موتور ویبره ایتال ویبره (ایتال ویبراس)




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

ایتال ویبره یک شرکت ایتالیایی است که ده ها سال تجربه در زمینه ویبراتورهای برقی دارد. ادامه رشد و توسعه منجر به گسترش ایتال ویبراس در سراسر جهان شده است. این شرکت در حال حاضر در فرانسه ، آلمان ، اسپانیا و ایالات متحده شعبه دارد. توانایی طراحی و تولید طیف وسیعی از محصولات خود ، تمرکز مداوم بر کیفیت و تجربه گسترده ای که طی سالها جمع آوری شده است ، ایتال ویبره را به معیاری در صنعت در سراسر جهان تبدیل کرده است.

کیفیت موتور ویبره ایتال ویبره 

قبل از فروش ، ویبراتور الکتریکی ایتال ویبره باید آزمایش های دقیق کنترل کیفیت را پشت سر بگذارند:

  1. بررسی قطعات الکتریکی ، که بر روی تمام موتورهای الکتریکی در دو مرحله ، طی فرآیند سیم پیچ و پس از مونتاژ انجام می شود.
  2. بررسی دقیق اجزای جداگانه ویبراتور برقی
  3. بررسی پویا تمام ویبراتورهای برقی بزرگ و بررسی نمونه های استاندارد تولید

ایتال ویبراس موتور ویبره ایتال ویبراس ویبره ایتال ویبراس ویبراتور ایتال ویبراس ویبره صنعتی شرکت ایتال  ویبره شرکت ایتال

نوآوری ویبره بدنه ایتال ویبره 

تمرکز این شرکت بر تحقیق و توسعه ، تمایل آن به گسترش کاربرد ویبراتورهای برقی در بخش های جدید و کنترل دقیق کیفیت ، نشان دهنده تمایل ایتال ویبراس برای نوآوری است. ایتال ویبره فصل جدیدی را در بخش ویبراتورهای الکتریکی رقم زده است. سرمایه گذاری قابل توجه اخیر شرکت ها در فناوری های پیشرفته ، فرایندهای تولید ایتال ویبراس  را به طور اساسی تغییر داده است ، که منجر به نتایج قابل توجهی در کیفیت محصول و مهار هزینه های تولید شده است. درجه بالایی از اتوماسیون در فرایند تولید باعث می شود تا مشتریان ایتال ویبراس از سطح یکنواخت کیفیت و قابلیت اطمینان علامت تجاری ما بهره مند شوند. به همین منظور ، موتور ویبره ایتال ویبره در کارخانه های Fiornao خود خطوط مونتاژ اتوماتیک و نیمه خودکار ، خطوط تولید موتورهای الکتریکی روباتیک ، مراکز پردازش نسل جدید و خطوط اشباع استاتور را معرفی کرده است.

محصولات موتور ویبره بدنه ایتال ویبره 

محصولات برند موتور ویبره ایتال ویبراس به چهار بخش دسته بندی می شود که به اختصار به توضیح دو مدل پایه دار و فلنجدار آن می پردازیم:

  1. پایه دار
  2. پایه فلنج
  3. مکانیکی
  4. فرکانس بالا

موتور ویبره های پایه دار ایتال ویبره 

ویبره بدنه سری MVSI

سری MVSI ویبره ایتال ویبره نشان دهنده خط تولید محصولات ماشین آلات و کارخانه های ارتعاشی سازنده در بسیاری از بخش های صنعتی است و از بزرگترین محدوده موجود در بازار با ارزش نیروی گریز از مرکز تا 30500 کیلوگرم (300 کیلو نیوتن) تشکیل شده است.

MVSI موتور ویبره

سری MVSI برای تضمین عملکرد بالاتر در همه شرایط و محیط طراحی شده است و مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی IEC و EN برای استفاده در محیط هایی با پودرهای بالقوه قابل انفجار است. به طور خاص ، سری MVSI را می توان در مناطق 21 و 22 استفاده کرد.

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVSI

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 240V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz یا تک فاز 100-130V ، 60Hz و 200-240V ، 50Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 2 ، 4 ، 6 و 8 قطب استاندارد ، 10 و 12 قطب در صورت درخواست.
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 30500 کیلوگرم افزایش یافته است. (300 کیلو نیوتن)
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از خلا تا سایز 35؛ با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H برای اندازه های بزرگتر. روتور از جنس آلومینیوم است.

