کانکس سردخانه ای




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

کانکس سردخانه ای ساختاری ساده تر از سردخانه های معمولی دارد؛ ولی درعین‌ حال ‌محبوبیت بیشتری  را داراست و این امکان وجود دارد که این نوع از سردخانه ها را هم در محیط‌ های سرپوشیده و هم در فضاهای باز با قیمت مناسب اجرا کرد.

در ساختار این نوع از سردخانه ها از ساندویچ پانل‌ هایی با ضخامت‌ ها و قیمت مختلف استفاده می شود و به دلیل پایین بودن قیمت ساندویچ پانل‌ ها، کانکس سردخانه ای از لحاظ هزینه و قیمت تمام شده به مراتب باصرفه تر از سردخانه های معمولی است و درعین‌حال کاربری فراوانی دارد، به طوری که می توان از کانکس سردخانه ای در مشاغل و صنایع استفاده کرد.

قیمت کانکس سردخانه ای

انواع کانکس سردخانه ای

کانکس سردخانه ای را می‌توان به سه مدل زیر صفر، بالای صفر و دو‌ منظوره تقسیم بندی کرد.

1- کانکس سردخانه ای زیر صفر

سردخانه‌ زیر صفر سردخانه‌ هستند که دما را در شرایط انجماد و زیر صفر قرار می‌دهد. یک نمونه از این سردخانه ها که کاربرد فراوانی دارد سردخانه گوشت است.

همان طور می‌دانید گوشت و مواد پروتئینی اگر در دمای پایین نگهداری نشوند فاسد می‌شوند، در خیلی از مشاغل مانند رستوران‌ ها بیمارستان‌ ها و.. نیاز دارند تا گوشت و مواد پروتئینی را به‌صورت طولانی مدت نگهداری کنند و فضای محدودی را برای این کار در اختیار دارند.

از این رو کانکس‌ سردخانه ای به دلیل نوع طراحی و ساختار ساده‌ای که دارد و اینکه می‌توان آن را در فضاهای کوچک اجرا کرد دارای محبوبیت فراوانی هست به‌ طوری‌که می‌توان این  سردخانه را با هزینه و قیمت مناسب طراحی و نصب کرد.

اواپراتور در کانکس سردخانه ای

2- کانکس سردخانه ای بالای صفر

مدل دوم سردخانه‌ کانکس سردخانه بالای صفر است که این نوع سردخانه هم، کاربردهای فراوانی در مشاغل مختلف  از جمله صنایع داروسازی، صنایع لبنیات، هتل‌ ها و.. را داراست.

این نوع از سردخانه را متناسب با نیاز افراد و شرایط کاری می‌ توان در محیط‌ های باز و سرپوشید اجرا کرد که به تبع آن ضخامت ساندویچ پانل های به‌کار رفته در آن متفاوت است.

3- کانکس سردخانه ای دو منظوره

سومین مدل از کانکس سردخانه ای سردخانه دو‌منظوره است که می‌توان از آن برای نگهداری از محصولاتی با دماهای متفاوت استفاده کرد. این نوع از سردخانه هم همانند دو مدل قبل دارای کاربردهای فراوانی است. 

نکته‌ای که در این مدل از کانکس سردخانه ای می‌توان به آن اشاره کرد این است که در این مدل از سردخانه به دلیل داشتن دو فضا با شرایط دمایی مختلف از دو سیستم تبرید استفاده می‌شود که در نتیجه قیمت تمام شده آن نسبت به مدل های قبل متفاوت است.

سیستم تبرید کانکس سردخانه ای

مزایای کانکس سردخانه ای

در خیلی از موارد نیاز است تا سردخانه قابل حمل باشد. یکی از مزایای کانکس سردخانه علاوه بر قیمت تمام شده پایین این است که می‌توان این سردخانه را با صرف هزینه و قیمت مناسب به‌ صورت متحرک هم، طراحی کرد که به وسیله جرثقیل و لیفتراک قابل حمل است و هم می‌توان این نوع سردخانه را بر روی کامیون، کامیونت و... نصب کرد.

کانکس سردخانه ای ویترینی

نوعی دیگر از کانکس های سردخانه ای که بیشتر در فروشگاه ها کاربرد دارند سردخانه های ویترینی است.

در این نوع از سردخانه‌ کانکسی، این امکان وجود دارد با نصب ویترینی که معمولا برای جلوگیری از اتلاف انرژی از جنس شیشه دوجداره است، فضایی ایجاد ‌کرد که بتوان محصولات داخل سردخانه را به نمایش گذاشت. همچنین به فروشندگان این امکان را می‌دهد که محصولات بیشتری را نگهداری کنند.

دلایل محبوبیت کانکس سردخانه ای

از موارد دیگری که باعث شده است استفاده از کانکس سردخانه ای محبوبیت زیادی را به همراه داشته باشد، این است که در عین حالی که قیمت مناسبی را داراست مقاومت بالای در برابر رطوبت دارد. به طوری که این امکان را می‌دهد این محصول را در مناطق مرطوب اجرا کرد.

البته موارد دیگری مانند امکان جابه جایی، طراحی و اجری سریع، قیمت پایین نصب و اجرا نسبت به سردخانه‌های معمولی و همچنین مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی، نیز در محبوبیت این نوع از سردخانه ها مؤثر است.

پلاک کانکس سردخانه ای

قیمت کانکس سردخانه ای

  • قیمت سردخانه کانکسی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله مواردی که تأثیرگذار است؛ قیمت و نوع ساندویچ پانل‌های به‌کار رفته در آن است. قیمت این ساندویچ پانل ها با توجه به نوع و ضخامت ساندویچ پانل ها متغیر است و متناسب با نوع سردخانه و محصولی که قرار است در آن نگهداری شود متفاوت است.
  • از دیگر مواردی که در قیمت کانکس سردخانه ای تأثیر می‌گذارد نوع سیستم تبریدی است که در سردخانه استفاده می‌شود. این سیستم متناسب با مدل سردخانه (زیر صفر، بالای صفر، دومنظوره) دارای قیمت های متفاوتی است. البته باید توجه داشت که قیمت سیستم تبرید خود تابع نوع و قیمت اجزای تشکیل دهنده سیستم تبرید (کمپرسور؛ کندانسور، اواپراتور و ...) است.
  • موارد دیگری مانند سایز سردخانه، نوع و قیمت و وسایل کنترلی بکار رفته در سیستم تبرید، شیرآلات، قیمت تمام شده تابلو برق و... هم از پارامترهای هستند که در قیمت کانکس سردخانه ای تأثیرگذار است.
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...