بلبرینگ تماس زاویه ای SKF

شرکت اس کا اف SKF یک شرکت سوئدی است که در سال 1907 شروع به کار کرده است. SKF در زمینه تولید یاتاقان و بلبرینگ، آب بند ها، سیستم های روغن کاری، محصولات نگهداری و شرایط و خدمات مربوط به این موارد، فعالیت دارد. شرکت SKF در حال حاضر بزرگترین تولید کننده بلبرینگ در دنیا میباشد.

لوگو SKF

شماره فنی بلبرینگ تماس زاویه ای SKF باعدد ۷ شروع میشوند. این بلبرینگ قابلیت تحمل بار شعاعی کمتر از بلبرینگ شیار عمیق و قابلیت تحمل بار محوری هم اندازه بلبرینگ های شیارعمیق و فقط دریک جهت (جهت مخالف) را دارد. در بلبرینگ تماس زاویه ای، رینگ های داخلی و خارجی نسبت به یکدیگر زاویه میسازند که امکان تحمل بارهای شعاعی و محوری به صورت همزمان را خواهند داشت. هرچه این زاویه تماس بزرگ تر باشد، قدرت تحمل بار محوری آن بیشتر میشود. برای اطلاع از قیمت بلبرینگ و همچنین سفارش محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس زاویه ای SKF

ادامه متن در پایین صفحه ...




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انواع بلبرینگ تماس زاویه ای SKF  

  1. بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه
  3. بلبرینگ تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی

بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه 

بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیفه می توانند بارهای محوری را فقط در یک جهت تحمل کنند. به طور معمول بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیف دارای یک شانه بالا و یک شانه پایین هستند. ظرفیت حمل بار محوری با افزایش زاویه تماس، افزایش پیدا میکند.

تک ردیفه SKF

بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه 

بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیف SKF در طراحی با دو بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیف مطابقت دارند اما فضای محوری کمتری را اشغال می کنند. این دسته از بلبرینگ تماس زاویه ای SKF می توانند بارهای شعاعی و همچنین بارهای محوری را که در هر دو جهت عمل می کنند ، در خود جای دهند. 

تماس زاویه ای دو ردیفه SKF

بلبرینگ های تماس زاویه ای چهار نقطه تماسی 

بلبرینگ های تماس زاویه ای دارای چهار نقطه تماس، این دسته از بلبرینگ تماس زاویه ای SKF برای پشتیبانی از بارهای محوری که در هر دو جهت کار می کنند، طراحی شده اند. بارهای شعاعی را می توان تا کسری خاص از بار محوری پشتیبانی کرد. این بلبرینگ ها نسبت به بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیف به طور قابل توجهی فضای محوری را اشغال می کنند.

چهار نقطه تماسی SKF

نصب دوتایی بلبرینگ های تماس زاویه ای تک ردیفه SKF

در مواردی که بلبرینگ تماس زاویه تک ردیفه پاسخگوی میزان بارپذیری و تحمل بار در هر دو جهت را نداشته باشد، این بلبرینگ ها را به صورت دوتایی در کنار یکدیگر نصب میکنند.  انواع نصب دوتایی بلبرینگ های تک ردیفه عبارتند از 

1) رو در رو Face-To-Face : در این نوع میزان بارگذاری شعاعی دو باربر شده و بارگذاری محوری در هر دو جهت در دسترس است.

FACE TO FACE SKF

2) پشت به پشت Back-To-Back : در این مدل میزان بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری ضعیف در هر دو جهت در دسترس است.

BACK TO BACK SKF

3) پشت سر هم Tandem : در این مدل بارگذاری شعاعی دو برابر شده و بارگذاری محوری سنگین در یک جهت در دسترس است.

TANDEM SKF

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...