ویبره بدنه سری MVSI-TS

سری MVSI-TS موتور ویبره ایتال ویبره که مستقیماً از سری MVSI به دست آمده است ، با پوشش های وزن تقسیم شده مشخص می شود. پوشش وزن به دو نیمه تقسیم می شود که می تواند در جهت شعاعی برداشته شود. با توجه به الزامات، امکان نصب یک یا دو روکش وزن تقسیم شده وجود دارد. سری MVSI-TS در مواردی ضروری است که موقعیت ویبراتور در دستگاه ارتعاشی حذف محوری پوشش وزن را دشوار می کند ، در حالی که فضا برای انجام این کار در جهت شعاعی دارد.

موتور ویبره MVSI-TS

سری MVSI-TS مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی IEC و EN برای استفاده در جوهایی با پودرهای بالقوه قابل انفجار است. به طور خاص ، سری MVSI-TS را می توان در مناطق 21 و 22 استفاده کرد.

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVSI-TS

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 480V و 690V ، 50Hz و 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 4 ، 6 و 8 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 30500 کیلوگرم افزایش یافته است. (300 KN)
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ عایق شده با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین کلاس H. روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره سری MVSI-ACC

سری MVSI-ACC که مستقیماً از سری MVSI سرچشمه می گیرد ، مشخصه آن این است که محور موتور از یک طرف یا از هر دو طرف بیرون آمده است ، که امکان اتصال همزمان با استفاده از یک کوپلینگ بین دو یا حتی بیشتر ویبراتورهای مساوی را فراهم می آورد. برای اطلاع از خرید کوپلینگ با کارشناسان ما در تماس باشید.

موتور ویبره MVSI-ACC

سری MVSI-ACC ویبراتور Italvibras برای تولیدکنندگان صفحه های بزرگ و ماشین های لرزاننده یا گیاهانی که نیاز به مقادیر نیروی گریز از مرکز بسیار بالایی دارند بسیار مفید است. با دو ارتعاش از سری MVSI-ACC به هم پیوسته ، می توان به نیروی گریز از مرکز 61000 کیلوگرم (kN600) رسید.

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVSI-ACC
  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 230V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 2 ، 4 ، 6 و 8 قطب استاندارد ، قطب های دیگر در صورت درخواست.
  3. نیروی گریز از مرکز : امکان دستیابی به نیروهای گریز از مرکز بسیار زیاد ، چند برابر نیروی گریز از مرکز هر ارتعاش.
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز ناهمزمان. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H. روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره سری MVSI-E

سری MVSI-E ویبره صنعتی ایتال ویبراس با توجه به دستورالعمل ATEX (94/9/EC) برای استفاده در فرآیندهای صنعتی در محیط هایی با جو احتمالی انفجار ، به دلیل وجود گاز و گرد و غبار انفجاری ، طراحی شده است. به طور خاص ، سری MVSI-E را می توان در مناطق 1 و 2 (گاز) و در مناطق 21 و 22 (گرد و غبار) استفاده کرد.

موتور ویبره MVSI-E

مشخصات ویبره بدنه سری MVSI-E

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 2 ، 4 ، 6 و 8 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 11160 کیلوگرم افزایش یافته است. (109 KN)
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد)
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از خلا تا سایز 35؛ با استفاده از سیستم قطره قطره قطره با رزین H برای اندازه های بزرگتر روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره سری MVSS

ویبراتورهای سری فولادی ضد زنگ MVSS شرکت ویبراتور ایتال ویبره به دلیل داشتن پوشش فولادی ضد زنگ و اجزای خارجی با حفاظت کامل در برابر مایعات ، گرد و غبار ، عوامل تهاجمی و آلاینده ها مشخص می شوند.

ویبره بدنه MVSS

مشخصات فنی ویبره بدنه MVSS ویبره ایتال ویبراس

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 240V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz یا تک فاز 100-130V 60Hz و 200-240V ، 50Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 2 ، 4 ، 6 و 8 قطب
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 4300 کیلوگرم افزایش یافته است. (42.4 KN)
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع آسنکرون سه فاز و تک فاز. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از خلا تا سایز 35؛ با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H برای اندازه های بزرگتر. روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره سری CDX ایتال ویبره

ویبراتورهای ضد انفجار CDX ویبره صنعتی ایتال ویبراس برای استفاده در فرایندهای صنعتی در جو احتمالی انفجار طراحی شده اند. محفظه ویبراتورهای CDX مجهز به ضخامت و اتصالات بیشتری است تا از انتقال انفجار داخلی به ناحیه اطراف جلوگیری شود. بسته به مدل ویبراتور ، سری CDX با گواهینامه های مختلف مشخص و تقویت می شود.

