پمپ آب خانگی دو پروانه آبارا ABR




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

بدون شک رایج ترین و پر مصرف‌ترین پمپ از سری پمپ‌هایی که در تقویت آب خانگی، آبیاری قطره‌ای، سیستم آتش نشانی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دلیل فشار و دبی بالا، پمپ های آب دو پروانه است. در میان پمپ های آب خانگی ایرانی، برند آبارا به دلیل کیفیت بالا و مجهز بودن به سیل مکانیکی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

پمپ دو پروانه آبارا

پمپ آب خانگی آبارا ABR

این سری از پمپ های آبارا ایران از توان 1 اسب تا 15 اسب تولید می‌شود. مزیت عمده پمپ آب آبارا نسبت به سایر پمپ‌های چینی ارزان و ایرانی دیگر استفاده از سیل مکانیکی است. استفاده از سیل مکانیکی کیفیت پمپ را افزایش، نشت آب را کاهش و در مجموع عمر آن را بهبود می‌بخشد. پمپ‌ دو پروانه آبارا سری CDA از الکتروموتور 2900 دور، جنس بدنه الکتروموتور آلومینیوم، کلگی چدنی، استاندارد محافظت IP44 سود می‌برد. فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی علاوه بر پمپ‌ آب آبارا ایران سری CDA، پمپ های دیگر نظیر سری CB الکتروژن ایران، سری CB پنتاکس ایران/ایتالیا، سری 2ACM لئو چین و ... را در سبد محصولات خود دارد که می‌توانید برای دریافت لیست قیمت پمپ دو پروانه و مشخصات فنی پمپ دو پروانه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشد. 

مشخصات فنی پمپ دو پروانه آبارا

برای انتخاب پمپ آب دو پروانه برای کاربردهای خانگی، آبیاری، آتش نشانی براساس تعداد طبقات، واحدها، میزان مصرف و ... توجه به جدول آبدهی پمپ است. در جدول بعد برای توان‌های مختلف پمپ، میزان آبدهی در ارتفاع‌های گوناگون نشان داده شده است. همانطور مشخص است سری CDA (T) مربوط به پمپ‌های سه فاز آبارا و سری CDA (M) مربوط به پمپ‌های تک فاز آبارا است. در دو تصویر بعد هم نمودار همپوشانی توان‌های مذکور از پمپ آبارا نشان داده شده است.

جدول و مشخصات فنی پمپ دو پروانه آبارا

نمودار پمپ آبارا ABR

نمودار هد و دبی

صنایع پمپ آبارا

همانطور که بیان شد سری CDA آبارا جزء پمپ‌های پر مصرف است. در سال 1373 و با هدف طراحی، تولید و ارائه محصولات متنوع برای انتقال سیال، کارخانه آبارا در ایران راه اندازی شد. این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس ابارا ژاپن تولید می‌کند. به پشتوانه تجربه و علم، ژاپن توانسته به یکی از پیشگامان تولید پمپ در جهان تبدیل شود. حضور و سرمایه گذاری ژاپن توانسته کیفیت و عمر مفید محصولات پمپ آبارا را دو چندان کند. مزیت عمده این همکاری علاوه بر افزایش کیفیت، زمینه سازی کاهش قیمت‌ها را نیز ایجاد کرده است.

مشخصات فنی پمپ دو پروانه آبارا

ویژگی‌های فنی پمپ آبارا سری CDA آن را از سایر برندها متمایز کرده است.

  • پمپ آب آبارا برای آب تمیز کاربرد دارد. حداکثر دمای قابل تحمل سیال برای پمپ 0.75 و 1 اسب بخار معادل 40 درجه سانتی‌گراد است. همچنین حداکثر دمای قابل تحمل سیال برای پمپ 1.5 و 15 اسب بخار معادل 90 درجه سانتی گراد است.
  • حداکثر فشار ایجاد شده سیال برای پمپ با توان 0.75 و 1 اسب بخار معادل 6 بار است. همچنین حداکثر فشار ایجاد شده سیال برای پمپ با توان 1.5 و 15 اسب بخار معادل 10 بار است.
  • به ترتیب نوع پروانه، نوع آب بندی و نوع یاتاقان پمپ دو پروانه آبارا از نوع بسته، مکانیکال سیل و بلبرینگ دو رو بسته است که این ویژگی ها موجب بهبود کیفیت و عمر پمپ شده است.
  • از توان 0.75 تا 1 اسب، پمپ دو پروانه آبارا دارای پروانه تکنوپلیمر است. در توان‌ها بالاتر پروانه مرغوب تر برنج جایگزین پروانه تکنوپلیمر شده است. لازم به ذکر است در تمام توان‌ها تولید شده، شفت از نوع استیل است.
  • پمپ‌ آب دو پروانه آبارا با کلگی استیل 304 در کد 2CDX تولید می‌شود. این نوع از پمپ‌ها نسبت به نوع چدنی عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارد.

فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی، به عنوان بزرگترین فروشگاه برخط کشور، علاوه بر پمپ‌ آب آبارا ایران سری CDA، پمپ‌های دیگر نظیر سری CB الکتروژن ایران، سری CB پنتاکس ایران/ایتالیا، سری 2ACM لئو چین و ... را در سبد محصولات خود دارد که می‌توانید برای دریافت لیست قیمت پمپ دو پروانه و مشخصات فنی پمپ دو پروانه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشد.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...