پمپ آب بشقابی LEO لیو 0.5 اسب مدل ACm37

دبی ماکزیمم: 90 لیتر در دقیقه

حداکثر ارتفاع پمپاژ: 20 متر ستون آب

توان نامی: 0.37 کیلووات

جنس بدنه: چدن

جنس پروانه: استیل

جنس شفت: استیل 304

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانید با مشاورین کالا صنعتی، نمایندگی پمپ لئو در تماس باشید.

موجود
۴,۴۴۸,۰۰۰ تومان
۴,۰۹۸,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت محصول
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دیتاشیت پمپ بشقابی مدل ACm37
  • پمپ LEO سری ACm 37

    پمپ LEO سری ACm 37 ساخت کشور چین است. شرکت لئو بزرگترین تولید کننده در زمینه انواع پمپ‌ ها در چین به شمار می‌رود که در ایران اغلب پمپ‌های خانگی این برند با دو سال گارانتی معتبر ارائه می‌شود. یکی از پرمصرف‌ترین انواع پمپ‌های خانگی که به پمپ بشقابی شهرت دارد، معروفترین نوع پمپ خانگی برای این برند به‌ حساب می‌آید. از این پمپ‌ها میتوانید برای افزایش فشار آب یا هر سیالی که به لحاظ مکانیکی و شیمیایی دارای خواص مشابه است، استفاده کرد. به‌ عنوان‌ مثال از پمپ ACm 37 لئو در مصارف خانگی و هم‌چنین جهت استفاده در پمپ تزریق دیگ بخار (برای دیگ بخار کوچک) به کار می‌رود. وظیفه پمپ در دیگ بخار رساندن آب مور نیاز به دیگ بخار است و هم‌چنین تامین آب دیگ هست. پمپ مقدار آبی که در دیگ بخار به بخار تبدیل می شود را جایگزین می کند و از کاسته شدن سطح آب دیگ بخار جلوگیری میکند. پمپ‌های تغذیه دیگ‌های بخار معمولاً از نوع طبقاتی و استنلس استیل است.

    نصب پمپ تغذیه دیگ بخار

    نصب پمپ تغذیه دیگ بخار به روش‌های زیر صورت می گیرد:

    1. استارت استاپ ON /OFF
    2. همراه باشیر کنترل
    3. همراه با شیر کنترل و دور متغیر
    4. دور متغیر

    دمای مجاز سیال مورد استفاده در پمپ ACm 37 لئو 40 درجه سانتی گراد است. پمپ آب بشقابی نیم اسب خانگی لئو دارای ولتاژ 230 ولت و توان 0.37 کیلووات است. مجهز به شیر هواگیر برنجی که با دست به‌ راحتی باز و بسته می شود و همچنین دارای پیچ برنجی تخلیه بدنه یا هوزینگ بوده است.

    پیچ برنجی تخلیه به چه منظور استفاده می‌شود؟

    هنگامی‌ که هوا سرد است برای جلوگیری از یخ‌ زدگی پمپ می توان توسط این پیچ سیال درون پمپ را تخلیه کرد. این مزیت خیلی به طول عمر پمپ کمک خواهد کرد چرا که آب داخل پمپ بشقابی در اثر یخ زدگی افزایش حجم داشته و به پوسته پمپ صدمه خواهد زد. بسیاری از تاسیسات کاران این مزیت تخلیه آب از پمپ را به مصرف کننده توضیح نمی دهند که این باعث عمر کم پمپ می شود.