موتور ویبره cdx

مشخصات فنی سری CDX

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 240V تا 690V (محدوده 600V برای گواهینامه UL و CSA)، 50Hz یا 60Hz ، یا تکفاز 100-130V 60Hz و 200-240V 50Hz (اندازه فریم 10،20،30) ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطبیت : 2 ، 4 ، 6 و 8 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 22400 کیلوگرم افزایش یافته است. (220 KN) ،
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع آسنکرون سه فاز و تک فاز. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از خلا تا سایز 35؛ برای اندازه های بزرگتر از سیستم قطره قطره با رزین کلاس H استفاده کنید. روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره سری MVT, MVTX ایتال ویبره 

ویبراتورهای ایتال ویبراس سپر ضد انفجار MVT ، MVTX برای استفاده در فرایندهای صنعتی در فضایی به طور بالقوه انفجاری طراحی شده اند. آنها برای فرآیندهای صنعتی روی صفحه استفاده می شوند. محفظه این ویبراتورهای صفحه با افزایش ضخامت و اتصالات مجهز شده است تا از انتقال انفجار داخلی به ناحیه اطراف جلوگیری شود. ویبراتورهای صفحه ضد انفجار دارای علائم UL ، cUL ، ATEX و IECEx هستند.

ویبره بدنه mvt

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVT , MVTX ایتال ویبره 

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 120V تا 690V (محدوده 600V برای گواهینامه UL و CSA)، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 4 قطب معمولی. 2 ، 6 ، 8 قطب نیز موجود است.
  3. نیروی گریز از مرکز : دامنه تا 7930 کیلوگرم افزایش یافته است. (77.8 KN).
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون . سیم پیچ عایق با استفاده از سیستم قطره قطره قطره با رزین کلاس H. روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره سری MICRO ایتال ویبراس 

سری MICRO موتور ویبره ایتال ویبره برای خدمات صنعتی مستمر در فرایندهایی طراحی شده است که در آنها نیروی گریز از مرکز و اندازه کلی ویبراتور مورد نیاز است. ویبره های MICRO در کاربردهای متعددی در تغذیه ، حمل و نقل ، غربالگری ، اندازه گیری ، جداسازی ، فشرده سازی در ماشین های اتوماتیک مورد استفاده در صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، داروسازی ، بسته بندی و به طور کلی اتوماسیون استفاده می شود.

ویبره صنعتی micro

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MICRO

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 240V تا 480V (به جز M3/4-S02)، 50Hz یا 60Hz یا تک فاز 100-130V ، 60Hz و 200-240V ، 50Hz
  2. قطب ها : 2 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : دامنه تا 65 کیلوگرم افزایش یافته است. (63.8 KN)
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد)
  5. موتور الکتریکی : نوع آسنکرون سه فاز و تک فاز. مدل M3/4 فقط در نسخه تک فاز عرضه می شود و نیازی به خازن ندارد. مدل های M3/20 و M3/45 را می توان در دو نسخه سه فاز و تک فاز عرضه کرد. خازن قبلاً در یک کیس در امتداد کابل منبع تغذیه موجود است.

موتور ویبره سری M3

سری M3 که برای کار مداوم صنعتی طراحی شده است ، دارای شکل جمع و جور ، ابعاد کلی کاهش یافته ، جعبه ترمینال در زیر است که به معنی محافظت الکتریکی بالا در محیط های گرد و خاکی نیز است. پایه های چند سوراخ نصب سری M3 را قادر می سازد تا با چندین صفحه نصب فعلی مطابقت داشته باشد. موتورهای سری M3 مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی برای استفاده در جو گرد و غبار انفجاری هستند. به ویژه سری M3 را می توان در مناطق 21 و 22 استفاده کرد.

ویبراتور m3

مشخصات فنی ویبره بدنه سری M3

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 240V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz یا تک فاز 100-130V ، 60Hz و 200-240V ، 50Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 2 و 4 قطب
  3. نیروی گریز از مرکز : حداکثر تا 311 کیلوگرم وزن (3.05 نیوتن).
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع آسنکرون سه فاز یا تک فاز. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از محفظه خلاء. روتور از جنس آلومینیوم است.

موتور ویبره بدنه سری M3-E ایتال ویبره

ویبراتور m3-e

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز 127/220V ، 50Hz ، 200/346V ، 60Hz ؛ یا 210/363V ، 50 هرتز
  2. قطب : 2 قطب استاندارد
  3. نیروی گریز از مرکز : تا 88 کیلوگرم بر کیلوگرم (863 نیوتن متر).
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع ناهمزمان سه فاز یا تک فاز. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از محفظه خلاء.

