پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER دو مرحله 2RS-3 مدل VE260

برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

حداکثر ظرفیت مکش: 10.2 مترمکعب بر ساعت

فشار مکش: 0.3 پاسکال

توان الکتروموتور: 3/4 اسب بخار

قطر دهانه ورودی: 1/4 و 3/8 اینچ

گنجایش روغن: 370 میلی لیتر

موجود
۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ وکیوم هامر مدل HAMER 2RS-3 (VE260)

    امروزه برای تولید برخی محصولات در صنایع مخصوصا صنایع با تکنولوژی جدید مانند فرآوری برخی از محصولات و نیز در آزمایشگاه های پزشکی و صنعتی مختلف نیاز به محیط عاری از اکسیژن (خلاء) می باشد. زیرا وجود اکسیژن یا دیگر گازهای موجود در محیط مانع انجام فرآیندها هستند.

    کاربرد

    از جمله دستگاه های پر طرفدار در این صنایع میتوان به پمپ های وکیوم روغنی اشاره نمود که اکنون جایگاهی ویژه و خاصی در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف از جمله صنایع ریخته گری، صنایع داروسازی، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نورد گرم، صنایع غذایی، سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع (که مبرد های آن CFC ، HCFC و HFC است) و ... دارد. شرکت هامر Hamer در حدود 13 سال پیش فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پمپ خلا آغاز کرد. این شرکت با وجود تیم حرفه ای و کادری مجرب و متعهد سعی خود را بر ساخت پمپ وکیوم روغنی با کیفیت جهانی گذاشت. امروزه پمپ خلاء هامر Hamer یکی از با کیفیت ترین و معتبرترین پمپ های خلاء ساخت کشور چین موجود در بازار ایران می باشد که قیمت آن نسبت به برندهای مشابه نیز به صرفه تر می باشد. پمپ خلاء هامر مدل 2RS-3 (VE260) با توجه به قیمت مناسب اقتصادی، ایجاد خلاء بالا و همچنین کیفت بالای آن جزء گزینه های مناسب برای آزمایشگاه ها و صنایع مختلف از جمله آزمایشگاه ها، شارژ سیستم های سرمایش و تهویه مطبوع  مرکزی ساختمان های مسکونی و انبارهای بزرگ و ریخته گری قالب های سیلیکونی کوچک است.

    پمپ هامر

    خصوصیات فیزیکی 

    این پمپ وکیوم دو مرحله ای دارای بدنه آلومینیومی، سیم پیچ مسی و یک دسته فلزی برای حمل و نقل آسان و راحت می باشد. مجهز به دو دهانه ورودی با سایزهای 1⁄4 و 3⁄8 اینچ می باشد، وزن تقریبی 11 کیلوگرم و ابعاد آن 360*135*275 میلیمتر است. منبع روغن 370 میلی لیتری مجهز به نشانگر روغن باعث شده است که بتوان به راحتی میزان روغن موجود در پمپ را در هر زمان بررسی کرده و از میزان روغن پمپ اطمینان حاصل کرد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ وکیوم دو مرحله ای تکفاز مدل 2RS-3 (VE260) با سیستم برق شهری ایران سازگاری کامل دارد. دارای حداکثر فشار وکیوم 0.3 Pa ( 0.003 mBar) و توان 3⁄4 اسب بخار (0.55کیلووات) می باشد که دبی حداکثر 186 لیتر بر دقیقه (11.2 متر مکعب بر ساعت) را به شما ارائه می دهد. دمای سیال ورودی به پمپ خلا باید در بازه استاندارد (بین 5 الی 40 درجه سانتی گراد) باشد، در غیر این صورت امکان آسیب رسیدن به پمپ و اجزای داخلی آن خواهد بود.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    سایر مشخصات
    بازه دبی ماکزیمم پمپ : 10.2 متر مکعب بر ساعت
    / توان موتور : 3/4 اسب (hp)
    برند پمپ
    وکیوم هامر HAMER
    نوع پمپ
    پمپ وکیوم
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1/4 اینچ, 3/8 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1/4 اینچ, 3/8 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    11000
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    275*135*360
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...