پمپ روغن داغ نورم NORM




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

محصولات شرکت نورم NORM ترکیه

به منظور پاسخگویی بهتر به نیاز مشتریان، شرکت تولید کننده پمپ و بوستر پمپ نورم ترکیه (norm pump) با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و با در نظر گرفتن بهترین نتیجه متناسب با مسائل اقتصادی، اقدام به تولید پمپ‌های با کیفیت و راندمان بالا کرده است. محصولات شرکت نورم به‌طور گسترده برای تامین و توزیع آب برای کاربردهایی نظیر مانند آبیاری، فرآیندهای صنعتی، صنعت کشتیرانی، سیستم‌های پمپاژ آب هوشمند در ساختمان‌ها، نیروگاه‌های گرمایشی-سرمایشی، ایستگاه‌های آتش نشانی، سیستم‌های تقویت کننده فشار آب، پمپاژ روغن داغ و ... کاربرد دارد. از جمله ویژگی‌های پمپ‌های نورم ترکیه حداکثر صرفه جویی در انرژی، عمر مفید بالا و حداقل هزینه عملیاتی است. به منظور اثبات کیفیت و اعتبار خود در بستر بین المللی، شرکت نورم ترکیه محصولات خود را کشورهای خاور دور و بیشتر کشورهای آسیایی صادر می‌کند.

شرکت نورم ترکیه

در شکل زیر و به طور خلاصه محصولات این شرکت نشان داده شده است:

پمپ‌ افقی طبقاتی نورم ترکیه و عمودی طبقاتی نورم ترکیه

پمپ افقی و عمودی طبقاتی نوم

پمپ‌ دو مکشه نورم ترکیه و پمپ‌های خطی نورم ترکیه

پمپ دو مکشه و خطی نورم

پمپ روغن داغ، پمپ گریز از مرکز و پمپ‌ کف‌کش نورم ترکیه

پمپ روغن داغ و کفکش نورم

بوستر پمپ‌ آبرسانی و آتش نشانی نورم ترکیه

بوستر پمپ نورم

پمپ روغن داغ نورم

از جمله چالش‌های مهم موجود در صنعت انتقال و پمپاژ روغن داغ است. یکی از محصولات مهم و کاربردی شرکت نورم ترکیه، پمپ روغن داغ نورم (HOP) Hot oil pump است. پمپ روغن داغ نورم ترکیه زیر مجموعه پمپ‌های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) است. لازم به توضیح است پمپ‌های روغن داغ براساس هد و دبی متناسب با کاربرد به الکتروموتور معینی کوپل می‌شوند. انتخاب الکتروموتور براساس دیتاشیت پمپ روغن داغ است. است در برندهای داخلی مشابه پمپ روغن داغ نورم می‌توان به پمپ روغن داغ پمپیران، پمپ روغن داغ آبروان، پمپ روغن داغ ایران تولید و پمپ روغن داغ البرز اشاره کرد. در برندهای خارجی نیز می‌توان به پمپ روغن داغ KSB آلمان، پمپ روغن داغ استاندارد ترکیه و پمپ روغن داغ سمپا ترکیه اشاره کرد. در شکل زیر نحوه نام گذاری مدل‌های مختلف پمپ روغن داغ گریز از مرکز نشان داده شده است.

پمپ روغن داغ گریز از مرکز NKY

پمپ‌های سری NKY نورم می‌توانند روغن داغ بدون مواد جامد تا دمای بیشینه دمای 320 درجه سانتی‌گراد را پمپاژ کنند. قطر فلنچ خروجی در پمپ‌های روغن داغ نورم بین 50 تا 200 است. قطر فلنچ خروجی نیز بین 32 تا 125 طراحی شده است.

مشخصات فنی پمپ روغن داغ نورم ترکیه

براساس مکانیزیم طراحی پمپ‌های گریز از مرکز، معمولا قطر خروجی 1 سایز از قطر ورودی کوچک‌تر است. سیستم خنک‌کاری پمپ روغن داغ نورم با استفاده از هوا است که در شکل و در انتهای پمپ پره یا فین قابل مشاهده است. بدنه چدنی از جنس چدن ریختگی با مقاومت بالا پمپ روغن داغ نورم می‌تواند تا 16 بار فشار را تحمل کند.

اگر تا اینجا براساس مطالب بیان شده قصد خرید پمپ روغن داغ را دارید و بهتر است به فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی مراجعه کرده و همچنین می‌توانید با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی مشورت کنید. کالا صنعتی علاوه بر تامین پمپ روغن داغ نورم، می‌تواند الکتروموتور (الکتروموتور ایرانی، الکتروموتور چینی و الکتروموتور اروپایی) مورد نیاز و همچنین فرآیند شاسی و کوپلینگ پمپ را تامین و محصول نهایی را در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

اجزای پمپ روغن داغ نورم

پمپ روغن داغ نورم اجزای مختلفی دارد که در شکل بعد به آن اشاره شده است. پوسته یه محفظه پمپ، پایه پمپ، صفحه پوشش پمپ، گسکت، سیل مکانیکی و پوشش آن، پروانه، پیچ هواگیری، بلبرینگ و ... است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد مختلف اجزا براساس نوع پمپ، به دیتاشیت محصول که در بانک کاتالوگ کالاصنعتی است مراجعه کنید.

اجزای پمپ روغن داغ نورم

کاربردهای پمپ روغن داغ نورم

قیر سازی، صنایع نفتی و وابسته، تولید مواد شوینده و به طور خاص صابون سازی، پالایشگاه‌ها، صنایع مرتبط با تولید چسب، چربی زدایی و پاکسازی سطوح فلزات، مبدل‌های حرارتی، ماشین‌های تزریق پلاستیک، واحدهای مرتبط با پلیمریزاسیون، صنایع مرتبط با فرآیند پرس و ...

مزایای پمپ روغن داغ نورم

پمپ‌های روغن داغ نورم علاوه بر تحول فشار داخلی تا 16 بار، می‌توانند سیال (روغن و آب با درجه حرارت بالا) تا دمای 320 و حتی 350 درجه سانتی‌گراد را پمپاژ کنند، در برابر خوردگی و حرارت بسیار مقاوم هستند. سیل مکانیکی‌های بکار رفته در این نوع پمپ‌ها کاملا آب‌بند بوده و برخلاف پمپ‌های سانترفیوژ عادی، نشتی ندارند.

نحوه انتخاب پمپ روغن داغ و الکتروموتور برای پمپ

برای انتخاب پمپ و الکتروموتور باید نمودار هد-دبی پمپ (منحنی عملکرد پمپ) برای الکتروموتور 1450 دور و 2900 دور بررسی شود. در شکل بعد برای دو الکتروموتور ذکر شده، منحنی پوشش پمپ روغن داغ نورم گزارش شده است. نمودار عملکرد پمپ روغن داغ براساس هد و دبی کاری پمپ است.

انتخاب پمپ روغن داغ بر اساس هد و دبی

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...