مونو پمپ بهلول استیل

کاربرد مونو پمپ مواد جامد:

این پمپ برای پمپاژ مواد بسیار غلیظ یا دارای رشته های فیبری که بدلیل ویسکوزیته بالای مواد امکان عبور از داخل اتصالات باریک را ندارند، استفاده می شود. کاربرد پمپ های قیفی در صنایعی می باشند که مواد آنها بصورت یکنواخت نیستند. به عنوان مثال از این نوع مونو پمپ برای پمپاژ میوه و سبزیجات – گوشت مرغ و ماهی – گوجه فرنگی – سیب – خمیرهای مختلف – گلوتن و … می باشد.

مزایای مونو پمپ مواد جامد:

این پمپ ها با ابعاد مختلف جهت انتقال مواد شیمیایی بدون هیچ گونه ضربه و پالس می باشند که سبب جلوگیری از تخریب ماده شیمیایی و یا تغییر در آن می شود. از دیگر مزایای این پمپ می توان به انتقال مواد با ذرات معلق و همچنین مواد با لزجت بالا (در حدود ۱۰۰۰۰۰۰cps) اشاره کرد. برای دریافت مشخصات فنی و خرید پمپ کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مزایای مونو پمپ و مونو پمپ بهلول

    در ادامه این مقاله می خوانیم که مونو پمپ چیست و مزایای آن را ارائه می ‌دهیم. همچنین می‌ خواهیم مطالبی را در مورد خرید اینترنتی مونو پمپ بهلول و مشخصات فنی این وسیله بیان کنیم و با انواع آن و قیمت هایی که دارند، آشنا شویم.

    مونو پمپ چیست؟

    امروزه یکی از رایج ترین وسایل برای انتقال موادی که دارای ذرات جامد هستند و انتقال عسل، رب و ... مونو پمپ بهلول می باشند که دارای ورودی لوله شکل هستند. انتقال مواد و سیال ها از طریق مونو پمپ با کمک لوله هایی که توسط فلنج ها به آن متصل شده اند، انجام می شود. همچنین می‌ توان گفت در استفاده از این پمپ ها که به آن ها پمپ پیچی یا ماردون و پمپ اسکرو نیز می گویند، باید مواد قابل انتقال بالاتر از ورودی این پمپ ها قرار بگیرند؛ زیرا علاوه بر اینکه این پمپ ها دارای فشار کم هستند، غلظت مواد و سیالات بسیار زیاد است. اگر در استفاده از این پمپ ها به این نکته توجه کنیم، می توانیم به راحتی مواد را انتقال دهیم.

    انواع مونو پمپ بهلول

    این پمپ ها به دلیل مختلف بودن مواد و سیال های قابل انتقال، دارای انواع  مختلفی هستند. از انواع مونو پمپ بهلول می توان به مونو پمپ ساده، قیف دار، هلیکس دار، فوم بتن، عمودی و... اشاره کرد که هر کدام از آن ها با توجه به سیال های انتقالی مورد استفاده قرار می گیرند.

    کاربرد انواع مونو پمپ

    مونو پمپ بتن نیز دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد که از آن برای پمپاژ و انتقال بتن های میکس شده استفاده می کنند. یکی از مهم‌ ترین کاربرد های این وسیله این است که میزان قدرت و استحکام فشار و پمپاژ را کاهش می دهد؛ به همین دلیل است که فوم بتن به راحتی تمیز می شود. امروزه در صنایعی که مواد قابل انتقال کم حجم و سبک هستند، از مونو پمپ کوچک استفاده می کنند؛ اما می توان گفت این مونو پمپ ها هم دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشند. قیمت مونو پمپ ها با توجه به جنس و کیفیت و اندازه ای که دارند، محاسبه می شود و افرادی که توانایی خرید آن ها را ندارند، می توانند مونو پمپ دست دوم  تهیه کنند؛ زیرا علاوه بر داشتن قیمت پایین تر، هیچ تفاوتی با وسیله نو ندارد. علاوه بر این، می توان گفت مجموعه منو پمپ بهلول از اولین سازندگان این وسیله می باشد که خدمات بسیاری را به مشتریان ارائه می دهد و دارای جنس و کیفیت های مرغوب است. این وسیله دارای مشخصات و ویژگی های فنی بسیاری است که افراد می توانند از اینترنت کاتالوگ مونو پمپ را دانلود کنند و با مشخصات فنی مونو پمپ ها آشنا شوند‌.

