یاتاقان UCT

یاتاقان های UCT دارای شیارهای باریک ماشینکاری شده در دو طرف است تا امکان حرکت روی مسیر های حرکت ماشینکاری شده مناسب را فراهم کند و یک سوراخ در پایه برای اتصال میله رزوه ای برای تسهیل تنظیم دارد. این یاتاقان ها معمولا برای سیستم های کشش غلتکی نوار نقاله استفاده می شوند. یونیت ‌های بلبرینگ UCT برای بارهای شعاعی بالا مناسب می باشد و در کاربرد های متعددی استفاده می شوند.

اجزای یاتاقان UCT

یاتاقان UCT دارای یک بلبرینگ شیار عمیق با کد UC و یک پوسته چدنی با کد T است. برای مثال یاتاقان UCT 305 دارای بلبرینگ شیار عمیق UC 305 و پوسته چدنی T 305 است. پوسته این یاتاقان ها قابل جابجایی است و بنابراین نصب آن آسان است. جنس پوسته این یاتاقان ها از چدن خاکستری می باشد که قابلیت استحکام و میرایی ارتعاش بالایی دارد. بلبرینگ استفاده شده در یاتاقان UCT، بلبرینگ شیار عمیق است که از هر دو طرف آب بندی شده است. آب یند های بلبرینگ از خروج روان کننده از بلبرینگ جلوگیری می کند و همچنین اجازه ورود گرد و غبار و آلودگی را به بلبرینگ نمی دهد. از طرفی این بلبرینگ یک بلبرینگ خود تنظیم بوده و می تواند ناهماهنگی های استاتیکی را تا زاویه 2 درجه در خود جای دهند.

کاربرد یاتاقان UCT

یاتاقان UCT به طور گسترده در ماشین آلات مختلف، به ویژه در ماشین آلات مواد غذایی استفاده می شود. همچنین یاتاقان های UCT را می توان در ماشین آلات دارویی، سیستم های انتقال، ماشین چرخش، ماشین آلات رنگرزی و چاپ و غیره استفاده کرد.

یاتاقان UCT

در میان برند های موجود در بازار، برند های اروپایی و ژاپنی دارای کیفیت های بالایی هستند و برند های ایرانی و چینی در رتبه های بعدی قرار میگیرند. در ایران پوسته یاتاقان تولید می شود و از لحاظ کیفیت محصول نیز کیفیت های قابل قبولی دارند و حتی می توان گفت از برند های چینی کیفیت بالاتری دارند ولی متاسفانه بلبرینگ یاتاقان در ایران تولید نمی شود و فقط برند های اروپایی، ژاپنی و چینی در دسترس است.

نکات مهم در خرید یاتاقان UCT

در خرید یاتاقان ها فاکتور های مهمی هستند که باید به آن ها توجه کرد. مهم ترین نکته در خرید یاتاقان ها مانند بلبرینگ ها و رولبرینگ ها، اصالت کالا است. متاسفانه در بازار ایران کالاها طرح و فیک از برند های محبوب و مورد اعتماد نظیر SKF, FAG, ASAHI, FYH و دیگر برند های مطرح بسیار زیاد است و اگر عملکرد شما با اهمیت است و برای شما کیفیت یاتاقان مهم است، به این نکته باید توجه لازم را داشته باشید. ما در کالاصنعتی انواع یاتاقان های UCT را در برند های مطرح یاتاقان مانند SKF, FAG, ASAHI, FYH و دیگر برند ها به مشتریان خود عرضه می کنیم. با خرید از کالاصنعتی می توانید از اصالت کالا اطمینان خاطر را داشته باشید.

یاتاقان UCT




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...