بلبرینگ تماس زاویه ای NTN

شرکت ان تی ان NTN یک شرکت ژاپنی میباشد که در سال 1918 تاسیس شد. این شرکت هم اکنون جزو برترین شرکت های بلبرینگ سازی در دنیا میباشد و محصولات خود را در چندین کشور مختلف عرضه میکند.

 لوگو NTN

شماره فنی بلبرینگ تماس زاویه ای NTN باعدد ۷ شروع میشود. محدوده سرعت بلبرینگ تماس زاویه ای سرعت متوسط میباشد. در بلبرینگ های تماس زاویه ای، رینگ داخلی و رینگ خارجی نسبت به یکدیگر زاویه میسازند که امکان تحمل بارهای شعاعی و بارهای محوری بصورت همزمان را خواهند داشت. هرچه این زاویه تماس بزرگ تر باشد، قدرت تحمل بار محوری آن بیشتر میشود. بلبرینگ تماس زاویه ای NTN آب بندی شده است و قفسه یا کیج بلبرینگ تماس زاویه ای توسط نایلون ساخته شده است. این قفس میتواند در دمای زیر 120 درجه سانتی گراد عملکرد مناسبی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت بلبرینگ و همچنین سفارش محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه متن در پایین صفحه ...




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای NTN

  1. بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه 
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه 
  3. بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی 

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه

این دسته از بلبرینگ تماس زاویه ای NTN قابلیت تحمل بارهای شعاعی و محوری در یک جهت میباشند. دربیرینگ های تماس زاویه ای بین زاویه 15 تا 40 درجه هر چقدر سمت زاویه بیشتر پیش برویم، میزان بار پذیری محوری این بیرینگ افزایش پیدا می‌کند و هر چقدر به سمت زاویه کمتر برویم، میزان بار پذیری شعاعی این بیرینگ افزایش پیدا می‌کند. بیرینگ استانداردی که بدون اعلام زاویه در بازار فروش می‌رود، بیرینگی است که زاویه ۳۵ درجه دارد. به این معنی که تقریباً حد یکسانی از بار محوری و بار شعاعی را تحمل می کنند.

بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه

یکی از زیرمجموعه های بلبرینگ تماس زاویه ای NTN میباشد که دو ردیفه است و نتیجتا به دلیل بیشتر بودن عناصر غلتان دوبرابر قابلیت تحمل بارپذیری دارد. از نظر خواص دقیقا مانند چیدمان پشت به پشت بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه عمل میکند.

بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی

یکی از پرکاربرد ترین زیرمجموعه های بلبرینگ های تماس زاویه ای میباشد. این بلبرینگ تماس زاویه ای NTN قابلیت تحمل بار محوری زیادی را دارد. بلبرینگ های چهارگوشه زاویه ای عموما قفسه های آن ها برنجی ماشینکاری شده است. به این دلیل به این نوع بلبرینگ تماس زاویه ای NTN چهار گوشه میگویند که این بیرینگ طوری طراحی شده است که در ۴ نقطه در تماس است.

ترتیب قرار گرفتن بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیفه

  1. رو در رو Face-To-Face: در این نوع میزان بارگذاری شعاعی دو باربر شده و بارگذاری محوری در هر دو جهت در دسترس است.
  2. پشت به پشت Back-To-Back: در این مدل میزان بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری ضعیف در هر دو جهت در دسترس است.
  3. پشت سر هم Tandem: در این مدل بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری سنگین در یک جهت در دسترس است. شکل و نحوه قرار گیری این دسته از بلبرینگ ها در شکل زیر آمده است.

بلبرینگ تماس زاویه ای NTN

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...