موتور کولر موتوژن




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

قیمت موتور کولر موتوژن

یکی از جمله محصولات پرطرفدار و پرکاربرد در محیط های صنعتی و خانگی، موتور کولر است و برند موتوژن یکی از جمله برند های تولید کننده موتور کولر است. موتور کولر موتوژن یکی از انواع الکتروموتور موتوژن است که طرفداران زیادی دارد.از مهمترین نکات هنگام انتخاب موتور کولر موتوژن قیمت است. برخی از عوامل مهمی که بر قیمت موتور کولر موتوژن تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

  1. توان موتور: توان موتور یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت موتور کولر موتوژن است. هرچه توان موتور بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  2. جنس بدنه و قطعات: جنس بدنه و قطعات موتور نیز بر روی قیمت آن تأثیر دارد. برای مثال، استفاده از جنس‌های باکیفیت بالا و مقاوم مثل فولاد، آلومینیوم و پلاستیک با کیفیت، قیمت موتور را بالا می‌برد.
  3. نوع موتور: نوع موتور نیز بر روی قیمت موتور کولر موتوژن تأثیر دارد. برای مثال، موتورهای DC گران‌تر از موتورهای AC هستند.
  4. کیفیت ساخت: کیفیت ساخت موتور نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت آن است. موتورهای با کیفیت ساخت بیشتر، دارای عمر طولانی‌تر، کمتر نیاز به تعمیرات و خرابی می‌باشند.
  5. کاربرد موتور: کاربرد موتور نیز بر روی قیمتآن تأثیر دارد. برای مثال، الکتروموتورهایی که برای استفاده در ماشین‌آلات صنعتی، روبات‌ها و دستگاه‌های پزشکی طراحی شده‌اند، گران‌تر از موتورهایی هستند که برای کاربردهای خانگی ساخته شده‌اند.
  6. حالت کارکرد: حالت کارکرد موتور نیز بر روی قیمت آن تأثیر دارد. برای مثال، موتورهایی که برای کارکرد در حالت پیوسته (continuous duty) طراحی شده‌اند، گران‌تر از موتورهایی هستند که برای کارکرد با سرویس چرخه (intermittent duty) طراحی شده‌اند.
  7. محیط کاری: محیطکاری نیز می‌تواند بر روی قیمت موتور کولر موتوژن تأثیر داشته باشد. برای مثال، در صورتی که موتور برای کار در محیط‌های خشن و با شرایط آب و هوایی سخت طراحی شده باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  8. سازنده: سازنده نیز بر روی قیمت موتور کولر موتوژن تأثیر دارد. موتورهای ساخت شرکت‌های معروف و با سابقه، گران‌تر از موتورهای ساخت شرکت‌های جدید و نام‌آشنا هستند.

توجه داشته باشید که قیمت موتور کولر موتوژن بستگی به بسیاری از عوامل دیگر دارد و باید با توجه به نیازهای خود و با مقایسه قیمت‌های مختلف، انتخاب شود. همچنین توجه به عوامل مهمی مانند کیفیت ساخت، کاربرد، حالت کارکرد و سازنده، می‌تواند در انتخاب بهترین موتور کولر موتوژن با توجه به قیمت باشد. موتور کولر موتوژن سال هاست که در تبریز تولید شده و در سراسر ایران به فروش می رسد. تقریباً تمام کسانی که از موتور کولر موتوژن تبریز در این سال ها استفاده کرده اند، به اتفاق از کیفیت عالی این محصول خانگی رضایت دارند و این باعث شده است که با تبلیغات کلامی امروزه موتوژن یک برند شناخته شده در ایران به شمار رود شما میتوانید استعلام دقیق قیمت را از نمایندگی موتوژن دریافت کنید.

ویژگی های موتور کولر موتوژن

سیم پیچ با کیفیت از جنس مس و بدنه مقاوم برای موتور کولر موتوژن جزو شاخصه های اصلی آن به شمار می رود. علاوه بر این موتوژن پمپ کولر و بسیاری کالاهای مرتبط خانگی را نیز تولید میکند. اما علاوه بر موتور کولر موتوژن، این برند برای موتور های صنعتی نیز بسیار شناخته شده است. انواع الکتروموتور تک فاز و الکتروموتور سه فاز موتوژن در تبریز تولید شده و به خیلی از کشورهای همسایه صادر می شود. موتور کولر موتوژن، دینام کولر یا موتور کولر موتوژن بسیار با کیفیت بوده و در ایران بسیار پر مصرف است. در زیر جدول مربوط به الکتروموتور کولری را مشاهده می نمایید.

مشخصات فنی موتور کولر موتوژن

خازن راه انداز V 250
خازن راه انداز ?F 20
خازن دائم V 400/400
خازن دائم ?F 16/8
ممان اینرسی کیلوگرم/متر مربع 0.01312
گشتاور شکست به گشتاور نامی 2.2/2.2
گشتاور راه اندازی به گشتاور نامی 1.84
جریان راه اندازی به جریان نامی 4
ضریب قدرت COS? 0.94/0.99
جریان نامی  آمپر 2.2/0.9
سرعت در بار نامی دور در دقیقه 1425/950
قدرت خروجی (اسب بخار) 1/3-1/9
قدرت خروجی (KW) 0.25/0.828
اندازه بدنه NEMA 56
تیپ موتور CRS56-4/6

اگر موتور کولر موتوژن شما سوخته است، پیشنهاد می شود قبل از اقدام به سیم پیچ، حتماً قیمت یک نمونه سالم و نو را بررسی نمایید. چرا که موتور کولر سیم پیچ شده موتوژن قطعاً کیفیت پایین تری از موتور اصلی خواهد داشت و تحت بار ممکن است مشکلاتی نظیر سوختن دوباره سیم پیچ ایجاد شود. برای دریافت مشخصات فنی و خرید الکتروموتور با کارشناسان ما در تماس باشید. موتور کولر هر ساله در اوایل فصل گرما طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مصرف کنندگان موتور کولر موتوژن در این زمان درخواست خود را ارسال می نمایند. کالا صنعتی این امکان را فراهم کرده است که در اولین فرصت موتور کولر موتوژن را ارسال نماید. برای این منظور در شهر تهران، مشهد، شیراز، تبریز و اصفهان ارسال موتور کولر موتوژن به صورت فوری است و در سایز شهر ها از طریق تیپاکس انجام خواهد شد. برای دریافت مشخصات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...