گیربکس بول هلیکال SEW سری K

 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

گیربکس بول هلیکال SEW سری K یکی از محصولات برند آلمانی SEW است. این محصول با نام‌های مختلفی در بازار شناخته می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گیربکس کرانویل پینیون و گیربکس شافت بغل SEW اشاره نمود. این دستگاه به سامانه های صنعتی و هر موتور دیگری که از آن استفاده می‌کنید، اجازه می‌دهد تا قدرت بیشتر و کنترل سرعت بهتر را تجربه نماید. چرخ‌دنده‌های مارپیچی که در ساختار سری K استفاده شده از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. گیربکس‌ SEW در اندازه‌ها و اشکال مختلف طراحی و تولید می‌شوند تا با نیازهای کاربران مختلف مطابقت داشته باشد.

گیربکس اس ای دبلیو سری کا

( شکل 1 )

چرخ دنده های مار پیچی که در ساختار سری K استفاده شده از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. ( شکل 1 ) محصولات این شرکت در صنایع مختلف از قبیل صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع سیمان و معادن، صنایع فولاد و آهن، صنایع لجستیک و بسته بندی، نوار نقاله، جرثقیل و … کاربرد دارند. گیربکس چرخ دنده مارپیچ سری k بر روی ماشین آلات صنعتی نصب شده و نیروی الکتریسیته را به کمک چرخ دهنده‌ها به نیروی مکانیکی با دور و قدرت مشخص تبدیل می‌کند. چرخ‌دنده‌های مارپیچ به کار رفته در داخل سری k از مواد مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این چرخ‌دنده‌ها در برابر حرارت و دمای بالا، ضربه‌های مکانیکی و نیروی اصطکاکی بسیار مستحکم و مقاوم هستند. کاهش نویز و لرزش دستگاه به همراه عمر طولانی و هزینه پایین گیربکس بول هلیکال SEW سری K باعث شده تا این دستگاه از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار باشد و در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار گیرد که از جمله این صنایع می‌توان به صنایع لجستیک، تولید و فرآوری مواد غذایی، فولاد و ... اشاره نمود.

قیمت گیربکس بول هلیکال SEW

الکتروموتور از جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف برخوردار هستند، ولی برخلاف کاربرد زیاد این دستگاه‌ها دوران و قدرت دو عامل محدود کننده این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. الحاق یا نصب گیربکس صنعتی بر روی الکتروموتورها می‌تواند سرعت و گشتاور بین منبع تولید کننده توان (نیروی الکتریسیته) و مصرف کننده را تنظیم نماید. قیمت گیربکس بول هلیکال SEW آلمانی به اندازه، ابعاد، قدرت و گشتاور چرخ‌دنده‌ها بستگی دارد. این جعبه دنده یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین گیربکس موجود در بازار است که در مدل‌ها و سری‌های گوناگون تولید می‌شود.

گیربکس بول هلیکال SEW سری K

اگر نگاهی به کاتالوگ گیربکس بول هلیکال SEW بیندازید یا انواع مدل‌های گیربکس تولید شده توسط این شرکت آشنا خواهید شد. در این میان گیربکس بول هلیکال SEW سری K یکی از بهترین و پرکاربردترین جعبه‌دنده‌های تولید شده توسط شرکت SEW است. این گیربکس با برخورداری از راندمان 90 درصدی می‌تواند به راحتی سرعت نیروی ورودی و در هر دو جهت گشتاور تنظیم نماید. این جعبه‌دنده در کنار برخورداری از گشتاور بالا و استقامت درخور توجه چرخ‌دنده‌ها از شفت ورودی و خروجی 90 درجه برخوردار است. این جعبه‌دنده به آسانی بر روی موتورهای آسنکرون AC و Servo Motor سنکرون و آسنکرون سوار می‌شود. دنده‌های گیربکس بول هلیکال SEW سری K از فولاد مستحکم ساخته شده تا چرخ‌دنده‌ها در برابر انواع سایش و خوردگی مقاوم باشند. از سوی دیگر طراحی کاسه نمد دو لبه و تولید شافت و بلبرینگ این دستگاه از جنس استیل باعث شده تا این جعبه‌دنده در برابر فشار و حرارت مقاومت بوده و شوک‌های دمایی را به خوبی تحمل نماید.