موتور ویبره سری MVCC ایتال ویبراس

سری ویبراتورهای MVCC ویبراتور ایتال ویبره با جریان مستقیم برای استفاده در مواردی که برق شبکه وجود ندارد طراحی شده است. مخصوصاً برای قیف ها ، سیلوها و کنترل کننده های دروازه و ماشین های رول رول (مخلوط کن بتن ، پمپ های بتن ، گچ بری ها ، توزیع کنندگان نمک ، ماسه پاش ، کود پاش ، سیلوهای حمل شده ، فیلترهای جاروبرقی صنعتی). موتور الکتریکی تازه تصور شده ، با قطب آهنربای دائمی و افزایش اندازه قطعات الکتریکی ، عملکرد ثابت و با بازدهی بالا را امکان پذیر می کند.

ویبره بدنه mvcc

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVCC ایتال ویبره

  1. منبع تغذیه : در جریان مستقیم در 12 یا 24V.
  2. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 1520 کیلوگرم افزایش یافته است. (14.9 KN)
  3. موتور الکتریکی : جریان مستقیم با قطب آهنربای دائمی روتور از نوع برس زخم با کلکتور است.

موتور ویبره های پایه فلنج

موتور ویبره سری MTF ایتال ویبره

سری MTF ، متشکل از ویبراتورهای عمودی با فلنج جانبی و دارای پوشش های محافظ وزن که در قسمت مقابل فلنج ثابت شده است ، راه حل های فنی ابتکاری را تصویب می کند که عملکرد و قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. این ویبراتورها معمولاً در صفحه های دایره ای و در الک های کوچک و متوسط استفاده می شوند و دارای وزنه های خارج از مرکز یا لایه ای هستند که تنظیم آنها بسیار آسان است. سری MTF مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی IEC و EN برای استفاده در جوهایی با پودرهای بالقوه قابل انفجار است. به طور خاص ، سری MTF را می توان در مناطق 21 و 22 استفاده کرد.

موتور ویبره mtf

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MTF ایتال ویبره 

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 240V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz یا تک فاز 100-130V ، 60Hz و 200-240V ، 50Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 2 یا 4 قطب
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 2615 کیلوگرم افزایش یافته است. (25.7 KN).
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ عایق بندی شده از طریق خلاء تا سایز 30؛ از سیستم قطره قطره با رزین H برای اندازه های 40-50-70 استفاده کنید.

موتور ویبره سری MTF-E

سری MTF-E مطابق با دستورالعمل ATEX (94/9/CE) برای استفاده در فرآیندهای صنعتی در محیط هایی با گاز و گرد و غبار به طور بالقوه قابل انفجار طراحی شده است. به طور خاص ، سری MTF-E را می توان در مناطق 1 و 2 (گاز) و مناطق 21 و 22 (گرد و غبار) استفاده کرد.

ویبره بدنه MTF-E

مشخصات موتور ویبره سری MTF-E

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطبیت : 2 یا 4 قطب
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 2615 کیلوگرم افزایش یافته است. (27.5 KN).
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق شده با استفاده از خلاء تا سایز 30؛ با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین کلاس H برای اندازه های 40-50-70.

موتور ویبره سری MVB

سری MVB از ارتعاشگران عمودی با فلنج جانبی و شفت در هر دو طرف تشکیل شده است. این ویبراتورها معمولاً در صفحه های دایره ای و الک های متوسط و بزرگ استفاده می شوند و بسته به نوع وزن های غیر عادی که برای مونتاژ توسط کاربر ارائه می شود ، می توانند در 4 نسخه مختلف عرضه شوند. اندازه 50 فقط در نسخه های B ، C و D موجود است. اندازه 50 مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی IEC و EN برای استفاده در محیط هایی با پودرهای بالقوه قابل انفجار است. به طور خاص ، سری 50 می تواند در مناطق 21 و 22 استفاده شود.

موتور ویبره MVB

مشخصات فنی ویبره سری MVB

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz. مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب : 4 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 7000 کیلوگرم افزایش یافته است. (68.7 KN)
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H.

موتور ویبره سری MVB-FLC

سری MVB-FLC از ویبراتورهای عمودی با فلنج مرکزی و شفت در هر دو طرف ساخته شده است. این ویبراتورها معمولاً در صفحه های دایره ای و الک های متوسط و بزرگ استفاده می شوند و بسته به نوع وزن های غیر عادی که برای مونتاژ توسط کاربر ارائه می شود ، می توانند در 4 نسخه مختلف عرضه شوند. اندازه قاب 50 فقط در نسخه های B ، C و D موجود است. اندازه 50 مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی IEC و EN برای استفاده در محیط هایی با پودرهای بالقوه قابل انفجار است. به طور خاص ، سری 50 می تواند در مناطق 21 و 22 استفاده شود.

