پمپ آب دو پروانه LEO لیو 1 اسب تکفاز 2ACm75

دبی ماکزیمم: 5 متر مکعب بر ساعت

حداکثر ارتفاع پمپاژ: 42 متر ستون آب

توان نامی: 0.75 کیلووات یا 1 اسب بخار

جنس بدنه: چدن

جنس پروانه: برنج / استیل

دهانه ورودی: 1/4 1 اینچ

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کالا صنعتی، نمایندگی پمپ لئو در ارتباط باشید.

موجود
۷,۷۰۳,۰۰۰ تومان
۷,۲۰۱,۰۰۰ تومان
  • ددیتاشیت محصول
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • دیتاشیت 1 و 1/4 اینچ
  • پمپ لئو مدل 2ACm75

    تولیدکننده پمپ لئو 2ACm75 کمپانی لئو می باشد ، شرکت لئو در ساخت محصولات خود از بهترین متریال با استفاده از علم و دانش مهندسی استفاده می کند. کمپانی لئو در سال 1995 درکشور چین تاسیس شده است وبه عنوان یک برند معتبر چینی شناخته شده است . پمپ 2ACm75 لئو یک پمپ سانتریفوژ از نوع بشقابی است ، اصولا عملکرد پمپ های سانتریفوژ براساس نیروی گریز از مرکز است، نوع کاربرد نیروی گریز از مرکز به صورتی نرده ای یا برداری است و عکس العمل این نیرو به صورت مرکزگرا است. نیروی گریز از مرکز همان نیروی است که  مقابله می کند با جاذبه ، عواملی که بر عملکرد پمپ های سانتریفوژ اثر می گذار عبارتند از: فاصله جسم تا مرکز، شتاب جسم ،جرم جسم می باشد، اصولا از پمپ بشقابی برای مصارف خانگی استفاده می کنند. پمپ 2ACm75 لئو دارای دو پروانه می باشد ، که معمولا از پمپ های دو پروانه برای ساختمان های مرتفع با متراژ زیاد استفاده می شود، پمپ دو پروانه به دلیل اینکه میزان آبدهی بیشتری را می توانند تولید کنند جزء پرمصرف ترین پمپ آب خانگی می باشند.

    جنس پروانه پمپ 2ACm75 لئو براساس شوری یا غلظت سیال مورد استفاده قرار می گیرد. عدد 2 در پمپ 2ACm75 لئو نشانی دوپروانه بودن پمپ است. یکی از سوالاتی که همیشه ذهن مصرف کنندگان را درگیر می کند، این است که چه تفاوتی در پمپ های تک پروانه با دو پروانه وجود دارد، از نظر ظاهری این دو پمپ هیچ تفاوتی باهم ندارند. بلکه از نظر عملکردی است که باهم متفاوت هستند. آبدهی پمپ های دو پروانه بیشتر از تک پروانه ها می باشد وهم چنین پمپ های دو پروانه ساختار داخلی شون براین اساس که دوپروانه در کنار یکدیگر قرار بگیرند و مابین این دو پروانه پوسته قرار می گیرد. ماکزیمم دبی پمپ 2ACm75 لئو 80 لیتر بردقیقه ( 4.8 مترمکعب برساعت ) می باشد باید به این نکته توجه داشته باشید که افزایش ارتفاع سبب کاهش دبی از این مقدار می شود. ماکزیمم مکش پمپ 2ACm75 لئو 8 متر می باشد.

    خصوصیات فیزیکی

    پمپ 2ACm75 لئو دارای وزن 16.8 کیلوگرم میباشد، طول 385 میلی متر ، عرض 215 میلی متر و پهنا 270 میلی متر می باشد. جنس شافت پمپ 2ACm75 لئو از استینلس استیل AISI 304 است، جنس بدنه پمپ از چدن ضدزنگ می باشد. که توسط عملیات الکتروفیوز ضد زنگ شده است ، مقاومت بدنه پمپ 2ACm75 لئو بسیار مقاوم در برابر رطوبت است که می توانید این پمپ را حتی در محیط های مرطوب نیزنگه داری کنید. پمپ 2ACm75 لئو دو پروانه ای است که از جنس استینلس استیل AISI 304 و یا پروانه پمپ برنجی است و در بعضی مواقع هم از چدن ضدزنگ تولید می شود. بلبرینگ های پمپ 2ACm75 لئو توسط کمپانی C&U تولید شده است، سیم پیچ های موتور پمپ 2ACm75 لئو ازمس می باشد. مکانیکال سیل پمپ 2ACm75 لئو از کربن و سرامیک است، جنس سرپوشش زهکشی HPb59-1 می باشد. قطر دهانه ورودی پمپ 2ACm75 لئو 1 1/4 و قطر دهانه خروجی 1 اینچ است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ 2ACm75 لئو در دو مدل تکفاز و سه فاز است که در مدل تک فاز با سری پمپ 2ACm75 لئو قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد. دمای سیال ورودی به پمپ نباید بیشتر از 40 درجه سانتی گراد شود، اگر دمای سیال ورودی بیشتر از 40 درجه سانتی گراد شود امکان دارد به پمپ 2ACm75 لئو آسیب بزند، همچنین دمای اطراف پمپ نباید بیشتر از 40 درجه سانتی گراد شود. توان پمپ 2ACm75 لئو 0.75 کیلو وات یا 1 اسب بخار است. در حداقل دبی مقدار هدپمپ 2ACm75 لئو 45 متر می باشد، و در دبی (آبدهی) جریان متوسط 60 لیتر بر دقیقه تا ارتفاع 28.5 متر پاسخگو است، به عبارتی آب یک ساختمان 3 طبقه را می تواند تامین کند و در ماکزیمم دبی پمپ 2ACm75 لئو 80 لیتر بردقیقه (4.8 مترمکعب برساعت ) تا ارتفاع 15 متری جواب گواست. اگر نیاز به پمپاژ آب برای ارتفاعات زیاد دارید ما مدل 2ACm150 H را پشنهاد می کنیم. پمپ 2ACm75 لئو دارای کلاس حرارتی F و درجه حفاظتی IPX4 و برای سیستم های تک فاز دارای محافظ حرارتی داخلی است.

    کاربردها

    اصولا پمپ های دو پروانه کاربردهای بیشتری نسبت به پمپ های تک پروانه ها دارد، از پمپ 2ACm75 لئو برای مصارف خانگی برای ساختمان های مرتفع با تعداد واحدهای زیاد استفاده می شود، همچنین از پمپ 2ACm75 لئو در مصارف آتش نشانی و بوستر پمپ ها نیزکاربرد دارد و هم چنین برای سیستم های تهویه مطبوع و انتقال آب در مزارع و زمین های کشاورزی و آبیاری باغات برای مسافت های طولانی استفاده می شود.

    نتیجه گیری: توان پمپ های دو پروانه با پمپ های تک پروانه برابراست و فرق این پمپ ها باهم تنها در عملکردشان هستند پمپ های دو پروانه توانایی تامین آبدهی بیشتری دارند. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    جنس پروانه
    برنج Brass, استیل 304 Stainless Steel AISI
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 42 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 5 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    مدل پمپ لئو LEO
    گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    30 تا 50 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    16800
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    385*215*270
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...