پمپ آب بشقابی LEO لیو 1.5 اسب مدل ACm110

برای آگاهی از قیمت پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دبی ماکزیمم: 120 لیتر در دقیقه

حداکثر ارتفاع پمپاژ: 40 متر ستون آب

توان نامی: 1.1 کیلووات

جنس بدنه: چدن

جنس پروانه: استیل

جنس شفت: استیل 304

لطفاً قبل از ثبت سفارش برای اطلاع از قیمت پمپ آب بشقابی و موجودی کالا با کارشناسان فروش در تماس باشید.

موجود
۰ تومان
۸,۶۹۵,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت محصول
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دیتاشیت پمپ بشقابی مدل ACm110
  • پمپ ACM 110 لئو

    کمپانی لئو یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده‌های پمپ‌های آبی است که در سال 1995 تاسیس‌ شده است، و در حال حاضر جزء بهترین برندها در زمینهٔ انواع پمپ است. در زمینهٔ تولید پمپ 20سال سابقه دارد، محصولات این برند به سراسر جهان ارسال می شود و می توان گفت درحال حاضر به 120 کشور مختلف محصولات خود را ارسال میکند. در زمینهٔ تولید پمپ کمپانی لئو چند مدل تیپ تولید میکند یکی از این تیپ‌ها پمپ‌ سانتریفیوژ بشقابی است که می توان گفت از پرکاربردترین مدل پمپ است، پمپ ACM 110 لئو نیز از نوع پمپ‌هایی بشقابی سانتریفیوژ است، از انجای که این پمپ توانایی این را دارد که مقدار مشخص دبی آب را در یک فشار ثابت و در هر موقعیتی تامین کند پمپ‌هایی کاربردی وایده آلی محسوب می شوند.

    اساس کار پمپ لئو ACM 110 نیروی گریز از مرکز است وقتی پره پمپ شروع به دوران می کند باعث میشود سیال از مرکز به اطراف برود وقتی سیال به بیرون میرود باید سیالی دیگر جایگزین بشود که این سیال جایگزینی باید تحت یک فشاری به سمت مرکز برگرد که این نیرو باید فشاری برابر اتمسفر و یا حتی بیشتر داشته باشد و سیالی که به بیرون هل داده‌ شده بود از طریق مسیر خروجی تخلیه می شود. پمپ ACM 110 لئو به دلیل آبدهی و هد مناسب قابلیت پمپاژ مقدار زیادی مایعات و سیالاتی با ویسکوزیته کم مانند آب، حلال‌ها، مواد شیمیایی و روغن‌های سبک را دارد.

    عضو اصلی پمپ سانتریفیوژ

    پروانه پمپ ACM 110 لئو از نوع سانتریفیوژ می‌باشد پمپ‌های سانتریفیوژ دو عضو اصلی دارند:

    1. بدنه پمپ
    2. پروانه پمپ

    می‌توان فشار پمپ ACM 110 لئو با استفاده از قطر دایره گام پروانه و سرعت دورانی پمپ به دست اورد. پمپ ACM 110 لئو برای حجم زیاد و فشار پایین بهترین راندمان را دارد، اگر نیاز به پمپاژ سیالات با فشار بالا دارید ما پمپ‌هایی چند پروانه ایی را پیشنهاد می کنیم.

    به‌ عنوان نمونه: پمپ آب دو پروانه LEO 1.5 اسب مدل 2ACM 110

    خصوصیات فیزیکی

    پمپ ACM 110 لئو با وزن 18.45 کیلوگرم و در ابعاد 383 ×233×287 میباشد. جنس بدنه پمپ ACM 110 لئو از نوع چدن ضد زنگ است. پروانه پمپ از جنس برنجی، پروانه پمپ ACM 110 لئو انرژی جنبشی را به انرژی پتانسیل تبدیل میکند پروانه پمپ ACM 110 لئو در واقع حکم چرخ نخ‌ریسی را دارد.

    پروانه پمپ‌ها 3 دسته هستند پروانه باز که برای انتقال مخلوط مایع و جامد بکار می‌رود و در پمپ‌های محوری استفاده میشود. پروانه نیمه‌ باز، پروانه بسته برای مایعات تمیز بدون ذرات شناوری مناسب است و در پمپ‌های شعاعی کاربرد دارد. پروانه پمپ ACM 110 لئو از نوع پروانه بسته است. پمپ ACM 110 لئو با بالاترین راندمان جوابگوی نیازها است علت این موضوع به دلیل حجم استاندارد سیم‌پیچ و روتور، هم‌چنین شافت استیل AISI 304 پمپ میباشد. قطر دهانه ورودی پمپ ACM 110 لئو  1/4 1 اینچ و قطر دهانه خروجی 1 اینچ است اتصالات پمپ ACM 110 لئو پیچی (رزوه‌ای) است، اتصالات رزوه‌ای به اتصالاتی گفته میشود که بدون نیاز به جوش و به‌ صورت تزریقی انجام میگیرد، جنس سیم‌ پیچ موتور پمپ ACM 110 لئو از مس وجنس آب‌اند مکانیکی کربن/سرامیک میباشد نوع آب‌بند مکانیکال سیال.

