ترمو سوئیچ 

کلیدهای دما در انواع فرآیندهای صنعتی و فنی مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت دستیابی به دمای از پیش تعیین شده ، سوئیچ دما یک مخاطب کلید مربوطه را باز یا بسته می کند. بسته به الزامات می توان از کلیدهای مکانیکی یا الکترونیکی استفاده کرد. ما در کالا صنعتی قادر به تامین طیف گسترده ای از سوئیچ حرارتی با کیفیت از برند های معتبر صنعت روز دنیا نظیر ویکا ، رزمونت ،کوبولد و ... هستیم و آماده ی خدمت رسانی به صنعتگران عزیز می باشیم.

انواع سوئیچ حرارتی

تمپرچر سوئیچ

سوئیچ های دما معمولاً در صنعت برای محدود کردن دما استفاده می شود. آنها دمای ماشین آلات و تجهیزات را کنترل می کنند و به عنوان مثال ، در صورت گرم شدن بیش از حد ماشین آلات را خاموش می کنند یا فن را برای خنک کردن تجهیزات روشن می کنند. بیمتال اساس این نوع کلید دما را تشکیل می دهند. سنجش دما توسط یک دیسک دو فلزی انجام می شود که با رسیدن دمای کلیدی (NST) به سرعت متصل می شود. پس از خنک شدن زیر دمای سوئیچ تنظیم مجدد ، تماس به حالت اولیه باز می گردد ، به طوری که تجهیزات تحت نظارت دوباره می توانند به طور عادی کار کنند.

موارد کاربرد:

  1. ماشین سازی
  2. کمپرسورها
  3. پمپ
  4. مدارهای سرمایش و گرمایش
  5. هیدرولیک موبایل

تمپرچر سوئیچ گازی

این سوئیچ های درجه حرارت با کیفیت بالا و قوی به ویژه برای کاربردهای مهم ایمنی ایجاد شده اند. کیفیت بالا و تولید محصول نظارت مطمئن بر کارخانه شما را تضمین می کند. در تولید ، سوئیچ ها توسط نرم افزار تضمین کیفیت در هر مرحله ردیابی می شوند و متعاقباً 100 tested آزمایش می شوند. سوئیچ درجه حرارت با شلنگ انعطاف پذیر محافظتی مارپیچی AISI 316 بسیار قوی است و ویژگی های عملکرد مطلوب را برای برنامه هایی که نیاز به محافظت بالا در برابر خوردگی دارند تضمین می کند.

کاربرد ترمو سوئیچ

  1. نظارت بر دما و تعویض مستقیم بارهای الکتریکی
  2. کنترل و تنظیم فرآیندهای صنعتی
  3. به طور جهانی برای ماشین آلات ، کارخانه ، کشتی ، ساخت دستگاه و صنایع غذایی ، صنعت شیمیایی و پتروشیمی مناسب است.
  4. برای اندازه گیری نقاط با فضای محدود

سوئیچ دمای فشرده ، محفظه مقاوم و ضد احتراق

این سوئیچ های درجه حرارت با کیفیت بالا و قوی به ویژه برای کاربردهای مهم ایمنی ایجاد شده اند. کیفیت بالا و تولید محصول نظارت مطمئن بر کارخانه شما را تضمین می کند. در تولید ، سوئیچ ها توسط نرم افزار تضمین کیفیت در هر مرحله ردیابی می شوند و متعاقباً 100 tested آزمایش می شوند. سوئیچ درجه حرارت با شلنگ انعطاف پذیر محافظتی مارپیچی AISI 316 بسیار قوی است و ویژگی های عملکرد مطلوب را برای برنامه هایی که نیاز به محافظت بالا در برابر خوردگی دارند تضمین می کند.

