یاتاقان UCF




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

یاتاقان ‌های فلنج دار سبک سری UCF دارای یک پوسته چدنی با چهار سوراخ پیچ، آب بند تماسی و فلینگر و قفل پیچ می‌باشند. یاتاقان ‌های UCF برای نصب بر روی سطوح عمود بر محور شفت طراحی شده‌اند. یونیت ‌های بلبرینگ فلنج دار UCF برای بارهای شعاعی بسیار بالا و در کاربرد های متعدد مناسب می‌باشند. یاتاقان UCF دارای یک بلبرینگ شیار عمیق با کد UC و یک پوسته چدنی با کد F می‌ باشد. برای مثال یاتاقان UCF 205 دارای بلبرینگ شیار عمیق UC 205 و پوسته چدنی F 205 می ‌باشد. پوسته یک تکه از چدن خاکستری برای استحکام و میرایی ارتعاش ساخته شده است و دارای پایه محکم برای پایداری نصب است. بلبرینگ شیار عمیق آب بندی شده از هر دو طرف در پوسته از فولاد کروم سخت شده ساخته شده است و برای کاربرد هایی با بارهای شعاعی متوسط و محوری سبک یا بار های ترکیبی دارای درجه "کار سبک" است. دارای یک حلقه داخلی گسترده و گسترده در دو طرف برای افزایش پشتیبانی شفت و کاهش شیب حلقه داخلی برای عملکرد روان می‌باشد. این بلبرینگ خود تنظیم شده دارای یک سطح بیرونی کروی محدب است که نا هماهنگی ‌ها را جبران می‌کند. آب بند های لبه لاستیکی قالب گیری شده با فولاد در دو طرف بلبرینگ، روان کننده اعمال شده در زمان تولید را حفظ کرده و به جلوگیری از آلودگی‌ها کمک می‌کند.

یاتاقان ucf

یاتاقان UCF

یاتاقان‌ های UCF، یاتاقان‌ های فلنج دار 4 سوراخه ای هستند که امکان نصب در کاربرد های مختلف و برای بار های شعاعی بسیار بالا مناسب می‌باشد. اجزا این یاتاقان با یکدیگر هماهنگ شده‌اند تا مستقیماً بتوانند نصب شوند. بدنه این یاتاقان‌ ها همانطور که گفته شد از چدن ساخته شده است و در عین حال که قیمت مناسبی دارد، از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. یاتاقان‌ های UCF می‌توانند نا هماهنگی ‌های استاتیکی شفت را تا زاویه دو درجه در خود جای دهند. معمولاً در این یاتاقان ‌ها نیازی به روانکاری نیست ولی در کاربردهای حساس بهتر است روانکاری شوند. برای اطلاع از قیمت یاتاقان با کارشناسان فروش در تماس باشید.

کاربرد یاتاقان UCF

این یاتاقان ‌های فلنج دار برای استفاده در کاربرد های صنعتی و تجاری از جمله نوار نقاله، فن و دمنده، ماشین آلات ساختمانی و تجهیزات پردازش و بسیاری دیگر مناسب هستند. یاتاقان ‌های نصب شده در انواع مواد و پیکربندی‌ های نصب موجود هستند، بلبرینگ‌ های نصب شده می‌توانند یک یا دو تکه باشند، می‌توانند دارای رینگ داخلی و دستگاه قفل شونده باشند، و می‌توانند دارای آب بند باشند که روغن کاری را حفظ کرده و از قسمت‌های کار محافظت می‌کنند.

یاتاقان ucf

 

پوسته یاتاقان در ایران تولید می‌شوند و این پوسته‌ ها از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند و از لحاظ کیفیت نسبت به یاتاقان ‌های چینی از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی در مورد بلبرینگ یاتاقان متأسفانه در ایران شرکتی جهت تولید بلبرینگ یاتاقان وجود ندارد و این محصول در ایران تولید نمی‌شود.

نکات مهم در خرید یاتاقان UCF

در خرید یاتاقان‌ ها هم مانند بلبرینگ‌ها اصالت کالا اهمیت بالایی دارد و باید همواره مدنظر خود قرار دهید. در یاتاقان ‌ها نیز اجناس طرح و فیک برند های مطرح مانند SKF, ASAHI, FYH و دیگر برندهای مطرح، بسیار زیاد است و اگر کاربرد با اهمیتی دارید باید به اصالت کالا توجه کافی را داشته باشید. شما در کالا صنعتی می‌توانید انواع یاتاقان‌ های UCF اصل را در برند های مطرح و همچنین برند های چینی درخواست داده و تهیه کنید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...