دیتا لاگر صنعتی فشار

داده ها در دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارند. همچنین داده های بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. مبدل های فشار از این دنیای جدید مستثنی نیستند که نیاز به اندازه گیری و ذخیره هر سیگنال دارد. دیتا لاگرها معمولاً برای اندازه گیری و ذخیره سیگنال های فشاری که یک سیستم ایجاد می کند ، استفاده می شوند. انتخاب مبدل فشار و دیتا لاگر در حصول اطمینان از اجرای صحیح برنامه پایانی بسیار مهم خواهد بود. بدون داده های دقیق ، مهندسین کاری از پیش نمیبرند . آنها هیچ نظری در مورد عملکرد سیستم ندارند و نمی توانند تنظیمات مناسب را در سیستم انجام دهند. دو نوع مجزا دیتا لاگر وجود دارد که مهندسان معمولاً در هر سیستم معینی از آنها استفاده می کنند.

دیتا لاگر با مبدل فشار

نوع اول جایی است که مبدل فشار بخشی از دیتا لاگر است. این می تواند برای برنامه های خاصی که فشار باید اندازه گیری شود مفید باشد ، اما برای رفاه کلی سیستم مهم نیست. مبدل فشار یکی از ویژگی های ثبت کننده داده است ، به جای اینکه آنها جزء جداگانه خود باشند. نوع دیگر دیتا لاگر سیگنال های فرایند را از مبدل های فشار برنامه دریافت می کند. دیتا لاگر بجای اینکه بخشی از آن باشد ، از مبدل فشار کاملاً جدا است. این نوع دیتا لاگر تمام سیگنالهایی را که از یک مبدل فشار دریافت می کند ذخیره می کند. بسته به نیاز سیستم ، ثبت کننده های داده می توانند بین 1000 تا 500000 سیگنال را در خود جای دهند. اکنون که ما دو نوع مختلف مبدل های فشار را می شناسیم ، بیایید در مورد آنچه شما و تیم شما هنگام انتخاب دستگاه ثبت مبدل فشار باید در نظر بگیرید صحبت کنیم.

  1. انتخاب معیارها
  2. تعداد ورودی ها

این که سیستم شما دارای یک یا 1000 مبدل فشار باشد، ثبت کننده اطلاعات شما باید بتواند تعداد سیگنال های ورودی مبدل های فشار سیستم را مدیریت کند. اکثر دیتا لاگرها قادر به مدیریت سیگنال های ورودی متعدد خواهند بود. سیستم شما ممکن است به چندین ثبت کننده داده نیاز داشته باشد تا تمام اندازه گیری های مبدل فشار را به درستی ثبت کند.

اندازه

اندازه ثبت کننده مبدل فشار چقدر باید مورد توجه قرار گیرد. در بسیاری از برنامه ها فضای ذخیره کننده اطلاعات بسیار محدود است. فضا ممکن است مشخصه تعیین کننده برای انتخاب ثبت کننده داده باشد.

نوع محیط

برای اطمینان از عملکرد صحیح دیتا لاگر در سیستم ، ممکن است لازم باشد دیتا لاگر از یک ماده خاص ساخته شده باشد. پلاستیک ممکن است برای کاربردهای معمولی مناسب باشد ، اما این مواد هرگز روی سکوهای نفتی مقاوم نیستند. محدوده دما مشخصات دیگری است که هر مهندسی هنگام انتخاب دیتا لاگر باید به آن توجه کند. مهندسان باید تمام جنبه های محیط سیستم را در نظر بگیرند.

ذخیره و فراوانی داده ها

درست مانند دوربین های امنیتی ، ثبت کننده اطلاعات فقط می تواند مقدار مشخصی از حافظه را در خود جای دهد. فرکانس بخش مهمی در تعیین میزان حافظه مورد نیاز ثبت کننده اطلاعات خواهد بود. برخی از برنامه ها نیاز به اندازه گیری هر چند ثانیه دارند ، در حالی که برخی دیگر فقط در هر چند دقیقه نیاز به اندازه گیری دارند. دیتا لاگرهایی که می توانند حافظه بیشتری را در خود نگه دارند گران تر خواهند بود.