موارد کاربرد:

  1. نظارت بر دما و تعویض مستقیم بارهای الکتریکی
  2. کنترل و تنظیم فرآیندهای صنعتی
  3. به طور جهانی برای ماشین آلات ، کارخانه ، کشتی ، ساخت دستگاه و صنایع غذایی ، صنایع شیمیایی ، صنایع پتروشیمی مناسب است.
  4. برای اندازه گیری نقاط با فضای محدود
  5. نوع حفاظ احتراق GAS Ex-d Dust Ex-tD Gr. II Cat. 2 GD

کلید الکترونیکی دما با صفحه نمایش

صفحه نمایش LED قوی با استفاده از کاراکترهایی به ارتفاع 9 میلی متر (بزرگترین سایز ممکن) و با کمی شیب معمولا طراحی شده است تا خواندن دما را تا حد ممکن از فاصله دور آسان کند. از صفحه نمایش 14 قسمتی استفاده می شود، زیرا عدد را به خوبی نشان دهد.

ترموسوئیچ ریموت دار

این سوئیچ های درجه حرارت با کیفیت بالا به طور خاص برای کاربردهای مهم ایمنی ایجاد شده اند. کیفیت بالای محصولات و تولید مطابق با ISO 9001 نظارت مطمئن بر کارخانه شما را تضمین می کند. در مرحله تولید، سوئیچ ها توسط نرم افزار تضمین کیفیت در هر مرحله ردیابی می شوند و متعاقباً 100٪ آزمایش می شوند. به منظور اطمینان از عملکرد انعطاف پذیر تا حد ممکن ، سوئیچ های دما مجهز به میکرو سوئیچ هایی هستند که امکان تغییر مستقیم بار الکتریکی تا AC 250 V ، 20 A را به طور مستقیم فراهم می کند.

برای رتبه های پایین تر سوئیچینگ ، مانند برنامه های PLC ، میکرو سوئیچ های پر از گاز آرگون با مخاطبین آبکاری شده را می توان به عنوان یک گزینه انتخاب کرد. عنصر اندازه گیری یک سیستم گاز فعال با یک عنصر لوله بوردون است. این سیستم محدوده تنظیم گسترده تا 0 ... 600 درجه سانتی گراد را امکان پذیر می کند. قطعات سیستم اندازه گیری و زره مارپیچی انعطاف پذیر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. سوئیچ دمای مدل TAG از برند ویکا آلمان بهترین نمونه ی موجود در بازار و مثال بارز این مدل سوئیچ حرارتی می باشد که  بسیار قوی است و ویژگی های عملکرد مطلوب و بالاترین عملکردهای اندازه گیری را با تکرارپذیری کمتر از 0.5 of بازه تضمین می کند.

موارد کاربرد:

  1. نظارت بر دما و کنترل فرآیندها
  2. کاربردهای ایمنی مهم در ابزار دقیق فرآیند ، به ویژه در صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، صنایع نفت و گاز ، تولید برق ، صنایع آب / فاضلاب

دماسنج با کنتاکت سوئیچ

نمایش و نظارت بر مقادیر محدود

هر کجا که دمای فرآیند باید به صورت محلی نشان داده شود و در عین حال ، مقادیر محدود باید تحت نظارت قرار گیرند ، دماسنج ها با مخاطبین سوئیچ کاربرد خود را پیدا می کنند. کنتاکت های سوئیچ مدار را بستگی به موقعیت اشاره گر ابزار اندازه گیری نشان می دهد. اگر مقدار به طور قابل ملاحظه ای بالاتر یا زیر مقدار تعیین شده باشد ، زنگ خطر را فعال می کنند ، بنابراین عبارت "تماس زنگ هشدار" نیز به کار می رود. این ابزارها همچنین برای شروع ، توقف یا تغییر فرایندها مناسب هستند.

موارد کاربرد:

  1. کنترل و تنظیم فرآیندهای صنعتی
  2. نظارت بر کارخانه ها و تعویض مدارها
  3. صنایع شیمیایی ، صنایع پتروشیمی ، فناوری فرآیند و صنایع غذایی
  4. برای رسانه های تهاجمی

