توان گفت پمپ دو مرحله ای وکیوم ایپک کاربرد های بیشتری نسبت به پمپ تک مرحله ای دارد و انجام کار مکش بعد از قطع شدن جریان برق، تا چند دقیقه ادامه پیدا می کند. 

پمپ روغنی وکیوم ایپک

خرید اینترنتی پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC 

از آنجایی که امروزه فضای مجازی و اینترنت گسترش و پیشرفت بسیار زیادی داشته، کار افراد برای خرید اینترنتی وسایل مورد نیاز خود آسان و راحت تر شده است. همچنین می‌توان گفت افراد با خرید اینترنتی این وسایل، می توانند از خدمات خرید آنلاین بهره مند شوند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، امروزه فروش پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC به دلیل کاربرد و مزایایی که دارد، بسیار افزایش یافته است. به همین افراد می توانند با خرید اینترنتی پمپ وکیوم روغنی ایپک EPEC ، علاوه بر بهره‌ مندی از خدمات خرید آنلاین، این وسیله را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از خریداری، درب منزل خود تحویل بگیرند. از طرف دیگر می توان گفت این پمپ به دلیل برند بسیار خوب و متنوعی که در بازار ها دارد، فروش گسترده ای نیز دارد و افراد از خرید آن رضایت کامل دارند. همچنین یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است افراد بسیار زیادی از خرید این وسیله استقبال کنند این است که دارای قیمت مناسب و منطقی می باشد و در صنعت های مختلف و متنوع مزایای بسیاری دارد و افراد می توانند آن را به صورت اینترنتی و به راحتی خریداری کنند.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...