دیجیتال در مقابل آنالوگ

بسیاری از داده های مبدل فشار مبدل در حال حاضر به ابر متصل شده اند تا مهندسان بتوانند اندازه گیری های فوری را انجام دهند. هنوز برخی نیروگاه های هسته ای وجود دارد که هنوز به ابزارهای دیجیتالی ارتقا نیافته اند. همه چیز بستگی به مقررات و کاربرد نهایی سیستم شما دارد. اگر سیستم شما در یک صنعت قدیمی است ، ممکن است چاره ای جز استفاده از یک مبدل فشار آنالوگ نداشته باشید. به طور طبیعی ، هرچه دیتا لاگر قوی تر باشد ، گرانتر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که تیم شما ثبت کننده اطلاعات مناسب را بدون پرداخت هزینه اضافی برای مشخصات مورد نیاز سیستم شما شناسایی کرده است. در ادامه سعی داریم یکی از کمپانی های معروف به نام تستو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا به طور عینی با یک دیتا لاگر فشار استاندارد و ایده آل آشنا شوید.

دیتا لاگر تستو

دیتا لاگرهای کاربر پسند برای فشار و مقادیر دیگر ، مانند رطوبت و دما نسبی ، امکان کنترل مطمئن در هر زمان را فراهم می کند و داده های اندازه گیری مداوم را ارائه می دهد.

ضبط فشار

شرایط ایده آل محیط نیاز به کنترل قابل اعتماد دارد. در شرایط مختلف ، ابزارها به اندازه گیری و ثبت فشار ، دما و سایر ویژگی ها مانند رطوبت کمک می کنند. دیتاگرهای فشار مناسب دارای سنسور صنعتی مربوطه هستند و برخی از آنها برای پروبهای دما و رطوبت اضافی مجهز شده اند. از نظر ضبط ، برخی از ابزارها دارای سیستم نظارت داده های یکپارچه هستند ، در حالی که برخی دیگر می توانند به رایانه متصل شوند تا جمع آوری داده ها امکان پذیر باشد. داده های ثبت کننده وای فای یا مدل های دارای اتصال کابل در اینجا مورد توجه قرار می گیرد. نرم افزار مناسب برای بازخوانی داده ها در رایانه است.

دستگاه فشار سنج تستو برای شرایط مختلف

برخی از دیتا لاگرهای دما و رطوبت برای کنترل محیط در موزه ها یا صنایع غذایی توسعه داده شده اند. با این حال ، یک دستگاه ثبت فشار جو نیز می تواند به دلیل دقت ویژه ای که دارد ، برای مناطق دشوار مانند فناوری آزمایشگاهی درجه بندی کند. علاوه بر اندازه گیری فشار ، از پروبهای دما نیز استفاده می شود. طرح های معمول دیتا لاگرهای CO₂ و دیتا لاگرهای UV هستند که نظارت یکپارچه بر داده های اندازه گیری را تضمین می کنند. یک دیتا لاگر CO از این نوع اغلب شامل یک ابزار دستی و با ابعاد کوچک است. حتی با یک دیتا لاگر کوچک، می توانید مقدار زیادی از خواندن ها را ضبط کنید ، به عنوان مثال 16000. ظرفیت بالای حافظه داده در اینجا مشهود است. برخی از ابزارهای اندازه گیری مخصوص نظارت بر حمل و نقل طراحی شده اند. دیتا لاگرهای کنترلی به دلیل زمان کارکرد طولانی و ترکیب بهینه در این زمینه چشمگیر هستند. داده های اندازه گیری بلافاصله پس از استفاده در قالب گزارش PDF در دسترس هستند و می توانند به رایانه منتقل شوند.

