پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER دو مرحله 2RS-1 مدل VE225

برای دریافت کاتالوگ و نحوه خرید پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

حداکثر ظرفیت مکش: 4.2 مترمکعب بر ساعت

فشار مکش: 0.3 پاسکال

توان الکتروموتور: 1/3 اسب بخار

قطر دهانه ورودی: 1/4 اینچ

گنجایش روغن: 250 میلی لیتر

موجود
۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ وکیوم هامر مدل HAMER 2RS-1 (VE225)

    امروزه برای تولید برخی محصولات در صنایع بویژه صنایع HIGH TECH مانند نانو تکنولوژی یا فرآوری برخی از محصولات نیاز به محیطی عاری از اکسیژن (خلاء) می باشد. زیرا وجود اکسیژن یا دیگر گاز های موجود در هوا مانع انجام فرآیندها هستند. یکی از دستگاه های پر طرفدار در صنایع، پمپ های وکیوم روغنی هستند که اکنون جایگاهی ویژه و خاصی در صنایع مختلف از جمله صنایع ریخته گری، صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نورد گرم، سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع (که مبرد های آن CFC ، HCFC و HFC است) و ... دارد. شرکت هامر Hamer در حدود 13 سال پیش فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت پمپ وکیوم آغاز کرد. این شرکت با وجود تیم حرفه ای و کادری مجرب و متعهد سعی خود را بر ساخت پمپ وکیوم روغنی با کیفیت جهانی گذاشت. امروزه پمپ وکیوم هامر Hamer یکی از باکیفیت ترین و معتبرترین پمپ های خلاء ساخت کشور چین موجود در بازار ایران می باشد که قیمت آن نسبت به برندهای مشابه نیز به صرفه تر می باشد.

    کاربرد

    پمپ وکیوم روغنی هامر HAMER مدل 2RS-1 (VE225) با توجه به قیمت بصرفه اقتصادی، ایجاد خلاء مناسب و از طرفی کیفت بالای آن جزء گزینه های مناسب برای صنایع مختلف از جمله آزمایشگاه ها، ریخته گری و شارژ سیستم های سرمایش و تهویه مطبوع، خواهد بود.

    پمپ هامر سری VE225

    خصوصیات فیزیکی

    این پمپ وکیوم دو مرحله ای دارای سیم‌ پیچ مسی، بدنه آلومینیومی و یک دسته فلزی برای جابجایی راحت و آسان می باشد. مجهز به یک دهانه ورودی سایز 1⁄4 اینچ می باشد، وزن تقریبی 7.5 کیلوگرم و ابعاد آن 215*110* 280 میلیمتر است. منبع روغن 250 میلی لیتری مجهز به نشانگر روغن موجب شده است که بتوان به راحتی میزان روغن موجود در پمپ را در هر زمان بررسی کرده و از میزان کافی روغن پمپ وکیوم اطمینان حاصل کرد.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ وکیوم تکفاز دو مرحله ای مدل 2RS-1 (VE225) با سیستم برق شهری در ایران سازگاری کامل دارد. دارای حداکثر فشار وکیوم 0.3 Pa ( 0.003 mBar) و توان 1⁄3 اسب بخار (0.25 کیلووات) می باشد که دبی حداکثر 70 لیتر بر دقیقه (4.2 متر مکعب بر ساعت) را میتواند ارائه می‌دهد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پمپ و اجزای داخلی آن دمای سیال ورودی به این پمپ نباید خارج از بازه استاندارد (بین 5 الی 40 درجه سانتی‌گراد) باشد، در غیر این صورت به پمپ و اجزای داخلی آن آسیب خواهد رسید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    سایر مشخصات
    بازه دبی ماکزیمم پمپ : 4.2 متر مکعب بر ساعت
    / توان موتور : 1/3 اسب (hp)
    برند پمپ
    وکیوم هامر HAMER
    نوع پمپ
    پمپ وکیوم
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1/4 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    7500
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    215*110*280
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...