هواکش خانگی دمنده




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

هواکش خانگی دمنده یکی از عضو های جدا ناپذیر محیط هایی است که مصرف مسکونی و سبک دارند. همچنین این مدل هواکش ها در طیف بسیار وسیعی از محیط هایی مانند ساختمان های مسکونی یا آپارتمان ها، اداره ها و … کاربرد دارند. در گذشته ساختمان ها به طوری طراحی و ساخته میشوند که هوا به راحتی بتواند در جریان باشد و راه خروج و تعویض هوا فراهم بود. اما امروزه اکثر ساختمان ها نیاز به نصب هواکش خانگی برای تعویض هوا دارند. یکی از بهترین هواکش های خانگی برند دمنده است. شرکت دمنده در سال های اخیر مدل ها و طرح های متنوعی از فن و هواکش دمنده را تولید و روانه بازار میکند؛ همچنین محصولات این شرکت دارای گواهینامه CE اتحادیه اروپا و نشان استاندارد ایمنی هستند. هواکش خانگی دمنده در تعویض هوای آلوده و مرده یا هوایی که به علت انجام فعالیت دارای رطوبت یا گرد و غبار شده است به بهترین نحو عمل میکند. در واقع هواکش خانگی دمنده ابتدا با سیستم مکش هوای سنگین را به بیرون هدایت و سپس هوای تمیز را جایگزین میکند. با نصب این هواکش، کیفیت را در کنار عملکرد عالی تجربه خواهید کرد.

قیمت هواکش خانگی دمنده

قیمت هواکش خانگی دمنده میتواند تحت تاثیر چند عامل مختلف قرار بگیرد و طیف وسیعی از رنج قیمت را داراست. اما به طور کل این هواکش یکی از با کیفیت ترین محصولات در کنار قیمتی اقتصادی و ارزان است. برای استعلام قیمت بروز هواکش خانگی دمنده با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در ادامه نگاهی اجمالی به عوامل ثابت تاثیر گذار بر قیمت هواکش خانگی دمنده میندازیم.

  1. نوع و مدل هواکش خانگی دمنده
  2. ابعاد و اندازه 
  3. جنس متریال بکار رفته در بدنه و پروانه
  4. ظرفیت تصفیه هوا
  5. سطح مصرف انرژی

خرید هواکش خانگی دمنده

توجه به چند فاکتور و پارامتر میتواند در هنگام خرید هواکش خانگی دمنده به شما کمک شایانی کند. وضعیتی را در نظر بگیرید که اطلاعاتی برای خرید هواکش خانگی دمنده ندارید و سردرگم بین  انتخاب انواع متنوعی از هواکش هستید؛ این وضعیت ناخوشایند نتیجه ای جز گیجی و انتخاب نادرست نخواهد داشت. از این رو، مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب و خرید هواکش خانگی دمنده را بازگو می کنیم تا شما انتخاب راحت تری در هنگام خرید داشته باشید. 

  • تعیین نیاز ها در انتخاب مدل مناسب
  • ابعاد و اندازه
  • ظرفیت
  • سطح مصرف انرژی
  • سطح نویز
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • نصب و تعمیر راحت

انواع هواکش خانگی دمنده

محصولات شرکت دمنده شامل انواع هواکش خانگی و صنعتی می شود که انواع هواکش خانگی دمنده در پارامترهای دبی، قطر و ابعاد، موتور فن و جنس بدنه متفاوت هستند. این هواکش ها نیازهای بخش وسیعی از مصارف خانگی را پوشش داده و برای محیط های مختلف خانه طراحی شده اند. در ادامه به بررسی اجمالی انواع هواکش خانگی دمنده پرداخته و ویژگی های کلیدی آنها را بررسی میکنیم.

هواکش خانگی دمنده مدل لوله ای توربو

هواکش خانگی دمنده مدل لوله ای توربو

هواکش خانگی دمنده مدل هایلوکس

هواکش خانگی دمنده مدل هایلوکس

هواکش خانگی دمنده مدل دریچه دار لوکس

هواکش خانگی دمنده مدل دریچه دار لوکس

هواکش خانگی دمنده مدل فلزی

هواکش خانگی دمنده مدل فلزی

هواکش دستشویی و حمام دمنده

دستشویی و حمام از مهم ترین نقاط در خانه هستند که نصب هواکش در آنها حیاتی است. این فضاها نیاز شدیدی به تصفیه هوا دارند؛ وجود بوی نامطبوع، رطوبت زیاد، ایجاد پوسیدگی و ذرات آلاینده در این فضاها این نیاز را تشدید میکند. هواکش دستشویی دمنده با تخلیه رطوبت و تصفیه هوا برای رفع این نیاز انتخابی عالی است.

قیمت هواکش دستشویی و حمام دمنده

همانطور که گفتیم، دستشویی و حمام نیاز بسیاری به هواکش دارند؛ اما ما نیاز داریم هواکش علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای قیمتی ارزان و اقتصادی باشد. از این رو، هواکش خانگی دمنده بهترین انتخاب برای رفع این نیاز است. جهت آگاهی از قیمت بروز هواکش دستشویی و حمام دمنده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هواکش آشپزخانه دمنده

آشپزخانه قلب هر منزل است و برای تهویه هوا در این مکان نیاز به هواکش خانگی مناسب داریم. در آشپزخانه به علت وجود دود، حرارت، بوی نامطبوع و رطوبت نیاز به هواکش بسیار اساسی میشود. هواکش خانگی دمنده با عملکرد عالی در تخلیه دود، بو و رطوبت تمام نیازهای ما را در آشپزخانه رفع و به آسایش ما کمک میکند.

قیمت هواکش آشپزخانه دمنده

آشپزخانه به عنوان حیاتی ترین نقطه خانه و تاثیر هوای آن بر سلامت خانواده نیاز اساسی به هواکش دارد. هواکش آشپزخانه دمنده یکی از محصولات شرکت معتبر دمنده است که برای رفع نیازها به طور اختصاصی طراحی و تولید میشود. همچنین برند دمنده توانایی رقابت با برندهای خارجی را نیز دارد. علاوه بر این با خرید هواکش خانگی و آشپزخانه دمنده از سایت کالا صنعتی با نازلترین قیمت بازار خرید می کنید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...