پمپ استیل پروانه نیمه باز LEO لیو سه فاز 0.5 اسب ABK50

ماکزیمم دبی: 6 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 11.6 متر

توان الکتروموتور: 0.37 کیلووات یا 0.5 اسب بخار

جنس پروانه: استیل 304

جنس بدنه: استیل 304

دهانه ورودی: 1/4 1 اینچ

دهانه خروجی: 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

موجود
۰ تومان
۸,۲۹۵,۰۰۰ تومان
  • دیتاشیت
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ استیل پروانه نیمه باز ABK50
  • پمپ ABK 50 /D لئو

    کارخانه سازنده پمپ ABK 50 /D کمپانی لئو می باشد، شرکت لئو یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پمپ های آبی می باشد که در این زمینه 20 سال سابقه تولید دارد، کمپانی لئو در سال 1995 در کشور چین تاسیس شده است. پمپ ABK 50 /D لئو دارای دو سال گارانتی معتبر می باشد در مقایسه با پمپ های دیگر می توان گفت جزء پمپ های با کیفیت یک برند چینی می باشد. کمپانی لئو پمپ های با کیفیت مناسب برای مصارف خانگی و صنعتی تولید می کند در حال حاضر کمپانی لئو یک برند معتبر و شناخته شده در سراسر جهان می باشد و محصولات خود به نقاط مختلف دنیا ارسال می کند. شرکت لئو پمپ های مختلفی در انواع تیپ ها تولید می کند یکی از این مدل ها پمپ سانتریفوژ ABK 50 می باشد که عملکرد آن براساس نیروی گریز از مرکز می باشد.

    منظور از نیروی گریز از مرکز چیست ؟

    شما تصورکنید در یک مسیر دایره ای در حال چرخش هستید چه عاملی سبب می شود که شما از مرکز دوران مدام فاصله بگیرید. بله نیروی گریز از مرکز سبب این موضوع می شود. پمپ ABK 50 /D لئو یک پمپ صنعتی است و برای مصارف صنعتی از جمله کارخانه های صنعتی ، شرکت های تولیدی و ... استفاده می شود. سرعت گردش پمپ های سانتریفوژ از عواملی است که می تواند برعملکرد و ظرفیت پمپ اثر بگذارد.

    خصوصیات فیزیکی

    پمپ ABK 50 /D لئو داری وزن 6.5 کیلو گرم، طول 310 میلی متر ، عرض 190 میلی مترارتفاع 215 میلی متر می باشد. جنس بدنه پمپ لئو مدل ABK 50 /D استینلس استیل AISI 304 باید به این نکته توجه داشته باشید استیل 304 در برابر سیالات خورنده مقاوم نیست. استیل ها دارای دو مدل می باشند.

    1) استیل AISI 304 : اصولا برای پمپ های استفاده می شود که  سیال مورد انتقال از نوع خورنده نباشد زیرا ممکن است به بدنه پمپ آسیب بزند، منظور از سیالات خورنده سیالاتی است که به سرعت با فلزات واکنش نشان داده مثل اسید سلفوریک ، سیالاتی که PH آنها پایین تر از عدد 4 می باشد، به عبارتی سیالاتی که میزان اسیدی بودن آنها بالا است.

    2) استیل AISI 316 : برای پمپ های صنعتی که نیاز به پمپاژ سیالات خورنده با PH پایین تر از 4 می باشد از استیل 316 استفاده می شود، استیل 316 گران است و به صرفه نمی باشد که برای انواع پمپ ها استفاده کرد. شافت پمپ ABK 50 /D لئو از استینلس استیل 304 می باشد، سیم پیچ های موتور این پمپ از جنس مس می باشد.( همان طور که می دانید مس در بین فلزات غیر گرانبها بالاترین ضریب هدایت الکتریکی را دارد) جنس پروانه پمپ ABK 50 /D لئو همانند دیگر اجزای داخلی این پمپ ازاستینلس استیل 304 می باشد. قطر دهانه ورودی پمپ ABK 50 /D لئو 1/4 1 و قطر دهانه خروجی 1 اینچ می باشد. جنس فن پمپ ABK 50 /D لئو از PP-GF30 است.

