گیربکس VF شاکرین




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

خرید اینترنتی گیربکس حلزونی فلنج دار سری VF/FC شاکرین

یکی از نکات بسیار مهم در خرید این وسیله از طریق وب سایت ها این است که افراد می بایستی خدمات پس از فروش و مدت زمان گارانتی آن ها را بررسی کنند و از آن ها اطمینان کامل حاصل فرمایند. علاوه بر این می توان گفت، امروزه خرید اینترنتی گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان به دلیل صرف وقت کمتر و هزینه ارزان تر، هواداران بسیاری دارد؛ چرا که افراد می توانند هنگام خراب شدن این وسایل به صورت اینترنتی از خدمات تعمیرکاران آن ها بهره مند شوند. لذا افراد می توانند برای خرید این وسیله علاوه بر در نظر گرفتن بودجه خود و فضای مورد استفاده از این وسیله، معیار های آن را که در چه سطحی می باشند در نظر بگیرند و این وسیله را با برترین کیفیت و برند و متناسب با فضای مورد نیاز خود را خریداری کنند و از خدمات پس از فروش آن ها به خوبی بهره مند شوند. برای خرید گیربکس صنعتی با متخصصین ما در ارتباط باشید.

چنانچه گیربکس های حلزونی سری VF به صورت مداوم کار می کنند ، توصیه می شود که با کارشناسان ما در فروشگاه کالا صنعتی در تماس باشید و کلیه جزئیات کاربرد را اعلام کنید. از طرفی هم مطالبی را در مورد قیمت و خرید گیربکس شاکرین اصفهان، نحوه دریافت کاتالوگ گیربکس حلزونی فلنچ دار شاکرین سری VF/FC ، فروش گیربکس حلزونی سری VF/FC شاکرین و الکترو گیربکس حلزونی فلنچ دار شاکرین سری VF/FC ارائه می دهیم.

دسته بندی گیربکس VF شاکرین اصفهان

گیربکس سری VF شاکرین اصفهان به دو دسته تقسیم می شود که در زیر می توان با آنها آشنا شوید:

  1. گیربکس نرمال یا پایه دار VF
  2. گیربکس فلنچ دار VF/FC

انواع گیربکس سری VF شاکرین

گیربکس حلزونی شاکرین اصفهان سری VF در 4 تیپ تولید و عرضه میشود از جمله :

  1. گیربکس سری VF
  2. گیربکس سری MVF
  3. گیربکس سری VF/VF
  4. گیربکس سری MVF/VF

گیربکس های تیپ 210 و 250 را پراکنده و موجب کاهش استهلاک و بالا بردن طول عمر سیستم می شود. جهت جا به جایی گیربکس ها و موتور گیربکس های 110 تا 185 پیچ های حلقوی تعبیه شده است.

گیربکس وی اف شاکرین اصفهان

گیربکس حلزونی شاکرین سری VF

مشخصات گیربکس VF شاکرین اصفهان

گیربکس شاکرین اصفهان سری VF جزء دسته گیربکس حلزونی هست. گیربکس های حلزونی سری VF دارای محور حلزونی از جنس فولاد آلیاژی بوده و سخت کاری شده تا بازدهی بهتری به وجود آورد. چرخ حلزون این گیربکس از جنس برنز ریخته گری و جنس پوسته برای مدل های 62 تا 250 از چدن سخت کاری شده و برای مدل های 30 تا 49 از آلومینیوم هست.

گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان

یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نوع گیربکس ها، گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان است که با توجه به مشخصات فنی و بسیار خوبی که دارد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. لذا این مشخصات فنی بسیار خوب باعث ترغیب افراد و مشتریان برای خرید آن ها شده است. قدرت موتور این وسیله به گونه ای است که با کوچک و بزرگ شدن سایز آن تغییر می کند؛ یعنی موتور این وسیله با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارد، قابلیت های مختلفی از خود به جای می گذارد.

مشخصات فنی گیربکس فلنچ دار شاکرین سری VF/FC

مشخصات فنی الکترو گیربکس حلزونی فلنچ دار شاکرین سری  VF/FC به شرح زیر است :

  1. مدل این گیربکس، VF/FC نرمال است.
  2. اندازه و سایز آن ۶۲ است.
  3. این گیربکس صنعتی از نوع حلزونی است.
  4. چرخ دنده ها و پوسته این وسیله ترکیبی از جنس فولاد و آلومینیوم است.
  5. گیربکس فلنچ دار شاکرین دارای چرخ دنده هایی برای کنترل حرکت موتور است که با کمک وسایل مشابه کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

