پمپ محیطی خورشیدی استریم سری SQB 60

برای مشخص کردن دقیق تر نوع پمپ استریم با کارشناسان فروش در تماس باشید. دارای 6 ماه گارانتی در صورتی که انتخاب مصرف کننده صحیح باشد. برای تایید ایراد کفکش استریم بازرس اتحادیه نظر خواهد داد. قبل از ثبت سفارش محصولات مشابه را در پایین بررسی بفرمایید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ محیطی SQB60 استریم

    پمپ خورشیدی SQB 60 ساخته شده توسط کارخانه استریم می باشد ، مهم ترین شعار محصولات استریم کیفیت مهم تر از کمیت است. کمپانی تولید کننده محصولات استریم یک طیف گسترده از انواع محصولات با کاربردهای مختلف در زمینه های  متفاوت از جمله صنعت ، کشاورزی ، محصولات خانگی و غیره تولید و ارائه به بازار می کند.

    خصوصیات فیزیکی پمپ SQB 60 استریم

    1. پمپ خورشیدی SQB 60 استریم به گونه ای طراحی شده است که استفاده دائم از آن هیچ گونه آسیبی به موتور نمی رساند، به اصطلاح دائم کار می باشد.
    2. اصولا برای اینکه جذب باکتری در پمپ کاهش پیدا کند ، پروانه پمپ را از جنس برنج تعبیه می کنند ، که این موضوع برای پمپ خورشیدی SQB60 استریم نیز صدق می کند.
    3. شافت این مدل پمپ ۴۵ میلی متر بوده و از جنس فولاد ضد زنگ یا همان Stainless steel
    4. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پمپ های استریم این است که لرزه گیری شافت های مورد استفاده در پمپ به روش بالانس استاتیکی بوده که این موضوع  باعث کاهش صدای الکتروپمپ می شود.
    5. متریال استفاده شده در بدنه پمپ خورشیدی SQB 60 استریم از جنس چدن ریخته گری شده است، دهانه ورودی و خروجی پمپ یک اینچ می باشد.

    خصوصیات عملکردی

    • توان مصرفی پمپ محیطی SQB 60 استریم نیم اسب بخار ، راه اندازی پمپ با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز که این موضوع سبب دائم کار بودن پمپ می شود.
    • پمپ خورشیدی SQB 60 استریم توانایی پرتاب آب تا ۳۵ متر به صورت عمودی را دارد ، هم چنین دبی این پمپ در هر دقیقه ۳۵ لیتر است ، حداکثر فشار ایجاد شده توسط این پمپ ۱۰ بار
    • این مدل پمپ برای جابه جایی سیالات تمیز و عاری از مواد جامد که از نظر خواص فیزیکی وشیمیایی معادل سیال اب باشد و در بازه درجه حرارت ۰تا نهایت ۸۰ درجه سانتی گراد استفاده می شود.

    کاربردها

    1. پمپ SQB استریم برای تقویت و افزایش فشار آب مورد استفاده قرار می گیرد.
    2. به دلیل نوع ساختار پروانه این مدل پمپ که از نوع شعاعی بوده می تواند فشار پمپاژ بالایی را نسبت به توان موتور خود ایجاد کند ، گزینه مناسب و مقرون به صرفه برای استفاده در تامین آب از چاه های خانگی (پمپ آب خانگی) مصارف کشاورزی می باشد.
    3. یکی دیگر از کاربردهای پمپ محیطی SQB 60 استریم برای استفاده در شست و شوی ماشین در کارواش نیز می توان نام برد.

    برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    استریم STREAM
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس پروانه
    برنج Brass
    برند پمپ
    استریم Stream
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    منبع انرژی
    برق تک فاز
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...