کالیبراتور فشار

کالیبراتورهای فشار تنوع زیادی دارند. کالیبراتور فشار به سادگی یک دستگاه اندازه گیری فشار است که می تواند قرائت فشار دستگاه اندازه گیری فشار دیگر را تأیید (یا کالیبره) کند. این دستگاهها را می توان استانداردهای فشار نیز نامید. کالیبراتور فشار باید دقیقتر از دستگاه کالیبره شده باشد. به طور سنتی ، نسبت کالیبراسیون 4: 1 است. این بدان معناست که کالیبراتور فشار 4 برابر دقیق تر از دستگاهی است که کالیبره می کند.

کالیبراتور فشار همچنین می تواند دارای ویژگی های ثانویه ای باشد که کالیبراسیون را تسهیل می کند. به عنوان مثال ، یک کالیبراتور فشار ممکن است توانایی اندازه گیری خروجی دستگاه مورد آزمایش (DUT) را داشته باشد. همچنین ممکن است دارای یک پمپ داخلی باشد که بتواند فشارهای مورد استفاده در کالیبراسیون را ایجاد کند ، یا یک تنظیم کننده دقیق داشته باشد که می تواند فشار تغذیه را کنترل کرده و خروجی فشار دقیقی را حفظ کند. کالیبراتور فشار یک اصطلاح پرکاربرد است که می تواند برای بسیاری از افراد معانی مختلفی داشته باشد.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انواع کالیبراسیون فشار و تناسب و عملکرد

کالیبراتور فشار می توانند با تنظیمات مختلف متناسب با شرایط خاص باشند. برای کالیبراسیون فشار میدان ، در مواردی که نیاز به قابلیت حمل و توابع وجود دارد که ممکن است شامل ولتاژ ، آمپر و یا نظارت / ضبط سیگنال دیجیتال از دستگاه در حال کالیبراسیون باشد، کالیبراتورهای چند منظوره دستی ابزار انتخابی هستند. در محیط آزمایشگاهی که ممکن است دقت بالاتری مورد نیاز باشد و کنترل دقیق فشار مورد نیاز باشد ، یک کالیبراتور / کنترل کننده فشار انتخاب بهتری خواهد بود. تسترهای وزن سبک در طیف وسیعی از دقت ها و محدوده های فشار وجود دارند و سالهاست که در زمینه و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تسترهای وزن سبک با استفاده از تعریف فشار (فشار = نیرو / مساحت) فشار ایجاد می کنند. عدم قطعیت یا صحت مربوط به تسترهای وزن کم به عنوان یک درصد از میزان قرائت به عنوان یک درصد از مقیاس کامل داده می شود و برای کارکردن نیازی به قدرت ندارند. به این دلایل و دلایل دیگر ، گاهی اوقات به عنوان یک انتخاب برتر در نظر گرفته می شوند ، اما آنها همچنین حجیم هستند و نیاز به یک اپراتور ماهر دارند. تسترهای با وزن بالا هنوز استاندارد طلایی برای کالیبراسیون فشار در بالاترین سطح خود در آزمایشگاه های جهان در نظر گرفته می شوند ، اما کنترلرهای دستی و فشار بیشتر و بیشتر در حال جایگزینی تسترهای وزن کم در زمینه و در برنامه های کاربردی هستند.

کالیبراتور فشار دستی

دستگاه های دستی ابزار کالیبراسیون قابل حمل برای استفاده در موبایل برای اندازه گیری دقیق و ثبت پروفیل های فشار هستند. سنسور فشار قابل تعویض با محدوده اندازه گیری تا 8000 بار برای ابزارها موجود است. از این طریق، دستگیره های دستی به عنوان ابزارهای آزمایشی برای انواع زیادی از کاربردها در وسیع ترین طیف وسیعی از صنایع مناسب هستند. داده های ثبت شده در دست را می توان از طریق نرم افزار رایانه ارزیابی کرد. برخی از ابزارها کالیبراسیون ها را در حافظه داخلی ثبت می کنند که بعداً می توان آنها را در رایانه خواند.

توازن فشار(دِد ویت تستر)

ترازهای فشار (اغلب به عنوان تسترهای وزن مرده مکانیکی یا استانداردهای اولیه نیز نامیده می شوند) دقیق ترین ابزارهای مرجع فشار هستند. اصل عملکردی آنها بر اساس اصل فیزیکی فشار = نیرو/مساحت است. قطعات جرمی که در بالای سیستم پیستون-استوانه قرار می گیرند منبع نیرویی دقیق تعریف شده هستند. با ایجاد فشار معکوس (متقابل) درون تراز فشار ، تعادل حاصل می شود: قطعات جرمی ، از جمله پیستون در حال کار آزاد سیستم پیستون-استوانه ، شناور هستند ، که منجر به فشار بسیار دقیق در بند آزمایش می شود.

هند پمپ

پمپ های آزمایشی به عنوان مولد فشار برای آزمایش ، تنظیم و کالیبراسیون ابزارهای اندازه گیری فشار مکانیکی و الکترونیکی از طریق اندازه گیری های مقایسه ای عمل می کنند. این آزمایش فشار می تواند در آزمایشگاه یا کارگاه یا در محل اندازه گیری انجام شود.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...