کفکش استیل انتقال ذرات تا 35 میلیمتر 9 متری LEO لیو مدل LKS-758PSW

ماکزیمم دبی: 17 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 9 متر

توان الکتروموتور: 0.75 کیلووات

دهانه خروجی: 1/2 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ لئو با کارشناسان فروش در تماس باشید.

موجود
۰ تومان
۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ کف کش LKS 758PSW  لئو

    پمپ کف کش باغی استیل LKS-758PSW لئو توسط کارخانه لئو تولید شده است ، کارخانه سازنده پمپ های لئو در کشور چین می باشد و به عنوان یک برند معتبر در سراسر جهان شناخته است. از کاربردها پمپ کف کش باغی استیل LKS-758PSW لئو برای پمپاژ آب صاف برای مصارف خانگی و پمپ کف کش چاه آب انتقال آب از مخازن و استخرها ، تخلیه آب استخر ، تخلیه پس آبهای باران و ... . برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان ما در تماس باشید.

    اصولا کف کش ها از نظر نوع پروانه به دو دسته پروانه بسته و نیمه باز تقسیم می شوند که هر کدام برای کاربرد خاصی استفاده می شود بسته به نوع سیال اگر سیال مورد نظر تمیز یا مقدار کمی املاح داشته باشد به عنوان مثال رودخانه و ... از پروانه نیمه باز استفاده می شود. موتور پمپ های کف کش از نوع پمپ های سانتریفوژ می باشند که عملکرد آنها به صورت نیروی گریزاز مرکز است. کف کش های لئو با سری LKS  از دو نوع پوسته پلیمری و استیل تولید می شود وجود حرف P در کف کش های این سری به معنی این است که متریال استفاده شده در پوسته کف کش از جنس پلاستیک است. سیستم خنک کنندگی موتور پمپ های کف کش توسط آب انجام می شود به همین علت موتور پمپ باید در چاه های نصب شوند که درون چاه مستغرق یا به عبارتی غرق شوند همان طور که می دانید در صورت که پمپ ها بدون آب کار کنند به سرعت موتور پمپ دچار اختلال می شود  و سپس می سوزد  این اصل برای موتور پمپ ها  نیز صدق می کند.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ کف کش LKS758PSW لئو از استیل است، جنس پروانه کف کش از (PA6) پلی آمید نایلون می باشد محافظ استاتور استیل است و قطر ورودی و خروجی پمپ کف کش، LKS-758PSW لئو یکسان و برابر 32 میلی متر می باشد. وزن پمپ کف کش LKS 758PSW لئو 6 کیلو گرم و جعبه کف کش پمپ دارای ابعاد طول157 میلی متر ، عرض 148میلی متر و ارتفاع 332 میلی متر است. کد گذاری پمپ کف کش LKS 758PSW لئو به این صورت، کد LKS به منظور پمپ کف کش باغی است، عدد 700 نشان دهنده توان پمپ است و حر ف P به منظور پلاستیک مهندسی است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ کف کش LKS 758PSW لئو قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد برق ورودی استاندارد برای اجرا شدن کف کش: تک فاز X220V -50HZ1 می باشد. دمای سیال ورودی به پمپ کف کش LKS 758PSW لئو نباید بیشتر از 35 درجه سانتی گراد شود زیرا ممکن است به موتور پمپ آسیب بزند، پمپ کف کش LKS 758PSW لئو تا حداکثر عمق 7 متر می تواند در آب فرو برود، حداکثر قطر ذرات جامد در سیال 5  میلی متر است. سیم پیچ های موتور از جنس آلومینیوم و دارای محافظ حرارتی داخلی است همچنین دارای کلاس حرارتی F و کلاس حفاظتی IPX8 است، توان موتور پمپ کف کش LKS 758PSW لئو 750 وات به عبارتی یک اسب بخار (هر 750وات برابر یک اسب بخار است) می باشد، ماکزیمم دبی پمپ کف کش LKS 758PSW  لئو 175 لیتر بردقیقه (3.2 متر مکعب بر ساعت) است ، و در حداقل دبی 8.7 متر هد دارد.

    کاربردها

    از کاربرد پمپ کف کش LKS 758PSW لئو می توانید برای استفاده عمومی، مصارف خانگی به طور کلی می توانید برای انتقال سیالات تمیز که از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب هستند استفاده کنید اگر سیال مورد نظر مقدار کمی املاح و ناخالصی داشته باشد مشکلی ندارد و پمپ کف کش LKS-758PSW لئو توانایی پمپاژ سیال را دارد. یکی از کاربردهای پمپ کف کش LKS 758PSW برای تخلیه آب از منابع زیر زمینی و مناسب برای فرو رفتن در چاه های عمیق و استخراج آب از چاه می باشد.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استخری , کفکش
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    پلاستیک مهندسی PA6 یا PPO
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استخری, کفکش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    کمتر از 10 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 و 1/2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    6000
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...