    پمپ ACm37 لئو

    خصوصیات فیزیکی پمپ ACm37 لئو

    برند پمپ لیو از سری ACM 37 هست. پمپ ACM 37 از بالاترین سطح استاندارد روز دنیا برخوردار است و مواد به کار گرفته در این پمپ از بهترین متریال است. جنس پوسته پمپ چدن ضدزنگ است رنگ‌ آمیزی ضد زنگ پمپ ACM 37 لئو به کمک نیروی مغناطیسی انجام‌شده است که به این شیوه جلوگیری از زنگ‌ زدگی عملیات الکتروفریوز گفته می شود. پمپ ACM 37 مقاومت بسیار بالای در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهد و برای محیط‌های مرطوب نیز مناسب است. جنس پروانه پمپ از استیل AISI 304 هست، پمپ‌هایی که پروانه آن‌ها از جنس استیل می باشند در برابر زنگ‌ زدگی مقاوم هستند و نسبتاً سر و صدای کمتری تولید می کنند. جنس سیم‌ پیچ‌ دینام موتور لئو ACm از مس است و از آنجایی که در بین تمام فلزات غیرگرانبها مس دارای بالاترین هدایت الکتریکی می باشد، به لحاظ کیفی مزیت بالایی محسوب می شود. اغلب پمپ های ارزان دارای سیم پیچ آلومینیوم هستند. همچنین آب‌بند مکانیکی آن از جنس کربن / سرامیک و پروانه آن از نوع ضد قفل است.

    دیتا شیت لئو ACm37

    منظور از پروانه ضد قفل چیست؟

    در زمان‌هایی که از پمپ استفاده نمیشود به‌منظور مانع از گرفتگی و قفل‌کردن پمپ در قسمت داخلی پمپ ACM 37 در دو طرف پروانه پمپ یکسری قطعات برنجی به کار گرفته‌ شده است که جلوگیری می کند از جمع شدن ذرات که به سبب زنگ‌ زدگی و ذرات ناخالص که بین پروانه و بدنه پمپ قرار می گیرد. از اینرو احتمال قفل شدن پروانه در زمان هایی که استفاده کم است بسیار پایین بوده و از این حیث نیز بسیار کارآمد می باشد. وزن پمپ‌ ACM 37 لئو حدود 8.4 کیلوگرم هست و ابعاد جعبه آن به این صورت است: طول 290 میلی متر، پهنا 185 میلی متر و ارتفاع 239 میلی متر. قطر دهانه ورودی و خروجی ا اینچ هست.

     خصوصیات عملکردی پمپ ACm37 لئو

    پمپ تحت‌ فشار سری ACM 37 لئو در دو نوع تک فاز ACm و سه فاز AC بوده که در مدل تک فاز دارای سیستم محافظ حرارتی است. ساختمان داخلی موتورهای تک فاز از دو قسمت تشکیل‌ شده است یک قسمت ساکن (استاتور) و یک قسمت گردان (روتور) و جهت راه‌اندازی نیاز به جریان متناوب تک فاز (N/L) دارند. کارایی موتور تک فاز همانند موتورهای سه فاز بر اساس خاصیت القایی است. پمپ ACm 37 لئو در نوع تک فاز با برق شهری قابل راه اندازی است که دارای توان نیم اسب بخار (0.37 کیلووات) و ماکزیمم دبی (آبدهی) 90 لیتر بر دقیقه (5.4 مترمکعب بر ساعت) و حداکثر هد 23 متر می باشد که در این حالت دبی در کمترین مقدار خود قرار دارد. برای ارتفاعات بالاتر از 40 متر با دبی کمتر از 18 لیتر بر دقیقه جریان پیدا می کند و برای ارتفاعات بیشتر از 90 متر استفاده از پمپ ACm37 لیو مناسب نیست.

