پمپ کفکش استیل ابارا EBARA




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت ابارا (EBARA) در سال 1992، در کشور ژاپن شروع به کار کرده و در زمینه تولید محصولات مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است. کمپانی ژاپنی-ایتالیایی ابارا با فعالیت پیوسته در طی سال‌های مختلف توانست به یکی از برترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدی در زمینه انواع سیستم‌های پمپ، پمپاژ و کمپرسور تبدیل شود.

کفکش استیل ابارا

شرکت ابارا EBARA

محصولات کمپانی ابارا در طیف گسترده‌ای از انواع پمپ‌های خطی و سیرکولاتور یا دایروی، پمپ‌های سانتریفیوژ زمینی، پمپ‌های طبقاتی فشار بالا، پمپ‌ لجن‌کش، پمپ‌های کف‌کش و غیره عرضه شده‌اند. پمپ کفکش استیل ابارا EBARA که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین محصولات عرضه شده توسط کمپانی ابارا است دارای انواع مختلف در سری‌های متنوع است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شرکت ابارا بعد از چندین سال از شروع فعالیت خود توانسته است زیرمجموعه‌های مختلفی از شرکت خود را در 17 کشور در سرتاسر دنیا ایجاد کند و به کمک نمایندگی‌های خود در این کشورها، محصولات خود را در اختیار صنایع مهمی از جمله نیروگاه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع شیمیایی، آب و فاضلاب، فولاد، سد سازی و حتی صنایع مربوط به کشاورزی، ساخت و ساز، مواد غذایی و دارویی قرار دهد.

پمپ کفکش فلوتردار استیل ابارا

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA چه کاربردی دارد و در چه زمینه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

در حالت کلی می‌توان گفت که پمپ کفکش استیل ابارا EBARA یک نوع سیستم پمپ مستغرق در داخل آب است که در زمینه‌هایی که با چاه‌ها یا حوضچه‌های عمیق سر و کار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از پمپ کفکش استیل ابارا EBARA می‌توان انواع پساب‌ها و یا سیالات به جا مانده در کف حوض، چاه و یا هر محل مشابه را به روی زمین منتقل کرد.

با توجه به عملکرد پمپ کفکش ابارا، در زمینه‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی، تخلیه آب استخر در مناطق مختلف مانند استخرهای پرورش ماهی، تخلیه آب چاه‌ها، تخلیه هر نوع سیال موجود در آبگیرها یا انتقال سیالات برای راه‌اندازی انواع فواره‌ها، انتقال انواع مواد شیمیایی در صنایع مختلف، عملیات حفاری برای صنایع نفت و گاز و حتی در کارخانه‌ها و کارگاه‌های مختلف و ساختمان‌های مسکونی، پمپ کفکش استیل ابارا EBARA را مورد استفاده قرار می‌دهند.

انواع سری‌های پمپ کفکش استیل ابارا EBARA و مشخصات آنها

انواع پمپ کفکش ابارا EBARA که توسط کمپانی ابارا تولید و عرضه شده است، در دو نوع کفکش استیل ابارا و کف کش چدنی ابارا هستند. این پمپ‌ها برای کاربردهای مختلف و در اندازه‌های متنوع از یک اینچ تا چهار اینچ ساخته می‌شوند. متقاضیان، بسته به محل کاربرد مورد نظرشان، محصولی در ابعاد و اندازه مورد نیاز انتخاب و خریداری می‌کنند.

به طور کلی، کمپانی ابارا پمپ کفکش استیل ابارا EBARA را در سه سری مختلف BEST، DS، PERLA تولید می‌کند. جنس، ابعاد و عملکرد هر کدام از سه سری پمپ کفکش ابارا، آنها را برای کاربرد خاص و ویژه‌ای مناسب کرده است که باید در انتخاب و خرید محصول مورد نظر، به انواع مشخصات فنی آن محصول و زمینه کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده است، دقت کرد.

پمپ کف کش استیل ابارا مدل best

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری BEST

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری BEST

پمپ‌های سری BEST یکی از انواع پمپ‌های کفکش استیل ابارا EBARA هستند که از جنس استیل ساخته می‌شوند. از این رو، با توجه به جنس استیل این محصولات، می‌توان از آنها در صنایع غذایی و انتقال سیالات غذایی استفاده کرد.