    انواع مونو پمپ

    مزیت های ویژه ی مونو پمپ ها و مونو پمپ یا پمپ اسکرو

    همانطور که می دانیم این وسیله دارای کاربرد و مزایای بسیار زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت و گاز، صنایع معدنی، صنایع داروسازی و پزشکی، صنایع چوب، صنایع آرایشی و بهداشتی و.... می باشند. به عنوان مثال، می‌ توان گفت یکی از مهم‌ ترین کاربرد و مزایای این وسیله ها برای صنایع نفت و گاز این است که آب و روغن را انتقال می دهند و می توانند لجن هایی که در کف مخزن های نفت قرار دارد، پمپاژ کنند. از دیگر مزایا و کاربرد های مونو پمپ بهلول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. انتقال موادی که دارای ذرات جامد هستند و انتقال سیال های اسیدی با درجه حرارت مختلف
    2. قابلیت انتقال و پمپاژ مواد غلیظ
    3. استفاده از آن در صنایع دارویی، مصرف های بهداشتی و مواد غذایی
    4. داشتن ضریب مناسب و فشار و مکش پایین
    5. خشک کار کردن این وسیله
    6. داشتن سر صدای بسیار کم و عدم ایجاد آلودگی صوتی و ...

    علاوه بر موارد بالا، این پمپ ها دارای ویژگی ها و مزایای دیگری هم هستند که هر کدام بر اساس این مزایا در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان گفت فروش این وسیله امروزه علاوه بر مزایا و کاربرد هایی که دارد، به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه بسیار افزایش پیدا کرده است و افراد زیادی آن ها را خریداری می کنند.

    مشخصات فنی مونو پمپ بهلول

    یکی دیگر از ویژگی های مهم مونو پمپ بهلول این است که دارای ابعاد متفاوتی هستند که افراد با توجه به نوع این وسیله ها و ابعادی که در صنایع مختلف مورد نیاز شان است، آن ها را خریداری می کنند. علاوه بر این، می توان گفت این وسیله ها می توانند  مواد را به میزان دلخواه انتقال دهند و دارای وزن سبک و کم حجمی هستند. علاوه بر این، می توان گفت این وسیله ها دارای یک استاتور از جنس پلاستیک می باشند که این قطعه دارای وظایف خاصی است و می تواند با حرکت و چرخش، مواد را پمپاژ کند. به همین دلیل، افراد برای خرید این وسایل باید علاوه بر در نظر گرفتن قیمت، ابعاد و نوع آن ها، به تمام مزایا و ویژگی هایی که دارند، دقت کنند و بتوانند در انتقال مواد از آن ها به خوبی استفاده کنند.

    خرید مونو پمپ بهلول

    خرید اینترنتی مونو پمپ بهلول

    همانطور که می دانیم، امروزه یکی از بهترین روش ها برای خرید انواع محصولات خرید اینترنتی می باشد؛ زیرا علاوه بر کاهش هزینه، خدمات بسیاری را به مشتریان عرضه می کند. به عنوان مثال، افراد می توانند با خرید اینترنتی مونو پمپ بهلول علاوه بر بهره مندی از خدمات آنلاین، از پرداخت هزینه رفت و آمد برای خرید این وسیله ها جلوگیری کنند. یکی از نکات بسیار مهم در خرید اینترنتی این وسایل این است که افراد باید از سایت ها و مراکز معتبر و قابل اطمینان آن ها را خریداری کنند که دارای جنس و کیفیت مرغوب بسیار خوب باشد و قیمت آن نیز مقرون به صرفه و مناسب باشد. در سایت های فروش علاوه بر وسایل نو، منو پمپ های دست دوم نیز فروخته می شوند که افراد می توانند برای خرید آن ها فرم ثبت سفارش را تکمیل کنند و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند. خلاصه اینکه افراد برای خرید این وسایل علاوه بر در نظر گرفتن مزایا، کاربرد، ابعاد و قیمت آن ها، باید به جنس و کیفیت شان توجه بسیار زیادی داشته باشند تا از انتخاب خود راضی باشند. همچنین می توانند با خرید اینترنتی این وسایل از خدمات آنلاین بهره مند شوند و بدون هیچ گونه هزینه اضافی، آن ها را خریداری کنند.

    اجزای مونو پمپ بهلول

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    نوع پمپ
    استیل
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    120 تا 180 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    110 تا 250 مترمکعب در ساعت
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...