    اصولاً آب‌ بندهایی مکانیکی که استفاده میشود از نوع پکینگ بوده‌اند که در بیشتر مواقع آب‌بندهای پکینگ کاربردی نیستند. زیرا بعضی از مایعات مثل بوتان و پروپان حلال مواد چرب متریال پکینگ ها بوده و باعث از بین رفتن دقت آب‌بندی میشود. در آب‌ بندی پکینگ زمانی که گلند را به غلاف محکم میکنند تا مانع نشت آب بشود به دلیل اصطکاک و انرژی ایجاد شده سبب کاهش عمر و خراب شدن غلاف میگیرد و همچنین میزان نشت آب در آب بندهای پکینگ بسیار بیشتر از آب‌بندهای مکانیکال سیال‌ها است. مکانیک سیل‌ها انواع مختلفی دارند ولی اصولاً عملکرد همه‌ی آن‌ها یکسان است. اجزای تشکیل‌ دهنده مکانیکل سیل: جزء ثابت، جز محرک، فنر است. در مکانیکال سیال به علت وجود فنر که این دو قسمت ثابت و دوار را به یکدیگر محکم میکند میزان نشت آب به حداقل میرسد و به دلیل متریال استفاده‌ شده در ساخت آب‌بندمکانیکال سیال مقاومت بالاتری نسبتاً دارد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ ACM110 لئو از طریق انتقال انرژی جنبشی پروانه پمپ که در حال چرخش است عمل میکند عملکرد این پروانه به این صورت است که سرعت و فشار مایع را افزایش دهد و سپس سیال را به سمت خروجی بفرستد، دمای سیال ورودی به پمپ نباید از 40 درجه سانتی گراد بیشتر شود زیرا ممکن باعث آسیب رسیدن به پمپ شود. پمپ ACM 110 لئو در دو نوع تک فاز ACM 110 و سه فاز AC110 بوده که درمدل تک فاز با برق شهری کار میکند و دارای محافظ حرارتی داخلی است. توان پمپ ACm110 لئو 1.5 اسب بخار (1.1 کیلو وات) است، پمپ ACM 110 لئو قابلیت آبدهی تا 7.2 متر مکعب بر ساعت یا 120 لیتر بر دقیقه را تا ارتفاع 20 متری دارد، این بدین معناست که میتواند جریان آب را با دبی 40 لیتر بر دقیقه تا طبقه چهارم یک ساختمان را داشته باشد. همچنین برای منظور از جریان 40 لیتر بر دقیقه یعنی یک ظرف 20 لیتری آب را در عرض یک دقیقه پر میکند، پمپ ACM 110 لئو دارای کلاس عایق حرارتی F و درجه حفاظتی IPX4 میباشد.

    کاربردها

    پمپ ACM 110 لئو برای انتقال مایعات با ویسکوزیته پایین و تمیز ( عاری از ذرات جامد) و مایعات مشابه به آب مناسب است. اگر نیاز به پمپی که برای انتقال آب باکمی املاح در مصارف آبیاری، پمپ چاه آب برای سیستم آبیاری باران و همچنین پمپ‌ها در معادن و آبنماها داشته باشید. پمپ آب شناور پشنهاده مناسبی است. پمپ آب شناور پمپ ACM 110 لئو نقش مهمی در تامین آب برای بخش کشاورزی را دارد به‌ صورتکه به‌ وسیله پمپ، آب را از رودخانه، چاه‌ها و دریاچه‌ها کشیده به سمت زمین‌های کشاورزی انتقال میدهند. از پمپ ACM 110 لئو در آبیاری باغ با سیستم آبپاشی خودکار نیز میتوان استفاده کرد. همچنین میتوان از پمپ ACM110 لئو برای انتقال مایعات در مصارف صنعتی، تجاری، آتش‌ نشانی استفاده کرد.

    نتیجه‌ گیری

    بر اساس مطالبی که گفته شد اگر نیاز به پمپ با دبی و هد بالا داشته باشید و تامین فشار سیال تا حدوداً 5 بار را نیاز داشته باشید پمپ ACM 110 لئو گزینه مناسبی است. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    بشقابی , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    30 تا 50 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    18450
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...