    نمودار هد و دبی ACm37

    دبی چیست؟

    آبدهی یا دبی حجمی به فرانسوی (debit) به مقدار حجمی آب گفته می‌شود که در زمانی معین از یک مقطع هیدرولیکی ثابت و مشخص مانند دریچه سدها، کانال‌های آب، لوله‌ها یا هر مقطع هیدرولیکی عبور می‌کند. این مقدار حجمی می‌تواند برحسب متر مکعب در ساعت یا لیتر در دقیقه در منابع رسمی و کاتالوگ‌های مختلف درج شود. به‌ عنوان‌ مثال در کاتالوگ پمپ ACm37 این مقدار توسط لیتر در دقیقه یا مترمکعب در ساعت درج‌ شده است. بدیهی است که دبی حجمی با هد رابطه غیر مستقیم دارد. به عبارتی هرچقدر دبی افزایش یابد هد کاهش‌ یافته و مقدار فشار کم می‌شود. حداکثر دمای سیال ورودی به پمپ ACm37 لئو باید زیر 40 درجه سانتی گراد باشد، بدیهی است که استفاده سیال با دمای بیشتر از 40 درجه سانتی گراد سبب آسیب به سیل مکانیکی پمپ می شود. پمپ ACM 37 لئو دارای کلاس عایق حرارتی F و درجه حفاظتی آن IPX4 و محافظ حرارتی داخلی است.

    منظور از کلاس عایق F چیست؟

    برای الکتروموتور ها یا تمام تجهیزاتی که دارای سیم‌پیچی هستند، معیاری تعریف‌ شده است که به آن کلاس حرارتی گفته می‌شود. این کلاس حرارتی در حقیقت دمای محیط است که 40 درجه سانتی گراد در نظر گرفته‌ شده است به علاوه دمای سیم‌ پیچ که در زمان عملکرد تحت بار نهایی اندازه‌گیری خواهد شد. که درجه حرارت کلاس F حدود 10 درجه است که در این بازه مرکز سیم‌ پیچ به بیشترین درجه حرارت خود یعنی 155 می رسد. می‌دانید که یکی از اصول مهم در کارایی موتور درجه حرارت موتور هست به صورتی که ده درجه افزایش دمای موتور می‌تواند باعث افت شدید کارایی و طول عمر موتور شود.

    کاربردهای پمپ ACm37 لئو

    پمپ ACm 37 لئو به علت دارا بودن هد و دبی مناسب برای مصرف در انواع مکان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ یک گزینه مناسب برای منازل آپارتمانی مسکونی تا حداکثر 4 طبقه است. برای مصارف صنعتی و شهری و دستگاه‌های آتش‌نشانی و همچنین در آبیاری باغی، این پمپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از کاربردهای پمپ ACM 37 لئو برای انتقال آب در مسافت‌های طولانی بوده و هم‌ چنین برای انتقال آب و دیگر سیالات غیر خورنده استفاده می شود.

    منظور از سیالات غیر خورنده چیست؟

    سیالاتی که به‌ راحتی با تجهیزات پمپ واکنش نمی‌دهند و باعث تخریب پمپ نمیشوند را میتوان سیال غیر خورنده دانست. اصولاً 90 درصد سیالات غیر خورنده میباشند 10 درصد باقی‌ مانده سیالات خورنده می باشند که در بیشتر موارد دارای خاصیت اسیدی بالا بوده و برای این نوع سیالات از پمپ های خاص استفاده می شود. پمپ ACM 37 لئو هم‌چنین برای سیستم آب‌پاشی خودکار، تهویه‌ی گرمایشی و کنترل هوا نیز مورداستفاده قرار می گیرد. باید توجه داشت که مهمترین معیارها برای انتخاب پمپ علاوه بر نوع سیال، مقدار هد و دبی مورد نیاز است. لذا قبل از خرید پمپ با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پروانه
    برنج Brass, استیل 304 Stainless Steel AISI
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    بشقابی , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    20 تا 30 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    8400
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
    • کاربر مهمان
    • یکشنبه 29 دی 1398 - 10:19
    • 0
    • 0
    سلام میشه قیمت پمپ سانتریفیوژ مدل 200_23 ایرانی رو بگید؟
    • کاربر مهمان
    • دوشنبه 16 دی 1398 - 13:03
    • 0
    • 0
    من یه باغ دارم حدود 1000 متر، اگر بخواهم یک پمپ بنزینی بخرم برای آبیاری پیشنهاد کارشناسی شما چه پمپی با چه مشخصاتیه
    • کاربر مهمان
    • دوشنبه 31 تیر 1398 - 10:28
    • 0
    • 0
    پمپ نیم اسب بشقابی لیو چنده
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...