بلبرینگ شیار عمیق 6208 برند DKFL

برای دریافت مشخصات بیشتر قیمت بلبرینگ و خرید بلبرینگ شیار عمیق با کارشناسان فروش در تماس باشید. خرید تعداد از این بلبرینگ تخفیف دارد.

ثبت سفارش
۳۶۰,۰۰۰ تومان
۲۷۴,۴۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • بلبرینگ 6208 برند DKFL

    این بلبرینگ یکی از انواع محبوب بلبرینگ های شیار عمیق است که کاربرد زیادی در صنعت دارد. این نوع بلبرینگ ها دارای یک شیار است که شعاع این شیار برابر با شعاع عناصر غلتان است. بلبرینگ های شیار عمیق در واقع همه کاره هستند. این بلبرینگ ها اصطکاک کمی دارند و مناسب برای کاربرد های سر و صدای کم و ارتعاش کم است. نصب بلبرینگ های شیار عمیق آسان است و نسبت به دیگر بلبرینگ ها نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند. همچنین این بلبرینگ ها قابلیت تحمل بارهای محوری و شعاعی از هر دو جهت را دارند و تلرانس بلبرینگ 6208 ، نرمال است. هنگامی که بلبرینگ دارای پسوند C3 است، به این معنی است که این بلبرینگ برای عملکرد های با دور بالا مناسب می باشد و می تواند در این کاربرد ها مورد استفاده قرار گیرد.

    در مورد C3 این نکته را در نظر بگیرید بلبرینگ های چینی به طور کل C3 نیستند و هنگامی که با چنین کالایی رو به رو شدید به آن شک کنید. برند DKFL که توسط سایت کالاصنعتی عرضه می شود یک برند چینی تحت لیسانس آلمان است که از نظر کیفیت سبت به سایر برند های چینی کیفیت بسیار بالاتری دارد و حتی می تواند با برند ها ژاپنی به راحتی رقابت کند. کالاهایی که توسط این برند به صورت C3 معرفی است واقعی است و برای کاربردهای مشتریان به راحتی پاسخگو است.

    مشخصات بلبرینگ 6208 برند DKFL

    1. قطر داخلی 40 میلیمتر
    2. قطر خارجی 80 میلیمتر
    3. ضخامت 18 میلیمتر

    آب بندی که در این بلبرینگ استفاده شده است عبارت اند از :

    2RS: آب بند تماسی از جنس اکریلونیتریل بوتادین (NBR) با ور فولادی در هر دو طرف بلبرینگ. برای خرید بلبرینگ DKFL با کارشناس کالا صنعتی در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    DKFL
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع
    شیار عمیق
    کد فنی بلبرینگ شیار عمیق
    6208
    قطر داخلی
    40 میلیمتر
    قطر خارجی
    80 میلیمتر
    ضخامت
    18 میلیمتر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی
    آب بند
    2RS
    قفسه
    فولادی
    کلاس لقی
    C3
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
    روان کننده
    Greased (چرب شده)
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...