مزایا و ویژگی های گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین

امروزه این مدل گیربکس با هدف انجام فعالیت های صنعتی از جمله صنایع مواد غذایی، صنایع سیمان، بسته بندی مواد و انتقال آن ها و ... طراحی و تولید شده است. لذا می توان گفت نقش این وسیله در صنایع، باعث محبوبیت بیشتر آن نزد مشتریان و کاربران شده است. از گیربکس حلزونی فلنچ دار، اکثرا برای دستیابی به هدف هایی نظیر: گشتاور و نیروی پایین، سرعت کمتر، گشتاور مشخص در سرعت های پایین و بالا و ... استفاده می کنند. به همین منظور افراد باید هنگام خرید این گیربکس ها، علاوه بر توجه به فعالیت های خود، محدودیت های آن را هم در نظر بگیرند و آن را متناسب با کار خود تهیه کنند. مسلما افراد به دلیل اینکه این نوع گیربکس دارای قدرت بسیار بالا است، می توانند نیروی بسیار بالایی را در اختیار بگیرند. ویژگی های مهم گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین عبارت اند از:

  1. عمر مفید و طولانی در صورت نگهداری صحیح از آن
  2. قدرت و نیروی گشتاور بسیار بالا
  3. این وسیله به دلیل تنوع در ابعاد و سایز فضای کمتری را اشغال می کند.
  4. داشتن ساختار ساده و قدرت موتور بسیار بالا
  5. روش تعمیر و نگهداری بسیار آسان 
  6. این وسیله حین انجام کار هیچ گونه لرزش و سر و صدایی ندارد.

با توجه به مواردی که در بالا اشاره کردیم، از این گیربکس در انجام فعالیت های دیگری نظیر: ماشین آلات تراش کاری، کوره های صنعتی و ... استفاده می کنند. همچنین از خدمات بسیار آن، بهره مند می شوند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع گیربکس ها این است که شرکت های تولید کننده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید آن ها استفاده می کنند تا مشتریان از تولید شان رضایت کامل داشته باشند. از طرف دیگر واحد های فروش و شرکت های تولید کننده دارای کارشناسانی با تجربه جهت خدمات رسانی به کاربران می باشند و راهنمایی های لازم را در مورد مشخصات این وسیله به آن ها ارائه می دهند. لذا افراد می توانند با کارشناسان واحد های فروش تماس بگیرند و از قیمت گیربکس فلنچ دار VF/FC شاکرین اصفهان استعلام دریافت کنند تا این وسیله با توجه به بودجه خود خریداری کنند.

گیربکس وی اف اف سی شاکرین اصفهان

گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین

نحوه کار

معمولا برای تمام گیربکس ها به ویژه برای انواع گیربکس VF توصیه می کنیم که توان مورد انتقال را به تدریج بالا ببرید و یا اینکه در ساعت های اولیه کار ، فقط 50 تا 70 درصد را اعمال کنید.

  1. عددی که پس از VF ذکر مشود ، فاصله مرکزی محور حلزونن با مرکز چرخ حلزون گیربکس را نشان می دهد.
  2. گیربکس های حلزونی با محور ورودی یک طرفه ارائه می شود.
  3. گیربکس های حلزونی معمولا با محور خروجی تو خالی ارائه می شوند و طبق در خواست خریدار محورهای خروجی به صورت یک طرفه و دو طرفه قابل ارائه است.

گیربکس حلزونی شاکرین اصفهان

نکات مهم برای انتخاب گیربکس فلنچدار شاکرین

از این رو کاربران می بایستی علاوه بر نگهداری و مراقبت صحیح از این وسیله، این نوع گیربکس حلزونی را همیشه روغن کاری کنند؛ یعنی افراد قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید ابتدا این گیربکس را روغن کاری کنند و سپس فعالیت های خود را آغاز کنند. از طرف دیگر می توان گفت، افراد می توانند از طریق دریافت کاتالوگ گیربکس حلزونی فلنچ دار شاکرین سری VF/FC، با دیگر مشخصات فنی آن آشنا شوند؛ چرا که در کاتالوگ آن ها تمام ویژگی، مشخصات فنی و عمومی، سایز و اندازه، دور موتور و ... این مدل گیربکس ها نوشته شده است. گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان به دلیل داشتن ویژگی و مشخصات عالی محبوبیت بسیاری نزد افراد دارد. لذا آن ها می بایستی علاوه بر در نظر گرفتن بودجه خود، معیار های خرید این وسیله را که در چه سطحی است، در نظر بگیرند و هدف خود از خرید این گیربکس را مشخص گردانند. 

گیربکس شاکرین اصفهان وی اف اف سی

گیربکس VF/FC فلنچ دار شاکرین

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...