مشخصات فنی پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری BEST

از مشخصات فنی این سری از پمپ‌های کفکش ابارا، می‌توان به حداکثر دمای کاری این محصول اشاره کرد که برای 40 درجه سانتی‌گراد تنظیم شده است. این پمپ‌ها دارای حداکثر آبدهی در اندازه 21.6 متر مکعب در ساعت هستند و توان موتور آنها در 0.25 تا 1.5 کیلو وات کار می‌کند. دارای راندمان بالا، ساختار بدنه یکپارچه و سر و صدای کم هستند که آنها را برای استفاده در تخلیه آب استخر، تخلیه آب باران، فعالیت‌های آبیاری و انتقال مواد غذایی و لبنیاتی مناسب کرده است.

انواع پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری BEST

سری BEST پمپ کفکش استیل ابارا نیز در دو مدل مختلف BEST ONE و BEST 1,2,3,4,5 ساخته می‌شود که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی در ساختار خود دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در ساختار مدل BEST ONE، پروانه ورتکس به کار رفته است که باعث شده است بتوان با استفاده از این پمپ کفکش، سیالاتی که حاوی مواد جامد تا قطر حداکثر 20 میلی‌متر هستند را جابه‌جا کرد.

بیشترین هد برای این مدل‌ها نیز حداکثر 9 متر می‌باشد. اما در مدل BEST 1,2,3,4,5 بیشترین هد 18 متر است که در مقایسه با مدل قبلی، دو برابر می‌باشد. علاوه بر این، دهانه خروجی سری BEST 1,2,3,4,5 در اندازه 1.1/2 اینچ ساخته شده است. در نهایت می‌توان گفت پمپ‌های کفکش ابارا نوع BEST 1,2,3,4,5 نسبت به مدل BEST ONE مزیت‌هایی دارد که کاربرد آنها را گسترده‌تر کرده است.

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری ds

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری DS

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری DS

پمپ‌های سری DS یکی از انواع پمپ‌های کفکش استیل ابارا EBARA هستند که به صورت پروانه باز ساخته می‌شوند و در زمینه‌های خاصی کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. جنس پروانه این سری از پمپ‌های ابارا از چدن است و به همین خاطر می‌توان از آنها در زمینه‌های انتقال سیالات آلوده که دارای ذرات جامد با قطر حداکثر 10 میلی‌متر هستند، استفاده کرد.

مشخصات فنی پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری DS

از مشخصات فنی این محصول می‌توان به حداکثر ارتفاع آن در 37 متر، حداکثر دمای کاری آن در 40 درجه سانتی‌گراد و ساختار بدون فلوتر آن اشاره کرد. این سری از پمپ‌ها در سه سایز مختلف 2، 3 و 4 اینچی ساخته می‌شوند و توان موتور آنها در بازه 2.2 تا 7.5 کیلو وات کار می‌کند. بیشترین میزان آبدهی پمپ‌های سری DS 84 مترمکعب در ساعت است و می‌توانند ساعت‌های طولانی در طول روز کار کنند. این مدل‌ها بیشتر در صنایع به منظور تخلیه پساب‌های کثیف و آب چاه استفاده می‌شوند.

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری perla

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری PERLA

پمپ کفکش استیل ابارا EBARA سری PERLA

سومین مدل از انواع پمپ‌های کفکش استیل ابارا EBARA سری PERLA هستند که به صورت تک فاز ساخته می‌شوند و از جنس پلاستیک می‌باشند. بدنه و پروانه این پمپ‌ها از ماده تکنو پلیمر ساخته شده است و در حداکثر دمای 40 درجه می‌تواند کار کند. این مدل از پمپ‌های کفکش ابارا دارای فلوتر است و با قیمت مناسب برای مصارف خانگی یا صنایع کوچک عرضه می‌شود. حداکثر آبدهی پمپ‌های PERLA 5.4 مترمکعب بر ساعت است و موتور آن دارای توان 0.23 کیلووات می‌باشد. برای خرید اینترنتی پمپ کفکش ابارا EBARA، با مراجعه به نمایندگی‌های فروش پمپ کف کش ابارا EBARA باید بعد از بررسی مشخصات فنی الکتروپمپ کف کش ابارا در کاتالوگ پمپ کف کش ابارا EBARA و با در نظر گرفتن قیمت پمپ کفکش استیل ابارا و با توجه به زمینه کاربردی مورد نظرتان نسبت به انتخاب خرید پمپ و محصول اقدام کنید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...