بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI

شرکت ناچی NACHI یک شرکت ژاپنی است که در سال 1928 تاسیس شد. این شرکت معتبر ژاپنی یک شرکت های مطرح تولید قطعات خودرو و بلبرینگ میباشد.

بلبرینگ تماس زاویه ای

شماره فنی بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI باعدد ۷ شروع میشوند. محدوده سرعت این بلبرینگ ها سرعت متوسط میباشد. در بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI، رینگ های داخلی و بیرونی با عناصر غلتان در یک نقطه در تماس هستند و این نقاط زاویه میسازند که این زاویه امکان تحمل بارهای شعاعی و محوری به صورت همزمان را خواهند داشت. هرچه این زاویه تماس بزرگ تر باشد، قدرت تحمل بار محوری آن بیشتر میشود.

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای NACHI

  1. بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه
  3. بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه

این دسته از بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI قابل جدا شدن نیستند و نسبت به بلبرینگ های شیار عمیق عناصر غلتان بیشتری دارند. قفسه ممکن است از مواد استاندارد مانند فولاد تحت فشار، برنج با مقاومت بالا درست شده باشد. این بلبرینگ های میتوانند بارهای شعاعی، محوری و یا ترکیبی را تحمل کنند اما بار محوری فقط در یک جهت باید باشد.

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه NACHI

بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه

ساختار این دسته از بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI مشابه نصب پشت به پشت دو بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه است. این دسته از بلبرینگ ها میتوانند بارهای شعاعی، لحظه ای، محوری را در دو جهت را تحمل کنند.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه NACHI

بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی

این بلبرینگ تماس زاویه ای NACHI تک ردیفه میباشد و قادر به پشتیبانی از بار محوری در هر دو جهت و بار شعاعی کمتر نسبت به بار محوری میباشد.

نصب دوتایی بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیفه TIMKEN

در مواردی که بلبرینگ تماس زاویه تک ردیفه پاسخگوی میزان بارپذیری و تحمل بار در هر دو جهت را نداشته یاشد، این بلبرینگ ها را به صورت دوتایی در کنار یکدیگر نصب میکنند. 

انواع نصب دوتایی بلبرینگ های تک ردیفه

  1. رو در رو Face-To-Face: در این نوع میزان بارگذاری شعاعی دو باربر شده و بارگذاری محوری در هر دو جهت در دسترس است.
  2. پشت به پشت Back-To-Back: در این مدل میزان بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری ضعیف در هر دو جهت در دسترس است.
  3. پشت سر هم Tandem: در این مدل بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری سنگین در یک جهت در دسترس است.
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...