دماسنج گازی با کنتاکت سوئیچ

هر جا که دمای فرایند باید در محل یا مکانهایی که دسترسی به آنها دشوار است و در عین حال مدارها باید تغییر کنند نشان داده شود ، دماسنج گاز فعال با کنتاکت های سوئیچ کاربرد خود را پیدا می کند. با توجه به طیف گسترده ای از طرح های احتمالی ، دماسنج های مدل TGS73 ویکا با گاز می توانند کاملاً با هرگونه اتصال یا مکان فرآیند سازگار شوند. با تنظیم پایه و صفحه شماره گیری ، قاب را می توان دقیقاً در زاویه دید مورد نظر تنظیم کرد. با نسخه لامپ تماس (بدون تماس مستقیم با محیط) ، حتی اگر قطر لوله بسیار کم باشد ، می توان دما را اندازه گیری و کنترل کرد. لامپ تماس برای نصب خارجی روی لوله ها و مخازن در نظر گرفته شده است. هنگام نصب این نسخه دماسنج ، باید اطمینان حاصل شود که لامپ تماس با نقطه اندازه گیری به طور کامل در تماس است.

موارد کاربرد:

  1. کنترل و تنظیم فرآیندهای صنعتی
  2. نظارت بر کارخانه ها و تعویض مدارها
  3. به طور جهانی برای ماشین آلات ، کارخانه ، مخزن ، تولید تجهیزات و صنایع غذایی مناسب است.
  4. اندازه گیری دما بدون تماس متوسط
  5. نصب در تابلو های ابزار ، کابینت کنترل ، تابلو های کنترل

دماسنج انبساط با میکرو سوئیچ

دماسنج مدل IFC یک دماسنج انبساطی برای استفاده جهانی در زمینه های ماشین سازی ، صنایع تبرید ، صنایع غذایی و آشامیدنی و همچنین فناوری گرمایش، تهویه مطبوع و تهویه است. درجه حرارت با گسترش مایع دماسنج داخل مویرگ اندازه گیری می شود. دماسنج های این نوع برای اندازه گیری دما در مکان هایی که دسترسی به آنها دشوار است و برای پل زدن در مسافت های طولانی استفاده می شود. IFC به دلیل ساخت بسیار ساده و استفاده از قاب پلاستیکی ، یک ابزار اندازه گیری ارزان و بسیار قابل اعتماد است.

موارد کاربرد:

  1. نظارت بر دمای آب، نفت و گاز
  2. کمپرسورها
  3. ژنراتور بخار
  4. دستگاه کنترل و محدود کننده دما برای نیروگاه های تولید گرما

دماسنج انبساطی

کنترل کننده دمای گاز خروجی

کنترل کننده دمای ایمنی برای محیط کار هوا (گاز دودکش) طراحی شده است. هنگامی که درجه حرارت روی سنسور دما از نقطه تنظیم غیر قابل تنظیم فراتر رود ، یک مدار کنترل باز می شود. آسیب به سیستم اندازه گیری نیز منجر به قطع شدن مدار می شود ، زیرا این امر به دلیل افزایش ایمنی مورد نیاز است. سیستم اندازه گیری با یک اشاره گر همراه است که وضعیت دمای مربوطه را در یک مقیاس نشان می دهد.

موارد کاربرد:

  1. دستگاه نظارت بر دما برای نیروگاههای تولید گرما
  2. برای ژنراتورهای حرارتی با 2 سوخت

ترموستات ضد یخ

ترموستات ضد یخ و ضد سرما برای نظارت بر دمای هوای کویل های گرمایش آب/هوا در سیستم های تهویه و تهویه مطبوع استفاده می شود. دیفرانسیل تغییر دمای کوچک ، تکرارپذیری زیاد و تنظیم مجدد خودکار باعث می شود که این دمای ترموستات ایده آل برای تهویه و تهویه مطبوع باشد. خروجی سوئیچینگ کنترل شده با دما می تواند اقدامات زیر را هنگام کاهش دما به زیر نقطه تنظیم شده انتخاب شده انجام دهد (به عنوان مثال اگر خطر یخ زدگی وجود داشته باشد) ونتیلاتور خاموش ، دمپر هوای خارجی بسته شده ، پمپ روشن ، فعال شدن هشدار قابل مشاهده / شنیدنی و غیره

موارد کاربرد:

اتوماسیون ساختمان برای نظارت بر دمای هوا و جلوگیری از سرمازدگی کویل های گرمایش آب / هوا در سیستم های تهویه و تهویه مطبوع.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...