بلبرینگ TIMKEN

شرکت تیمکن TIMKEN بزرگترین شرکت بیرینگ ساز در دنیا میباشد و اعتبار بسیار بالایی در بین بیرینگ ساز ها کسب کرده است. این شرکت در سال 1899 در آمریکا شروع به کار کرده است. هم اکنون شرکت تیمکن در بیش از 8 کشور جهان فعالیت میکند. برای دریافت کاتالوگ، دیتاشیت و قیمت بلبرینگ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لوگو TIMKEN

بلبرینگ شیار های عمیق تیمکن TIMKEN عملکرد قابل اطمینان را در طیف گسترده ای از شرایط به ما میدهد. این بلبرینگ Timken دارای مسیرهای غلتش با ویژگی های فوق العاده و هندسه داخلی کنترل شده هستند. طراحی برتر آن ها اطمینان میدهد که در حین عملکرد کمترین صدا را داشته باشند. مواد غذایی نیاز به استفاده از دستگاه های جدید و ایمن دارند. شرکت تیمکن TIMKEN با بلبرینگ شیار عمیق مقاوم در برابر خوردگی این قابلیت را فراهم کرده است. بلبرینگ Timken مقاوم در برابر خوردگی از رینگ ها، عناصر غلتان و قفسه هایی از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است که میتواند با افزایش قابلیت اطمینان به افزایش ایمنی مواد غذایی و تولید آن کمک کند. ساختار های استاندارد، مقطع نازک، باریک و مینیاتوری در سری های زیر ارائه شده است :

  1. سری ها 600، 6200، 6300 و 600
  2. طرح های باز (بدون آب بند)، آب بند های دو طرفه و دارای دو حفاظ
  3. گریس مواد غذایی، گریس غذایی جامد و گریس عمومی صنعتی
ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

مزایای بلبرینگ Timken 

  1. در برابر خوردگی مقاوم هستند و با عناصر غلتان، قفسه ها و رینگ های فولادی ضدزنگ قابلیت تشخیص فلز را بهبود میبخشد.
  2. با استفاده از گریس های ضد آب سفارشی NSF H1 برای بلبرینگ های آب بندی شده، ایمنی غذایی را بهبود میبخشد.
  3. طیف گسترده ای از دما را با روان کننده هایی با کارایی بالا کنترل میکند.

انواع بلبرینگ های شیار عمیق Timken 

  1. بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه 
  2. بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه 

این بلبرینگ ها پرکاربرد ترین نوع بلبرینگ هستند. طراحی این بلبرینگ Timken ساده است و غیر قابل تفکیک هستند. این بلبرینگ ها برای سرعت های بالا مناسب هستند و بارهای محوری و شعاعی را در هر دو جهت حمل میکنند.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه 

این بلبرینگ Timken با بلبرینگ های شیار عمیق یک ردیفه مطابقت دارند و در مواقعی استفاده میشود که ظرفیت حمل بلبرینگ شیار عمیق یک ردیفه مناسب نباشد. چندین سری از بلبرینگ Timken نوع شیار عمیق وجود دارد که توسط تولید کنندگان بلبرینگ استاندارد شده اند. پیشنهاد Timken شامل ساختارهای استاندارد، نازک ، باریک، پهن، فوق العاده کوچک و مینیاتوری است. آنهایی که در چندین نسخه از جمله موارد زیر ارائه می شوند:

  1. طراحی اولیه بدون آب بند (باز)
  2. با سپر
  3. دارای آب بند تماسی
  4. دارای آب بند غیر تماسی
  5. فقط با شیار های حلقه ضربه محکم و ناگهانی
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...