لجن کش اسپیکو SPICO

شرکت تولیدی و بازرگانی پمپ سعدی با نام تجاری شرکت اسپیکو (SPICO Co) در حیطه تولید و طراحی پمپ‌ های‌ صنعتی، پمپ های کف کش، پمپ‌ های کشاورزی، پمپ‌ های تاسیساتی، پمپ‌ های خاص و همچنین قطعات جانبی با بیش از 30 سال سابقه تحت استاندارد‌های معتبر و بین‌المللی مدیریت کیفیت ISO-9001-2008 فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است با عنایت به شعار رضایت مندی، شرکت اسپیکو در سراسر ایران به‌  ترتیب بیش از 65 و 105 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دارد. کالاصنعتی می‌تواند انواع پمپ‌ کف کش و پمپ‌ لجن کش اسپیکو را تامین و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. شرکت اسپیکو که مجهز به آزمایشگاه ها و تجهیزات دقیق است، بر اساس استاندارهای گزارش شده در ذیل، محصولات خود را طراحی و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تولیدات شرکت اسپیکو پس از طراحی و تولید، در آزمایشگاهای مجهز، دقیق و تخصصی تست شده و با توجه به شرایط کارکردی به مدت یک سال از تاریخ ساخت و شش ماه از تاریخ فروش ضمانت می‌گردند.

انواع مدل های پمپ لجن کش اسپیکو SPICO

انواع پمپ لجن کش

پمپ‌ لجن‌کش SI-25 اسپیکو (مناسب برای پمپاژ و مدیریت آب‌های دارای مواد ریز و ساینده)

انتقال و پمپاژ آب‌های گل آلود که دارای ماسه های ساینده و ریز است را میتوان بر عهده پمپ‌ لجن کش دو اینچ دارای پروانه نیمه باز از جنس چدن داکتیل و سیل مکانیکی سیلیکون کاربید (Silicon carbide) اسپیکو (SI-25) قرار داد. جابجایی و انتقال آب باران، آب سیلاب‌ها، آب موجود در چاهک‌ها، پساب گودال ها نیز توسط این‌ نوع از لجن‌کش‌ها انجام می‌شود. کاربرد فراوان در مصارف عمومی و خانگی، فاضلاب شرکت‌های مخابراتی، شرکت مترو و شهرداری‌ها، شرکت‌های سد سازی نیز دیگر زمینه فعالیت پمپ‌های لجن‌کش SI-25 اسپیکو است. برای دریافت مشخصات فنی و خرید پمپ آب کشاورزی با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

پمپ‌ لجنکش C10-C12 اسپیکو (مناسب برای پمپاژ و انتقال لجن‌های ریشه و الیاف دار)

پمپ‌ لجن‌کش دو و سه اینچ اسپیکو در مدل‌های C10 و C12 اسپیکو دارای پروانه گردابی (ورتکس) از جنس چدن داکتیل است. این نوع از لجن‌کش‌ها نیز مجهز به سیل‌ سیلیکون کاربید (Silicon carbide) است. برای انتقال و پمپاژ فاضلاب‌های دارای مواد جامد معلق، مواد ریشه و الیاف‌دار این نوع از پمپ‌ها گزینه‌ای مناسب است. پمپ‌ های لجن‌کش C10-C12 اسپیکو در حوادث غیر مترقبه و برای انتقال فاضلاب‌ها، صنایع چوب، صنایع مرتبط به پارچه و مرغداری‌ها بسیار مناسب است.

پمپ‌ لجن‌کش سازمانی C10-AL اسپیکو (مناسب برای آب‌های دارای مواد معلق در حوادث غیر مترقبه)

پمپ لجن‌کش اسپیکو مدل C با دو دهانه خروجی 2 و 5/2 اینچ مجهز به پروانه ورتکس با جنس چدن داکتیل است. علاوه بر این وجود سیل‌های سیلیکون کاربید (Silicon carbide) کمک می‌کند این نوع پمپ‌ها برای کاربرد در انتقال فاضلاب‌ها، دفع و پمپاژ آب‌های فاسد و زائد صنعتی، دفع، پمپاژ آب‌های فاسد، زائد خانگی و سیلاب‌ها مناسب باشد.

پمپ‌ لجن‌کش دو اینچ P-12 اسپیکو (مناسب برای پمپاژ لجن‌های غلیظ دارای مواد ساینده ریز)

پمپ‌ لجن‌کش اسپیکو در مدل P-12 که مجهز به پروانه جریان مخلوطی است در انتقال و پمپاژ سیالاتی همچون فاضلاب، آب‌های زائد، و آب‌های فاسد، آب‌های صنعتی و خانگی دارای زبری متوسط که ممکن است به مسدود شدن مجاری منجر شود مناسب است. مدل ذکر شده می‌تواند مواد جامد معلق را تا قطر حدود 15 میلی‌متر پمپاژ کند.

پمپ‌های لجن‌کش I-15 اسپیکو (مناسب برای پمپاژ لجن‌های معمولی)

پمپ لجن‌کش سه اینچ در مدل I15 با پروانه نیمه باز ورتکس از جنس چدن داکتیل است. مانند سایر محصولات اسپیکو، سیل‌های مکانیکی از جنس سیلیکون کاربید (Silicon carbide) در این محصولات وجود دارد. برای انتقال موادی که زبری متوسطی دارند و باعث مسدود شدن مجاری می‌شوند و همچنین پمپاژ مواد له شده در مایعات طراحی و ساخته شده است. آب‌های دارای ذراتی به قطر حداکثر 25 میلی‌متر (آب‌های زائد صنعتی، آب‌های خانگی، آب‌های موجود در تصفیه خانه‌ها، آب‌های موجود سنگبری‌ها) می‌توانند توسط پمپ‌های لجن‌کش I-15 پمپاژ شوند.

پمپ لجن‌کش I-15-GD با تیغه‌ برنده و خردکن‌دار (پمپاژ سیالات دارای مواد ریشه‌ای و الیافی معلق بدون سایندگی)

پمپ لجن‌کش سه اینچ مدل I15-GD اسپیکو دارای پروانه مخصوص مجهز به تیغه برنده (خردکن دار) برای انتقال و پمپاژ لجن‌های دارای مواد معلق ریشه‌ای یا الیافی البته بدون سایندگی (صنایع چوب، صنایع مرتبط با پارچه و کشتارگاه‌ها) طراحی و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

پمپ لجن‌کش SSI اسپیکو ( سوپر اسپیکو - پمپ همه کاره)

پمپ‌های لجن‌کش SSI (سوپر اسپیکو یا پمپ همه‌کاره) طراحی استثنایی و همچنین منحصر بفردی دارد. برای انتقال و پمپاژ لجن‌های فاضلابی که حاوی مواد ساینده دارای خاصیت اسیدیته بالا است مناسب بوده و همچنین می‌تواند به صورت کارکرد خشک یا مستغرق در دو حالت 2800 و 1400 دور  کار کند. جنس پروانه از چدن داکتیل و یا برنز است.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...