پمپ استیل پروانه نیمه باز LEO لیو سه فاز 3 اسب ABK300

ماکزیمم دبی: 57 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 15 متر

توان الکتروموتور: 2.2 کیلووات یا 3 اسب بخار

جنس پروانه: استیل 304

جنس بدنه: استیل 304

دهانه ورودی: 1/2 2 اینچ

دهانه خروجی: 2 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای آگاهی از قیمت و خرید پمپ لئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۱۷,۸۷۶,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ استیل پروانه نیمه باز ABK300
  • پمپ استیل مدل ABK 300 /D لیو LEO

    پمپ استیل مدل ABK 300 /D لیو LEO یک پمپ باکیفیت با برند چینی است، که توسط کمپانی لئو طراحی و تولید شده است. اگر بخواهیم از بزرگترین تولید کنندگان پمپ نام ببریم قطعا نام کمپانی لئو جزء آنها خواهد بود. شرکت لئو تولید کننده پمپ های آبی با کیفیت، که دو سال دارای ضمانت پس از فروش می باشد، که در ایران نیز گارانتی پمپ های لئو معتبر می باشد. کمپانی لئو پمپ های مختلفی برای انواع مصارف تولید می کند، از جمله مصارف صنعتی، خانگی، تجاری و شهری و ... . برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان ما در تماس باشید.

    پمپ ABK 300 /D لئو LEO یک پمپ صنعتی است که در مصارف صنعتی کاربرد دارد. پمپ های صنعتی را به دو دسته تقسیم می کنند پمپ های دینامیکی پمپ های دینامیکی یا پمپ های غیرجابه جای مثبت که عملکرد آنها براساس نیروی گریزاز مرکز می باشد، با استفاده ازاین روش باعث افزایش سرعت سیال درون پمپ می شود این افزایش سرعت به افزایش فشار تبدیل می شود به عبارتی انرژی جنبشی به انرژی پتانسیل تبدیل می شود، اصولا از این پمپ ها برای انتقال سیالاتی که دارای ویسکوزیته و فشار کم و دبی بالا هستند استفاده میشود منظور از ویسکوزیته پایین یعنی سیالاتی که مشابه به آب هستند. 

    پمپ های جابه جایی مثبت مدل دیگر پمپ های صنعتی پمپ های جا به جای مثبت است، که عملکرد آنها به صورت رفت و برگشتی است مانند وضعیت مایع درون یک پیستون اگر به پیستون دقت کنید متوجه می شوید تحت یک نیروی متناوب مدام در حال عقب و جلو شدن می باشد که این عمل سبب افزایش فشار می شود اصولا از این پمپ ها برای پمپاژ سیالاتی که دارای ویسکوزیته و فشار بالا هستند استفاده می شود.

    تفاوت عملکرد پمپ های جابه جای مثبت و پمپ های دینامیکی ؟

    اصولا پمپ های دینامیکی یا همان پمپ های غیر جا به جایی مثبت عملکرد شان زمانی مطلوب است که دریک فشار خاص قرار بگیرند، در حالی که پمپ های جابه جایی مثبت در هر فشاری میتوانند عملکرد مناسب را داشته باشند. پمپ ABK 300 /D لئو پمپ سانتریفوژ از نوع پمپ های صنعتی دینامیکی (جابه جایی نامثبت) می باشد که عملکرد آن تحت نیروی گریزاز مرکز می باشد.

    خصوصیات فیزیکی

    وزن پمپ ABK 300 /D لئو 20.7 کیلو گرم می باشد طول 475 میلی متر، عرض 230 میلی تر، ارتفاع 275 میلی متر است. قطر دهانه ورودی پمپ ABK 300 /D لئو 1/22 و قطر دهانه خروجی 2 اینچ است. جنس بدنه پمپ ABK 300 /D لئو از استینلس استیل AISI 304 می باشد، شافت پمپ نیز استیل 304 میباشد. پروانه پمپ ABK 300 /D لئو از مدل نیمه بازمی باشند و اصولا پروانه های پمپ های سانتریفوژ سه مدل می باشند:

    1. پروانه های بسته
    2. پروانه های باز
    3. پروانه های نیمه باز، جنس پروانه این پمپ ها از استیل 304 است.

    جنس سیم پیچ های موتور پمپ ABK 300 /D لئو از مس می باشد قابلیت هدایت حرارتی نسبتا بالای دارد، پمپ ABK 300 /D لئو دارای کلاس حرارتی F می اشد، که در این مدل کلاس حرارتی مرکز سیم پیچ دارای بیشترین درجه حرارت می باشد، جنس مکانیکال سیل پمپ ABK 300 /D لئو کربن/سیلیکون است که توسط یک کمپانی ایتالیای طراحی و تولید شده است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ استیل ABK 300 /D لئو در دو مدل تکفاز و سه فاز تولید می شود مدل تکفاز با سری پمپ ABK 300 لئو قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد. دمای اطراف پمپ ABK 300 /D لئو نباید بیشتر از 40 درجه سانتی درجه سانتی گراد شود زیرا ممکن است به بدنه پمپ آسیب بزند، دمای سیال ورودی به پمپ نباید بیشتر از 35 درجه سانتی گراد شود به علت اینکه امکان دارد به سیل مکانیکی پمپ آسیب بزند. ماکزیمم آبدهی پمپ ABK 300 /D لئو 950 لیتر بردقیقه (58 متر مکعب بر ساعت) در ارتفاع 7.5 متر و بیشترین هد پمپ ABK 300 /D لئو 15 متر می اشد به علت کاربرد صنعتی پمپ هد پایین و دبی بسیار بالای دارد. پمپ ABK 300 /D لئو دارای درجه حفاظتی IPX4 می باشد و در مدل های تک فاز دارای محافظ حرارتی است.

    کاربردها

    پمپ ABK 300 /D لئو یک پمپ صنعتی است که برای انتقال سیالاتی که حاوی ناخالص و مقداری ذرات جامد میباشد مناسب است، پروانه پمپ ABK 300 /D لئو نیمه باز است و مناسب برای انتقال سیالات که حاوی ذراتجامد تا قطر حداکثر 18 میلی متراست میباشد. از دیگر کاربردهای پمپ ABK 300 /D لئو بطور کلی برای دستگاه های شستشوی صنعتی از قبیل دستگاه های شستشوی سبزیجات، گوشت و ماهی و ماشین های ظرفشویی صنعتی استفاده میشود.

    تمام اجزای داخلی پمپ ABK 300 /D لئو از استینلس استیل AISI 304 میباشد که استیل 304 توانایی پمپاژ سیالات با مقدار کم اسید را دارد، در صورتی که نیاز به پمپاژ سیالات اسیدی قوی را داشته باشید پمپ که اجزای داخلی آن از استیل 316 باشد را پشنهاد میکنیم مانند: پمپ های تفلونی از دیگر کاربردهای پمپ ABK 300 /D لئو می توان استفاده در خط تولید کارخانه های مواد غذایی نام برد.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استیل , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 15 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 42 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    40 تا 70 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    2 و 1/2 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 اینچ
    منبع انرژی
    برق سه فاز
    وزن محموله (گرم)
    20700
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...