ویبره بدنه MVB-FLC

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVB-FLC ایتال ویبره

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz. مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب : 4 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : محدوده تا 7000 کیلوگرم افزایش یافته است. (68.7 KN)
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز ناهمزمان. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H.

موتور ویبره سری MVB-E

سری ویبراتور فلنج دار MVB-E برای استفاده در فرآیندهای صنعتی با صفحه نمایش و غربال در محیط هایی با جو احتمالی انفجاری ، ناشی از گاز و گرد و غبار ، مطابق با دستورالعمل ATEX (94/9/EC) طراحی شده است. به طور خاص ، از این ویبراتورها می توان در مناطق 1 و 2 (گاز) و در مناطق 21 و 22 (گرد و غبار) استفاده کرد.

موتور ویبره MVB-E

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVB-E

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب : 4 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : حداکثر 1500 کیلوگرم (14.7 KN).
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H.

موتور ویبره سری MVB-E-FLC ایتال ویبره

سری ویبراتور فلنج دار MVB-E و MVB-E-FLC برای استفاده در فرایندهای صنعتی با صفحه نمایش و غربال در محیط هایی با جو احتمالی انفجاری ، ناشی از گاز و گرد و غبار ، مطابق با دستورالعمل (ATEX (94/9/CE) طراحی شده است. به طور خاص ، از این ویبراتورها می توان در مناطق 1 و 2 (گاز) و در مناطق 21 و 22 (گرد و غبار) استفاده کرد.

ویبراتور MVB-E-FLC

مشخصات فنی ویبره بدنه سری MVB-E-FLC

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب : 4 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : 1500 کیلوگرم (14.7 KN) ، قابل تنظیم با تغییر وزن های غیر عادی.
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز ناهمزمان. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H.

موتور ویبره سری VB ایتال ویبره

سری VB از ویبراتورهای عمودی با فلنج مخروطی دوگانه تشکیل شده است. این ویبراتورها معمولاً در صفحه های دایره ای و در الک های متوسط و بزرگ استفاده می شوند. آنها بدون وزن غیر عادی عرضه می شوند ، که باید توسط سازنده دستگاه ارتعاشی درک و نصب شوند. سری VB مطابق با جدیدترین استانداردهای بین المللی IEC و EN برای استفاده در محیط هایی با پودرهای بالقوه قابل انفجار است. به طور خاص ، سری VB می تواند در مناطق 21 و 22 استفاده شود.

ویبراتور VB

مشخصات فنی ویبره بدنه سری VB ایتال ویبراس

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت.
  2. قطب ها : 4 و 6 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : برای نیروی گریز از مرکز برابر با 5000 کیلوگرم برآورد شده است. (49 KN) ،
  4. کلاس عایق : کلاس F (155 درجه سانتی گراد) ، کلاس H (180 درجه سانتی گراد) در صورت درخواست.
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H.

موتور ویبره سری VB-E ایتال ویبره

ویبراتورهای فلنجی دو مخروطی VB-E برای مطابقت با دستورالعمل ATEX(94/9/EC) برای استفاده در فرایندهای صنعتی در محیط هایی با جو احتمالی انفجاری ناشی از گاز و گرد و غبار طراحی شده اند. آنها بدون وزن غیر عادی عرضه می شوند ، که باید توسط سازنده دستگاه ارتعاشی درک و نصب شوند. به طور خاص ، از این ویبراتورها می توان در مناطق 1 و 2 (گاز) و در مناطق 21 و 22 (گرد و غبار) استفاده کرد.

ویبراتور VB-E

مشخصات فنی ویبره بدنه سری VB-E ایتال ویبراس

  1. منبع تغذیه : ولتاژ سه فاز از 220V تا 690V ، 50Hz یا 60Hz ؛ مناسب برای استفاده با درایو فرکانس PWM از 20Hz تا فرکانس پایه با مشخصات بار گشتاور ثابت
  2. قطب : 4 قطب.
  3. نیروی گریز از مرکز : برای نیروی گریز از مرکز برابر با 2500 کیلوگرم برآورد شده است. (24.5 KN)
  4. کلاس عایق : کلاسF (155 درجه سانتی گراد).
  5. موتور الکتریکی : نوع سه فاز آسنکرون. سیم پیچ های عایق با استفاده از سیستم قطره قطره با رزین H.
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...