الکتروموتور تخت




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

الکتروموتور تخت چیست؟

همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین اختراعات مهندسان، تولید این دستگاه بود که دارای ویژگی ها و کاربرد های بسیار زیادی می باشد. همچنین بیشتر در صنایعی که نیاز به برشکاری فراوان دارند، از این دستگاه استفاده می کنند. به عبارت دیگر می توان گفت این دستگاه در انجام برشکاری کاربرد و ویژگی های بسیار زیادی برای افراد دارد.

الکتروموتور تخت

خرید اینترنتی دینام تخت

همانطور که می دانیم امروزه برای خرید انواع محصولات و دستگاه های مورد نیاز، روش های مختلفی به وجود آمده است که علاوه بر داشتن کیفیت و راحتی بسیار زیاد، نرخ های مناسبی نیز دارد. از طرف دیگر می توان گفت امروزه افراد به دلیل مشغله های کاری و ترافیک سنگین برای خرید چنین محصولاتی مشکلات بسیار زیادی دارند و برای خرید این محصولات سختی بسیار زیادی را تحمل می کنند. اما می توان گفت امروزه با خرید اینترنتی تمام این مشکلات و سختی ها برطرف شده است. به عنوان مثال، افراد می توانند با خرید اینترنتی دینام تخت و دیگر وسایل مورد نیاز خود علاوه بر بهره مندی از خدمات خرید آنلاین، نرخ و هزینه کمتری را برای خرید این محصولات پرداخت کنند.

برای آگاهی از خرید موتور تخت و راهنمایی های لازم با کارشناسان ما در تماس باشید. یکی دیگر از ویژگی های مهم خرید اینترنتی این وسایل این است که افراد می توانند با مشاهده این وسیله ها از جنس و کیفیت آن ها اطمینان پیدا کنند و از نرخ آن ها استعلام بگیرند و بعد آن ها را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرند. از نکات مهم خرید این وسیله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت و توان دستگاه: همان طور که می دانیم توجه به قدرت و توان یک وسیله می تواند از مهم ترین نکات در خرید آن باشد؛ چرا که قدرت و توان نشان می دهد کیفیت آن وسیله چگونه است و برای انجام چه فعالیت هایی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • اندازه و ابعاد فریم این دستگاه: از آنجایی که قدرت و توان یک وسیله می تواند اندازه و ابعاد فریم این وسیله را مشخص کند، بهتر است در خرید به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشیم. همچنین می ‌توان گفت اندازه فریم فاصله بین شافت این وسیله تا پایین پایه آن می باشد.
  • توجه به نوع محفظه الکتروموتور: این محفظه علاوه بر این که باعث می‌ شود اجزای دستگاه کنار یکدیگر کار کنند، باعث جلوگیری از آلودگی ها و ورود رطوبت به این وسیله نیز می شود. پس توجه به نوع محفظه بسیار مهم است.
  • شرایط محیطی برای نصب این وسیله: برای نصب این وسیله باید شرایط محیطی مناسبی را در نظر بگیریم؛ زیرا این شرایط محیطی مانند رطوبت، لرزش، دما و... می تواند در عمر و عملکرد این وسیله تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

پس بهتر است افراد این نکات را در نظر بگیرند تا هنگام خرید وسیله الکتروموتور تخت هیچ گونه مشکلی برای آن ها به وجود نیاید و از انتخاب خود رضایت کافی را داشته باشند. همچنین با رعایت این نکات می توانند عملکرد و عمر دستگاه خود را ضمانت کنند و در مدت زمان طولانی بدون هیچ گونه آسیب و مشکلی از آن استفاده کنند.

قیمت دینام تخت FLAT

کاربرد دینام تخت FLAT

علاوه بر این، این دستگاه در صنعت هایی از جمله صنایع چوب بری، برشکاری و کارخانه های سنگ و کاشی بری مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ویژگی های خوب و با کیفیتی است.

اجزای تشکیل دهنده الکتروموتور های تخت

  1. استاتور
  2. روتور
  3. شافت
  4. فن خنک کننده
  5. بدنه

استاتور

بخش ثابت الکتروموتور را استاتور گویند و وظیفه اصلی استاتور در الکتروموتور ها بوجود آوردن میدانی مغناطیسی است به همین دلیل است که استاتورها به صورت ورقه ای تولید می شوند تا تلفات ناشی از جریان گردابی کاهش پیدا کند که جریان های گردابی باعث تولید گرما و نیز باعث داغ شدن استاتور می شوند که این تولید گرما و داغ شدن استاتور باعث می شوند انرژی هدر رود.

رتور

به بخش محترک هر الکتروموتوری روتور گویند. روتورها از قطعاتی جدا از هم و باریک که عموما از جنس فولاد هستند تولید می شوند که در میان آنها میله هایی از جنس مس و آلومنیوم قرار می دهند.

شافت

وظیفه شافت در الکتروموتور ها این است که انرژی مکانیکی تولید شده به وسیله الکتروموتور را به سیستم صنعتی انتقال دهد.

فن خنک کننده

کارکرد فن ها در صنعت این است که قطعه صنعتی مورد نظر را خنک کنند زیرا گرما باعث می شود که انرژی هدر رود و به همین دلیل نیز هر الکتروموتوری دارای یک یا چند فن خنک کننده است.

بدنه

همانطور که بیان شد هر الکتروموتوری از قطعات مختلفی تشکیل شده است که بدنه در کنار این که از ورود گردو غبار به داخل الکتروموتور جلوگیری می کند باعث می شود که قطعات الکتروموتور ها پراکنده نشوند و در سیستم به کار خود ادامه دهند لازم به ذکر است که بدنه های الکتروموتور ها از جنس های آلومینیوم و چدن تولید می شوند.

ویژگی الکتروموتورهای تخت

  1. می توانند به راحتی نصب و راه اندازی شوند.
  2. دارا بودن اندازه های مختلف
  3. استفاده کردن به صورت مستمر
  4. دارا بودن دور و توان های مختلف

مشخصات فنی الکتروموتور تخت

برای آگاهی از مشخصات فنی الکتروموتور تخت می توان گفت این وسیله دارای اجزای مختلف و با کیفیتی از جمله فن خنک کننده، شافت، بدنه، استاتور و... می باشد که هر کدام دارای ویژگی های متنوعی هستند. همچنین می توان گفت یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های دینام تخت یا FLAT این است که به راحتی قابل نصب شدن است و می توان با اطمینان از آن استفاده کرد.

یکی دیگر از فواید و ویژگی های این وسیله این است که دارای ابعاد و اندازه های مختلف می باشد؛ به همین دلیل افراد نگرانی برای استفاده از این وسیله را ندارند و می‌ توانند در مکان ‌های مختلفی از آن استفاده کنند و از خدمات و کاربردهای آن بهره مند شوند. همانطور که گفتیم این وسیله دارای عملکرد و کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف می باشد و انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند تا بتواند فعالیت های متنوعی را انجام دهد. به خاطر همین است که امروزه صنایع از این دستگاه به طور گسترده و فراوانی استفاده می‌ کنند. علاوه بر این، افراد می توانند با دانلود کاتالوگ الکتروموتور تخت با دیگر ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد، آشنا شوند و مشخصات فنی این دستگاه را بررسی کنند. امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و اینترنت، دانلود کاتالوگ این وسیله بسیار راحت شده است؛ پس افراد هیچ گونه مشکلی از این لحاظ ندارند.

مشخصات فنی دینام تخت

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...