    خصوصیات عملکردی

    پمپ ABK 50 /D لئو در دو نوع تکفاز و سه فاز طراحی و تولید می شود که در مدل تکفاز با سری ABK 50 قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد. حرف D در پمپ ABK 50 /D لئو به معنی سه فاز بودن پمپ می باشد و  برای پمپ های تکفاز حذف می شود. پمپ ABK 50 /D لئو دارای توان 0.5 اسب بخار معادل 0.37 کیلووات می باشد، که در مقایسه با توان دیگر پمپ های این سری پایین است. دمای سیال ورودی به پمپ نباید بیشتر از 35 درجه سانتی گراد شود زیرا ممکن است به اجزای داخلی موتور پمپ آسیب بزند. همچنین دمای محیط اطراف پمپ ABK 50 /D لئو نباید بیشتر از 40 درجه سانتی گراد باشد. ماکزیمم دبی پمپ ABK 50 /D لئو 90 لیتر بر دقیقه یا (6 متر مکعب برساعت) می باشد. پمپ ABK 50 /D لئو دارای کلاس حرارتی  F می باشد، و برای سیستم های تکفاز دارای محافظ حرارتی داخلی است، دارای محافظ حرارتی از نوع IPX4 می باشد.

    کاربردها

    پمپ ABK 50 /D لئو مناسب برای سیستم های تمیز به جهت خط تولید و انتقال مایعاتی که از نظر خواص فیزیکی معتدل می باشند استفاده می شود. پمپ ABK 50 /D لئو یک پمپ صنعتی است که برای کارخانجات صنایع غذایی مثلشیرو ... استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این پمپ برای انتقال سیالات نفتی، همچنین ضایعات نفتی میتوان نام برد. به طور کلی برای انتقال سیالات غیرخورنده و سیالات اسیدی که مقدار اسیدی بودن آنها پایین است به صورتی که PH سیال نزدیک به 7 و بالاتر باشد کاربرد دارد.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استیل , گریز از مرکز ( سانتریفیوژ )
    سایر مشخصات
    هد ماکزیمم پمپ: 11.6 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 18 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    جنس پروانه
    استیل 304 Stainless Steel AISI
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استیل, سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق سه فاز
    وزن محموله (گرم)
    6500
    • کاربر مهمان
    • پنجشنبه 15 تیر 1402 - 22:30
    • 0
    • 0
    دو سوال در زمینه انتقال شیر و انتقال سوپ خوراکی داشتم. با توجه به اینکه برند لئو LEO دو سری پمپ AMS و ABK تولید می‌کند، کدام یک برای پمپاژ سوپ و کدام یک برای پمپاژ شیر مناسب است. برای پمپاژ این دو ماده به ارتفاع حدود 4 متر و دبی حدود 3 متر مکعب کدام پمپ مناسب است؟
    • مدیر سایت
    • پنجشنبه 15 تیر 1402 - 22:31
    • 0
    • 0

    با سلام و احترام

    قطعا برای انتقال سوپ با توجه به داشتن ذرات جامد باید از سری ABK استفاده کرد زیرا که دارای پروانه نیمه باز است. برای شیر هم می‌توان از همین سری پمپ استفاده کرد. با توجه به هد و دبی اعلام شده توسط شما، بهترین گزینه پمپ ABK50  است. پمپ ABK50 دارای برق ورودی سه فاز و پمپ ABK50D دارای برق تکفاز است که با توجه به دسترسی می‌توانید استفاده کنید. لازم به توضیح است برای شیر در رده غلظت آب و بدون ذرات می‌توان از سری AMS استفاده کرد. محصولات سه فاز سری ABK و AMS هم دارای جنس استیل 304 و هم جنس استیل 316 است. برای خرید محصولات بیان شده با کارشناسان پمپ کالا صنعتی تماس بگیرید.

    • کاربر مهمان
    • شنبه 31 اردیبهشت 1401 - 13:45
    • 0
    • 0
    بهترین پمپ سه فاز توانش کمه ولی جنسش عالیه،یک اسبش رو بخرید با خیال راحت سالها استفاده کنید
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...