سطح سنج شناور

سطح سنج شناور

سنسورهای سطح شناور سنسورهای سطح مداوم هستند که دارای شناور مغناطیسی هستند و با تغییر سطح مایع بالا و پایین می روند. حرکت شناور یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند که یک کلید نی مهر و موم شده را که در ساقه سنسور تراز قرار دارد فعال می کند و باعث باز یا بسته شدن سوئیچ می شود.

کاربرد سوئیچ شناور

انواع مختلف سوئیچ های شناور برای کاربردهای تجاری و صنعتی شامل آب، روغن، مواد شیمیایی و سایر مواد مایع استفاده می شود. گزینه های نصب عمودی و پایه جانبی و انتخاب ساقه از پلاستیک سخت یا فلز غیر مغناطیسی مانند فولاد ضد زنگ وجود دارد. سوئیچ و سنسورهای سطح شناور قرائت قابل اطمینان را در طیف وسیعی از محیط های عملیاتی ارائه می دهند. اندرس هاوزر کمپانی المانی می باشد که محصولاتی را طراحی می کند که بسیار متنوع بوده و با طیف گسترده ای از مایعات، دما و فشارها سازگار است. استفاده از سنسورهای سطح شناور اندرس هاوزر آسان است، بسیار قابل اعتماد است و تکرارپذیری دقیقی را در برنامه های مختلف از کارواش تا ماشین های دیالیز ارائه می دهد. همچنین ما در کالا صنعتی می توانیم راه حل های سفارشی و نیمه سفارشی برای سوئیچ های شناور خود ایجاد کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درخواست قیمت کنید یا با ما تماس بگیرید.

سنسور لوله مکش

سنسورهای سطح لوله مکش در درجه اول برای دوز مایعات و جلوگیری از خشک شدن پمپ ها در کارواش ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و سایر کاربردهای صنعتی استفاده می شود. سنسورهای لوله مکش ما از PVC و PP ساخته شده اند و دارای حداکثر دو نقطه سوئیچ ، عمق قابل تنظیم و اتصالات مختلف خانه هستند.

سنسور و سوئیچ سطح قابل برنامه ریزی

سنسورهای سطح قابل برنامه ریزی دارای برنامه نویسی دکمه ای هستند که به کاربران امکان می دهد سنسور صنعتی را برای نقاط مختلف سوئیچینگ ، تنظیمات سطح و حداقل / حداکثر تنظیمات پیکربندی کنند. ساختار لوله های فولادی ضد زنگ در طول تا 2000 میلی متر باعث می شود سطح سنج تقریباً با هر نوع رسانه سازگار باشد. لوله های پلاستیکی و سرهای گردان نیز موجود است.

سوئیچ سطح شناور مینیاتوری

سوئیچ های شناور مینیاتوری برای نظارت بر مخزن تک نقطه ای طراحی شده اند و با طیف گسترده ای از مایعات ، دما و فشارها سازگار هستند. ویژگی ها شامل شناور غیر مغناطیسی، فناوری سوئیچ نی و نصب داخلی یا خارجی با نخ می شود. در چندین مدل با سفارشی سازی در صورت درخواست ارائه شده است.

سطح سنج کوه

سنسورهای سطح سوار برای نظارت بر مخزن تک نقطه ای طراحی شده اند و می توانند در داخل یا خارج مخزن نصب شوند. آنها را می توان با استفاده از یک فلپ تفلون به لولایی متصل یا متصل کرد و با استفاده از فناوری شناور و مغناطیسی غیر مغناطیسی کار می کند. ما چندین مدل و سبک را برای پاسخگویی به نیازهای شما ارائه می دهیم.

کلیدهای سطح مواد عمده

مواد فله به طرف سطل زباله سوار می شوند و برای اندازه گیری مواد فله جامد و مخروطی شکل استفاده می شوند. این کلیدهای شناور از فناوری نی مغناطیسی استفاده می کنند و در N.C. یا N.O موجود هستند. گزینه های فرم تماس




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...