پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER دو مرحله 2RS-1.5 مدل VE235

برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

حداکثر ظرفیت مکش: 6 مترمکعب بر ساعت

فشار مکش: 0.3 پاسکال

توان الکتروموتور: 1/3 اسب بخار

قطر دهانه ورودی: 1/4 اینچ

گنجایش روغن: 330 میلی لیتر

موجود
۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER 2RS-1.5

    با پیشرفت روزانه صنعت، نیاز به برخی دستگاه های مدرن و به روز هر روز بیشتر میشود. برای تولید برخی محصولات در صنایع مخصوصا صنایع با تکنولوژی پیشرفته مانند نانو تکنولوژی یا فرآوری برخی از محصولات نیاز به یک محیط کاملا خلاء (خالی از اکسیژن) می باشد. زیرا ایجاد خلا در فضا سبب انجام سریع تر و بهتر فرآیندها می شود. یکی از دستگاه های پرطرفدار در این صنایع، پمپ های خلاء روغنی هستند که اکنون جایگاهی ویژه و خاصی در صنایع مختلف از جمله صنایع ریخته گری، صنایع غذایی، صنایع داروسازی، صنعت نورد گرم، صنعت چاپ و بسته بندی، سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع (که مبرد های آن CFC ، HCFC و HFC است) و ... دارد. شرکت هامر Hamer با تقریبا 13 سال فعالیت در زمینه ساخت و طراحی انواع پمپ وکیوم صنعتی و آزمایشگاهی با وجود کادری مجرب و متعهد سعی خود را بر ساخت پمپ خلا روغنی با کیفیت جهانی گذاشته است. امروزه در بازار ایران، پمپ وکیوم روغنی هامر Hamer یکی از با کیفیت ترین و معتبرترین پمپ های خلاء ساخت کشور چین می باشد که قیمت خرید آن نسبت به برندهای مشابه مناسب می باشد.

    کاربرد

    پمپ وکیوم هامر HAMER مدل 2RS-1.5 (VE235) با توجه به قیمت مناسب، کیفیت بالا و از طرفی ایجاد خلاء مناسب برای صنایع مختلف از جمله آزمایشگاه ها، شارژ سیستم های سرمایش و تهویه مطبوع مرکزی ساختمان های مسکونی و انبارهای بزرگ و انواع دستگاه ریخته گری از جمله قالب های سیلیکونی کوچک گزینه مناسبی خواهد بود.

    پمپ هامر سری VE235

    خصوصیات فیزیکی 

    این پمپ وکیوم دو مرحله ای دارای سیم  پیچ مسی، بدنه آلومینیومی و یک دسته نگه دارنده فلزی برای جابجایی راحت و آسان می باشد. مجهز به دهانه با ورودی سایز 1⁄4 اینچ می باشد، وزن تقریبی 8 کیلوگرم و ابعاد آن 290*115*220 میلیمتر است. منبع روغن پمپ 330 میلی لیتری به گونه ای ساخته شده است که بتوان به راحتی میزان روغن موجود در پمپ را در هر لحظه بررسی کرده و از میزان کافی روغن پمپ وکیوم اطمینان حاصل کرد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ وکیوم روغنی هامر دو مرحله ای تکفاز مدل 2RS-1.5 (VE235) با برق شهری ایران سازگاری کامل دارد. دارای حداکثر فشار وکیوم 0.3 Pa (0.003 mBar) و توان 1⁄3 اسب بخار (0.25 کیلووات) می باشد و دارای دبی حداکثر 100 لیتر بر دقیقه (6 متر مکعب بر ساعت) می باشد. دمای هوای ورودی باید در بازه استاندارد (بین 5 الی 40 درجه سانتی گراد) باشد، در غیر این صورت به پمپ خلا و اجزای داخلی آن آسیب خواهد رسید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    سایر مشخصات
    بازه دبی ماکزیمم پمپ : 6 متر مکعب بر ساعت
    / توان موتور : 1/3 اسب (hp)
    برند پمپ
    وکیوم هامر HAMER
    نوع پمپ
    پمپ وکیوم
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1/4 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    8000
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    220*115*290
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...