کف کش باغی استیل 6 متری LEO لیو فلوتر دار مدل XKS-250S

ماکزیمم دبی: 6.5 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 5.5 متر

توان الکتروموتور: 0.25 کیلووات

دهانه خروجی: 1/4 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ کف کش XKS -250S لئو یکی از تولیدات کمپانی لئو می باشد ، کمپانی لئو یک کمپانی چینی شناخته در سراسر جهان است.

    اطلاعات کد گذاری پمپ کفکش  XKS -250S  لئو

    حروف ابتدایی که در اطلاعات پمپ های لئو میاین نشان دهنده نوع پمپ و عملکرد آن می باشند در اینجا حرف XKS بیانگر این است که پمپ از مدل کفکش بوده به عبارتی Submersible  Pump است ، عدد 250 نشان دهنده توان پمپ بر حسب وات می باشد ، وجود حرف S در سریال پمپ بیانگر متریال استفاده شده در بدنه پمپ لئو می باشد که از جنس استیل است.

    Submersible Pump چیست؟

    Submersible Pump به معنی پمپ کف کش یا به اصطلاح پمپ چاهی می باشد ،اصولا پمپ های کفکش XKS از دسته پمپ های سانتریفیوژ مستغرق در آب می باشند که مناسب برای پمپاژ سیالات تمیز مشابه آب هستند، اگر سیالاتی که قصد پمپاژ آن را دارید حاوی ذرات جامد می باشند بهتر است از لجن کش استفاده کنید زیرا کفکش قادر به پمپاژ سیالاتی که حاوی ذرات جامد هستند نمی باشند و این امکان وجود دارد که پروانه و بدنه پمپ آسیب ببیند.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ کفکش  XKS -250S  لئو از استیل 304 (AISI 304) می باشد، قسمت پروانه این مدل از کف کش های لئو از جنس پلاستیک بوده ، در ضمن اینکه مکانیکال سیل استفاده شده در پمپ کفکش XKS -250S لئو از جنس کربن / سرامیک است، قسمت پوشش فوقانی پمپ (Upper Cover) از جنس پلاستیک بوده، Upper Plate پمپ کفکش  XKS -250S  لئو از جنس (ZL 102  -آلیاژ آلومینیوم) می باشد. دهانه خروجی پمپ کف کش XKS -250S  لئو 3.2 سانتی متر معادل یک ونیم اینچ می باشد ، ابعاد جعبه پمپ کفکش دارای 20 سانتی متر طول ، 15 سانتی متر عرض ، 30 سانتی متر ارتفاع می باشد، پمپ کفکش XKS -250S لئو دارای 4.8 کیلو گرم وزن می باشد. پمپ کفکش XKS -250S  لئو دارای فلوتر قابل تعویض اتوماتیک برای قطع کردن و وصل کردن پمپ به عبارتی فلوتر اتوماتیک ماتع از خشک کار کردن پمپ و صدمه دیدن به پمپ می شود ، سیم پیچ موتور پمپ کف کش XKS -250S لئو از جنس آلومینیوم بوده است.

    خصوصیات عملکردی

    موتور پمپ کفکش XKS -250S لئو دارای توان 250 وات معادل 0.3 اسب بخار است، حداکثر عمق غوطه وری این سری از کفکش های لئو 7 متر بوده که این میزان ارتفاع نسبت به ابعاد پمپ خوب است، حداکثر قطر ذرات جامدی که پمپ کف کش XKS -250S لئو می تواند پمپاژ کند 5 میلی متر بوده است. پمپ کف کش XKS -250S لئو دارای کلاس حرارتی IPX 8 و کلاس حفاظتی F بوده، ماکزیمم آبدهی (دبی) این کفکش برابر با 67 لیتر بر دقیقه که معادل 4 متر مکعب بر ساعت می باشد، همچنین دارای ماکزیمم هد 5.5 متر است.

    کاربردها

    پمپ کف کش XKS -250S لئو با توجه به دبی و هد نسبتا پایین برای مکان های مناسب می باشد که نیاز به عملکرد قوی نیست. می توانید از این کفکش برای انتقال سیالات تمیز یا آبی که حاوی مقدار بسیار کمی از ذرات جامد می باشد استفاده کنید، همچنین پمپ کفکش XKS -250S لئو مناسب برای انتقال انواع سیالات که از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه آب بوده می باشد، از دیگر کاربردهای این سری از کف کش های لئو می توان مناسب برای فرو رفتن در آب ( با توجه به مقدار هدی که توسط سازندگان پمپ آزمایش شده است در عمق های کم ) برای کشیدن آب از چاه ها، استخر ها و ...

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    سایر مشخصات
    قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ: 32 میلی متر
    هد ماکزیمم پمپ: 5.5 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 6.5 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    پلاستیک مهندسی PA6 یا PPO
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استخری, استیل, کفکش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    کمتر از 10 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    5500
    • کاربر مهمان
    • شنبه 16 فروردین 1399 - 13:02
    • 0
    • 0
    سلام کفکش استیل لیو برای ده تا دوازده متر میخواستم موجود هست وقیمتش چنده
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...