یو اس بی دیتا لاگر برای انتقال داده

فشارسنج اطلاعات را می توان از طریق اتصال USB به رایانه متصل کرد تا فشار مطلق را ارزیابی کند. به این ترتیب ، داده های ثبت کننده Testo انتقال به کامپیوتر را آسان تر می کند. این امکان ضبط مداوم اندازه گیری و مستندسازی بدون وقفه را فراهم می کند. برنامه نویسی مناسب برای تجزیه و تحلیل داده ها مورد نیاز است. Testo نرم افزاری مناسب برای این کار را ارائه می دهد. سه نسخه وجود دارد که از شما در کنترل شرایط محیطی پشتیبانی می کند. برای مثال ما از دستگاه های دیتا لاگر تستو بعنوان تجهیزی که تمام ایده آل های شما را سنجیده و مطابق استاندارد های روز دنیاس معرفی میکنیم. شما میتوانید برای خرید و بررسی دیتا شیت محصئلات دیتا لاگر فشار تستو به فروشگاه اینترنتی "کالا صنعتی" مراجعه کنید.

  • نرم افزار ComSoft Basic به صورت بارگیری رایگان در دسترس است و برنامه نویسی سریع دیتا لاگر را برای فشار امکان پذیر می کند. در عین حال ، از تجزیه و تحلیل داده ها نیز پشتیبانی می کند.
  • نرم افزار ComSoft Professional به صورت اختیاری در دسترس است و تعدادی امکان را فراهم می کند که تجزیه و تحلیل دقیق را امکان پذیر می کند. این امکان ارزیابی دقیق فشار مطلق ، مقادیر دما و رطوبت را فراهم می کند.
  • نرم افزار ComSoft CFR 21 Part 11 نیز به صورت اختیاری در دسترس است. این ماده به طور ایده آل با الزامات بخش دارویی مطابقت دارد و از استاندارد CFR 21 قسمت 11 برخوردار است.
  • یک کابل USB برای برنامه نویسی مورد نیاز است و این بخشی از محدوده تحویل نیست. این اتصال USB همچنین از شما برای انتقال داده ها از دستگاه ثبت فشار به رایانه پشتیبانی می کند. در صورت لزوم ، یک کارت SD نیز می تواند برای این منظور استفاده شود. این ابتدا در دیتا لاگر و سپس در رایانه وارد می شود.

دیتا لاگر برای فشار

ویژگیهای معمول ابزارهای اندازه گیری برای ثبت فشار عبارتند از:

  1. حافظه داده اندازه گیری بزرگ که بسته به مدل ، 2 میلیون خوانش را ذخیره می کند.
  2. عمر مفید باتری های استفاده شده تا 8 سال بسته به نوع ابزار ، که همچنین نشان دهنده کیفیت خوب است.
  3. قابلیت و مقیاس پذیری مبتنی بر نیاز برای زمینه های خاص برنامه

در برخی موارد ، ابزارهای حرفه ای برای نظارت بر شرایط محیط شامل تجهیزات اندازه گیری فشار هستند ، در حالی که سایر ثبت کننده ها دما و رطوبت را اندازه گیری می کنند. موارد استفاده از این ابزارها شامل نصب و نگهداری ، هنگامی که لوله های آب و گاز مورد آزمایش قرار می گیرند ، می باشد. اندازه گیری دقیق به نظارت بر نشتی ، انعطاف پذیری و قابلیت استفاده کمک می کند. این امر باعث می شود اندازه گیری های کنترلی که توسط قانون مقرر شده اند به طور قابل اعتماد و بدون هیچ تلاش زیادی انجام شوند.

دیتا لاگرهای شوک

دیتا لاگرهای شوک برای مصارف خاص در دسترس هستند. اینها نظارت حمل و نقل قابل اعتماد برای تجهیزات حساس را ارائه می دهند. اقلام برقی ، آثار هنری ، مواد غذایی و دارویی اغلب بسیار حساس هستند ، به این معنی که شروع به ثبت فشار طولانی مدت و همچنین اندازه گیری ضربه ها منطقی است. شما فقط با فشردن دکمه شروع ، ضبط اطلاعات را آغاز می کنید و ضبط به پایان نمی رسد تا زمانی که مجدداً با غیرفعال شدن از طریق دکمه توقف خاموش شود. نگاهی به صفحه نمایشگر ثبت فشار برای تعیین اینکه آیا از مقادیر از پیش تعیین شده در طول حمل و نقل فراتر رفته یا خیر ، کافی است.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متدول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...