ترنسمیتر و فشار سنج تفاضلی Rosemount 2051C

ترنسمیتر سطح اختلاف فشاری رزمونت مدل 2051C

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • ترنسمیتر سطح اختلاف فشاری رزمونت مدل 2051C

    ترنسمیتر سطح اختلاف فشار سنج رزمونت مدل 2051C , محصولی چند منظوره و بسیار پرکاربرد در صنعت و از کمپانی معتبر رزمونت آلمان می باشد. فرستنده فشار Rosemount 2051C اندازه گیری فشار دیفرانسیل و اندازه گیری با قابلیت های پیشرفته را ارائه می دهد که برای پاسخگویی به طیف وسیعی از برنامه ها و ادغام آسان در تاسیسات موجود یا جدید طراحی شده است. فرستنده فشار همه کاره Rosemount 2051C دارای دقت مرجع استاندارد 0.075٪ همراه با محدوده دامنه 100: 1 و ثبات دو ساله 0.10٪ برای اطمینان از اندازه گیری فشار شما می باشد. برای برنامه هایی که نیاز به دقت بیشتری دارند ، هر دو دقت افزایش 0.065 and و ثبات 5 ساله به عنوان گزینه در دسترس هستند.

    فرستنده فشار Rosemount 2051C می تواند از فلنج های سنتی یا پلت فرم همه کاره Rosemount Coplanar designed استفاده کند که بهترین اتصال فرایند را برای برنامه های فشار ، جریان و سطح ایجاد می کند. درست در جعبه ، محلول وارد کارخانه کالیبره شده ، تحت گیج فشار آزمایش شده و آماده نصب است. فرستنده فشار هوشمند Rosemount 2051C نیز در تعدادی از مواد موجود است و طیف گسترده ای از گواهینامه های مناطق خطرناک در دسترس است. گزینه های خروجی موجود برای فرستنده فشار Rosemount 2051C شامل پروتکل های خروجی 4-20mA HART ، Low Power HART یا FOUNDATION می باشد. فرستنده فشار Rosemount 2051C گزینه های زیادی را ارائه می دهد که می تواند برای هر برنامه ای پیکربندی شود.

  • مشخصات عمومی
    دسته بندی تجهیزات
    اندازه گیری فشار, اندازه گیری فلو
    ملاحظات مهم
    این کالا از نظر سلامت و اصالت مورد تایید می باشد و در صورت تقاضا برای صدور کتبی گواهی کالیبراسیون با کارشناسان واحد ابزار دقیق تماس حاصل بفرمایید.
    نوع فشار
    تفاضلی, گیج
    نوع محصول
    گیج, ترنسمیتر
    دسته بندی صنایع
    صنعت آب و فاضلاب, صنعت نفت و گاز،شیمی, صنعت برق و نیروگاهی
    نوع خروجی/پروتکل ارتباطی
    4...20 mA آنالوگ, 4...20 mA هارت, FieldBus
    برند اندازه گیری
    Emerson-Rosemount
    مشخصات فنی
    سایز رزوه
    1/2" NPT
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...