گیربکس بول هلیکال سری کا اس ای دبلیو

( شکل 2 ) نمایی از گیربکس بول هلیکال SEW  سری K

دسته بندی گیربکس بول هلیکال SEW سری K

فروش گیربکس سری K بول هلیکال SEW در چهار مدل صورت می‌گیرد که به عبارت زیر است:

  1. پایه‌دار یا فلنچ دار شافت از بغل
  2. اتصال با فلنچ B5 یا B14 به انواع موتورها و هیدرو موتورها
  3. با شفت تو پر یا شفت تو خالی با قابیلت مرکب و کوپل کردن با موتورهای مختلف
  4. اتصال شفت خروجی تو خالی یا شافت دار که با اصطلاح به آن نری اطلاق می‌شود، دیسک انطباقی، هزار خاری که اصطلاحا به آن هالو شافت یا مادگی گفته می‌شود.

نگاهی به طراحی و مزایای گیربکس بول هلیکال SEW سری K

در طراحی گیربکس بول هلیکال SEW سری K از ۶ عدد چرخ‌دنده استفاده‌شده که 4 چرخ‌دنده این جعبه دنده از نوع هلیکال بوده و دو چرخ دنده دیگر از نوع چرخ‌ دنده‌های مخروطی شکل است. چرخ‌دنده‌های هلیکال انرژی را از الکتروموتور دریافت نموده و به چرخ‌دنده‌های مخروطی شکل انتقال می‌دهد. در ادامه این چرخ‌دنده‌های مخروطی شکل این نیرو را به‌صورت گشتاور با زاویه 90 درجه به شافت های گیربکس انتقال می‌دهد. الکترو گیربکس SEW سری K از جنس مس ساخته شده‌اند که در کنار انتقال سریع نیروهای مکانیکی از مقاومت و تحمل بسیار بالایی در برابر دما و فشار برخوردار است. در این جعبه‌دنده‌ها با تعبیه شافت خروجی با قطر ۳۵ میلی‌متری دور خروجی تا 400 دور در دقیقه افزایش یافته که این طراحی توانسته قدرت الکتروموتورهای گیربکس هلیکال را از 0.12 کیلووات به 5.5 کیلووات افزایش دهد.

خرید گیربکس بول هلیکال SEW

امروزه به راحتی می‌توانید از طریق خرید اینترنتی گیربکس بول هلیکال SEW و مطالعه توان و اندازه این دستگاه به راحتی از این دستگاه برخوردار شده و از آن استفاده نمایید. در حال حاضر بسیاری از مراکز فروش گیربکس سری K بول هلیکال SEW در سراسر ایران اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نموده‌اند که به مراجعه به این فروشگاه‌های می‌توانید به طور هم‌زمان از مشاوران این وب‌سایت‌ها در مورد خرید گیربکس مناسب استفاده نمایید. دیتاشیت گیربکس بول هلیکال SEW موجود در کاتالوگ و صفحات فروشگاه های اینترنتی می‌تواند اطلاعات مهمی از نحوه نصب، تعمیر و نگه‌داری این جعبه‌ دنده‌ ها را در اختیار شما قرار دهد. شما با مطالعه این بخش به راحتی می‌توانید اطلاعات کافی را در مورد همه جوانب این جعبه‌دنده را به دست آورید. ( شکل 3 ) گیربکس بول هلیکال SEW سری K یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین گیربکس های موجود در بازار هست.

گیربکس بول هلیکال سری کا اس ای دبلیو

(شکل 3)

کلام آخرگیربکس بول هلیکال SEW سری K دارای گشتاور بین ۲۰۰ نیوتون متر تا ۵۰۰۰۰ نیوتون متر و با خروجی و زاویه 90 درجه دستگاهی بسیار کارآمد است. این دستگاه با استقامت و بدون سایش و با راندمان و بازده بالای 90 درصد یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین گیربکس‌های موجود در بازار هست. طول عمر زیاد چرخ‌دنده و گشتاور بالای و بدون ضربه و صدا باعث شده تا تعمیر و نگه‌داری این دستگاه بسیار آسان باشد. در حال حاضر از این دستگاه در صنایع مختلفی همچون صنایع آب و فاضلاب، صنایع دارویی، صنایع ساختمانی، تولید کاشی، شیشه و سیمان، در طراحی و تولید انواع همزن‌ها و تیک نرها و... استفاده می‌شود.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...