لودسل

لودسل Load Cell نوعی سنسور است که جهت اندازه گیری وزن استفاده می شود و کاربردهای روزمره مثل استفاده در فروشگاه ها جهت وزن کشی محصولات مختلف و حتی در کارخانه برای اندازه گیری حجم زیاد تولیدات به کار برده می شوند. لودسل ها دارای انواع مختلفی از نظر نحوه ی عملکرد هستند که افراد با اهداف مختلف این ابزار را تهیه می کنند. این حسگر برای تبدیل نیروی مکانیکی به سیگنال الکتریکی استفاده می شود و در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، صنایع شیمیایی، ماشین آلات، تجهیزات پزشکی و غیره کاربرد دارد. لودسل ها به دلیل دقت بالا و اندازه کوچک، به طور گسترده در بسیاری از صنایع استفاده می شوند و در تجهیزات اندازه گیری نیروی فشاری، تعیین وزن، کنترل وزن، مانیتورینگ پروسه های صنعتی، و دیگر برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند از همین رو مشتریان باید اطلاعات دقیق از نحوه خرید سنسور صنعتی  مورد نظر را داشته باشند .

خرید لودسل 

خرید لودسل جهت اندازه گیری وزن محصولات و تولیدات در فروشگاه ها و کارخانه ها بسیار اهمیت دارد. به همین جهت انتخاب لودسلی که نیازها و انتظارات شما را بتواند برآورده کند بسیار حائز اهمیت است و باید یک سری نکات را باید پیش از خرید و تهیه لودسل ها در نظر داشته باشید.

خرید لودسل بر اساس نوع

برای خرید لودسل، ابتدا باید نوع لودسل مورد نیاز خود را مشخص کنید. این دستگاه ها با توجه به نوع کاربردی که برای آنها در نظر گرفته شده، در مدل های مختلفی ارائه می شوند. برای مثال، برای استفاده در تجهیزات پزشکی می توانید از لودسل های کوچک با دقت بالا استفاده کنید، در حالی که برای استفاده در ماشین آلات سنگین، لودسل های بزرگ با قابلیت اندازه گیری نیروی بالا و دقت مناسب باید انتخاب شوند. از جمله انواع لودسل میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • استرین گیج: این نوع لودسل ها بیشتر به خاطر امکان پیچش، میزان تحمل و مقاومت بالا مرسوم هستند.
  • پیزو الکتریک: در این نوع لودسل خروجی یک سیگنال الکتریکی متناسب با وزن اعمال شده بر آن است.
  • هیدروالکتریک: این نوع حسگر وزن به دلیل ایمنی بالا، جهت استفاده در محیط های مخاطره آمیز استفاده می شود.
  • پنوماتیک: این لودسل جهت کنترل میزان تعادل فشار به کار گرفته می شود.

خرید بر اساس تامین کننده معتبر

برای خرید لودسل، باید به دنبال تامین کنندگان معتبر باشید که از دستگاه های با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تامین کرده باشند. در صورتی که تصمیم به خرید اینترنتی دارید، حتماً قبل از خرید، نظرات و تجربیات دیگران را در مورد تامین کننده و محصول مورد نظر بررسی کنید که در این زمینه تیم کالا صنعتی می تواند به شما بسیارکمک کند.

بررسی مشخصات فنی لودسل

قبل از خرید لودسل باید مشخصات فنی آن را بررسی کنید. در این مرحله به مواردی مانند دقت اندازه گیری، محدوده نیروی قابل اندازه گیری، خطای اندازه گیری و تحمل به شوک و لرزش توجه کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که لودسل مورد نظر شما قابلیت اتصال به سیستم کنترل و نمایشگر دیجیتال دارد و با پروتکل ارتباطی مورد نیاز سیستم شما سازگار است.

نصب و استفاده از لودسل

پس از خرید لودسل، برای استفاده بهینه از آن، باید نکات مهمی مانند نحوه نصب، کالیبره کردن و تعویض باطری را رعایت کنید. در هنگام نصب، بهتر است از دستورالعمل تولید کننده پیروی کنید و در صورت لزوم با فنی کار مجرب مشورت کنید. همچنین، باید با دقت از توانمندی های لودسل استفاده کنید و تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید.

قیمت لودسل

قیمت لودسل وابستگی زیادی به نوع آن دارد. لودسل ها با انواع ظرفیت ، دقت ، اندازه  و قابلیت های مختلفی تولید می شوند که قیمت آن ها متفاوت است. برای مثال، یک لودسل با ظرفیت 100 کیلوگرم و دقت 10 گرم با لودسل هایی با ظرفیت ها و دقت های بیشتر، تفاوت قیمت بالایی دارد. بنابراین به این باید توجه کرد و با مقایسه قیمت ها از بهترین انتخاب برای خودمان اطمینان حاصل کنیم.

ما در فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی لودسل های محصول شرکت زمیک هلند را که در بازار برندی شناخته شده، مطمئن و با کیفیت است با قیمت مناسب به شما بازدید کنندگان و مشتریان محترم سایت ارائه می کنیم. شما میتوانید برای خرید تجهیزات ابزار دقیق به سایت ما مراجعه فرمایید. به دلیل وجود نوسانات نرخ ارز، جهت دریافت آخرین قیمت لودسل ها و یا سایر تجهیزات ابزار دقیق، می توانید با مشاوران و کارشناسان فروش ما در بخش ابزار دقیق سایت کالا صنعتی در ارتباط باشید.

خدمات پس از فروش لودسل ویکا

با خرید لودسل ویکا از تامین کننده معتبر این امکان برای مشتریان ایجاد می شود که از خدمات پس از فروش مانند آموزش فنی، تعمیرات و نگهداری، کالیبراسیون و تصحیح، تعمیرات فوری و قطعات یدکی استفاده کنند. همچنین از طریق وب سایت، مشتریان با اطلاعات فنی محصولات ویکا به طور دقیق و جامع آشنا می شوند و میتوانند مناسب ترین قیمت تجهیزات ابزار دقیق را دریافت کنند.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...