پمپ لجن کش تکفاز چدنی LEO لیو خردکن دار مدل XSP 18-12/1.3 ID

ماکزیمم دبی: 18.5 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 12 متر

توان الکتروموتور: 1.3 کیلووات

دهانه خروجی: 2 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

موجود
۰ تومان
۱۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ لجن کش (XSP 18-12/1.3 ID)

    پمپ های لجن کش از سری پمپ های سانتریفیوژ که جهت جابجایی سیالات همراه با ذرات جامد و معلق در آب همچون آب های گل آلود، فاضلاب های صنعتی و خانگی، مایعات حاوی ذرات معلق و الیاف های بلند و همچنین این مدل از پمپ ها برای آب های آلوده و سیال هایی که دارای ذرات سایشی هستند نیز مناسب هستند. الکترو پمپ های شرکت لئو سری XSP که پوسته ی آن از جنس چدن و استیل و برخی مدل ها تمام استیل از مقاومت و کارکرد بالایی در پروژه های ساختمانی صنعتی و کارخانجات و تصفیه فاضلاب برخوردار است. پمپ لجن کش اسامی دیگری نیز دارند از جمله پمپ غلیظ کش ،پمپ فاضلابی،پمپ گل کش و الکترو پمپ دوغاب. پمپ های لجن کش که همواره دارای یک پمپ گریز از مرکز که یک محور عمودی دارند و یک موتور الکتریکی که وظیفه ی آن به حرکت درآوردن محور پمپ است و همواره انرژی جنبشی را برای جابجایی سیالات به وجود می آورد. سیم پیچ این پمپ از جنس مس بوده که برخی از کارخانه جات برای پایین آوردن قیمت محصول از سیم پیچ آلومینیومی استفاده میکنند. همچنین محافظ حرارتی کار شده در آن باعث بالا رفتن راندمان و طول عمر بالا در کلیه ی مصارف خواهد شد.

    با توجه به این که این نوع از پمپ لئو باید درچاه هایی نصب شود که غرق آب باشند و با توجه به سیستم خنک کنندگی آنها که توسط آب انجام میشوند در نتیجه خشک کار  کردن پمپ موجب سوختن موتور آن میشود. در این مدل از پمپ ها موتور به پروانه ای که داخل یک محفظه قرار دارد متصل شده که به هنگام ورود مایعات به داخل پمپ پروانه شروع به چرخیدن میکند و باعث تخلیه سیال میشود. توجه داشته باشید که به هنگام انتخاب پمپ به کاربرد پمپ و نوع چاه و حداکثر عمق غوطه وری دقت بفرمایید . همچنین شفت این پمپ از جنس استینلس استیل می باشد. قسمت مکانیکی که تاثیرخیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ دارد پروانه پمپ و روتور میباشد و قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور میباشد که از استاندارد های روز اروپا پیروی میکنند.
     پمپ xsp
        moshakhasat

    technical_data

    abaad

    nemodar


    jense_ghatat

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    40 درجه سانتیگراد
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 12 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 18.5 متر مکعب در ساعت
    جنس پروانه
    چدن ضد زنگ HT200
    جنس پوسته
    چدن ضد زنگ HT200
    مدل پمپ لئو LEO
    لجن کش
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, لجن کش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    22800
    • کاربر مهمان
    • سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 - 09:25
    • 0
    • 0
    قیمت پمپ لجن کش استیل ؟
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...