بلبرینگ koyo

  • بلبرینگ تماس زاویه ای koyo
  • بلبرینگ خود تنظیم koyo
  • بلبرینگ کف گرد koyo



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
بلبرینگ کویو KOYO یکی از محصولات شرکت سیکو (KOYO Seiko) است که در شهر اوزاکا کشور ژاپن تاسیس شد. این برند یکی از بهترین برند های بلبرینگ سازی در دنیا است که محصولات آن همواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. یکی از ویژگی های بلبرینگ کویو KOYO که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند، قیمت مناسب  بلبرینگ با کیفیت بسیار بالای آن است.

 بلبرینگ koyo

قیمت بلبرینگ کویو koyo

یکی از عواملی که همواره برای مشتری اهمیت دارد، قیمت محصول است. بلبرینگ کویو KOYO علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. عوامل متعددی بر قیمت یک بلبرینگ تاثیر گذار هستند که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • مدل بلبرینگ 
  • مشخصات خاص فنی
  • ابعاد و اندازه بلبرینگ

از آن جایی که در حال حاضر به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت ها همواره دارای نواساناتی هستند، برای اطلاع از آخرین قیمت ها و موجودی بلبرینگ کویو KOYO با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

خرید بلبرینگ کویو KOYO

برای خرید یک بلبرینگ باید موارد متعددی رو در نظر داشت. برخی از مهم ترین این موارد عبارت اند از:

  • نوع بلبرینگ: نوع بلبرینگ باید با توجه به کاربرد و بارهایی که قرار است به آن وارد شود، انتخاب گردد.
  • ابعاد: هر بلبرینگ دارای قطر داخلی، خارجی و ضخامت مخصوص خود است. این ابعاد باید متناسب با کاربرد انتخاب شود.
  • ویژگی های خاص: برخی از بلبرینگ ها دارای ویژگی های خاصی نظیر داشتن آب بند، دور بالا بودن و ... هستند که هنگام خرید باید به آن توجه نمود.

ابعاد و اندازه های بلبرینگ های کویو KOYO کاملا استاندارد هستند. اگر شما دستگاهی دارید و قصد به تغییر برند بلبرینگ دستگاه خود دارید، می توانید با دادن کد بلبرینگ یا ابعاد بلبرینگ مدنظر خود به کارشناسان فروش کالا صنعتی، به راحتی خرید خود را انجام دهید.

خرید بلبرینگ کویو اصل

با افزایش تعداد محصولات تقلبی یکی از دغدغه‌ها خرید بلبرینگ کویو اصل است. اما کالاصنعتی به عنوان نمایندگی بلبرینگ کویو، مفتخر است که محصولات اصلی کویو را تامین و به همراه گواهی اصالت و کیفیت به مشتریان ارائه دهد. بلبرینگ کویو با کیفیت و عملکرد عالی یکی دیگر از محصولاتی است که کالا صنعتی کیفیت آن را تضمین می‌کند. برای خرید بلبرینگ koyo و یا استعلام قیمت بلبرینگ، شما می‌توانید با کارشناسان کالاصنعتی تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما و ارائه مشاوره فنی برای انتخابی هوشمندانه است.

انواع بلبرینگ KOYO 

انواع بلبرینگ کویو

بلبرینگ کویو KOYO به صورت کلی به 4 دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  1. بلبرینگ شیار عمیق
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای
  3. بلبرینگ خود تنظیم
  4. بلبرینگ کف گرد

در ادامه به معرفی انواع بلبرینگ های کویو KOYO پرداخته می شود. 

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه کویو KOYO

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه کویو KOYO بیشترین مصرف را میان این سه مدل دارد. این بلبرینگ ها در ابعاد متفاوت قطر داخلی (10 میلیمتر-220 میلیمتر) تولید می شوند. همچنین بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه کویو KOYO، به دو صورت باز (بدون آب بند) و آب بندی شده طراحی و تولید می شوند. بلبرینگ ها شیار عمیق تک ردیفه کویو KOYO آب بندی شده با دو آب بند فلزی و پلاستیکی طراحی می شوند که آب بند پلاستیکی به دلیل مقاومت در برابر رطوبت کارایی بیشتری دارد. همچنین این بلبرینگ ها با قفسه های فیبری، فولادی و برنجی تولید می شوند.

انواع آب بند بلبرینگ کویو

بلبرینگ شیار عمیق مینیاتوری کویو KOYO

بلبرینگ مینیاتوری به بلبرینگی گفته می شوند که قطر داخلی آن کمتر از 10 میلیمتر باشد. برند KOYO برخلاف بسیاری از برند های مطرح، این بلبرینگ ها را طراحی و تولید می کند. بلبرینگ شیار عمیق مینیاتوری کویو KOYO در ابعاد متفاوت قطر داخلی (6 میلیمتر-10 میلیمتر) تولید می شوند. این بلبرینگ ها مانند بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه به صورت باز یا آب بندی در دسترس هستند.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه کویو KOYO

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه کویو

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه کویو KOYO زمانی استفاده می شود که بلبرینگ تک ردیفه قادر به تحمل بار وارد شده نباشد. بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه کویو KOYO همانطور که از اسم آن ها پیدا است، از دو ردیف عناصر غلتان تشکیل شده اند و فضای بیشتری را اشغال میکنند. این بلبرینگ ها با قطر داخلی 10 میلیمتر تا 75 میلیمتر تولید می شوند. بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه کویو KOYO تنها در مدل باز (بدون آب بند) و با قفسه فولادی تولید می شود.

بلبرینگ تماس زاویه ای کویو KOYO

بلبرینگ تماس زاویه ای کویو

این سری از بلبرینگ های کویو KOYO قادر هستند بارهای شعاعی و محوری را به صورت همزمان تحمل کنند. این بلبرینگ ها به دلیل داشتن ویژگی های خاص خود برای کاربردهایی که نیاز به دقت و سرعت بالا دارند، بسیار مناسب هستند. بلبرینگ تماس زاویه کویو KOYO در دو مدل طراحی و تولید می شوند که عبارت اند از:

  1. بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه

از بلبرینگ های تماس زاویه ای دو ردیفه هنگامی استفاده می شود که بلبرینگ های تک ردیفه توانایی تحمل بار وارد شده را نداشته باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلبرینگ های تماس زاویه ای کویو، به صفحه محصول این بلبرینگ ها مراجعه کنید.

بلبرینگ خود تنظیم کویو KOYO

بلبرینگ خود تنظیم کویو

این سری از بلبرینگ ها، می توانند انواع ناهماهنگی های شفت را در خود جای دهند. بلبرینگ خود تنظیم کویو KOYO در دو مدل ساده و کنیک تولید و طراحی می شوند. بلبرینگ خودتنظیم کنیک به همراه یک بوش به شفت متصل می شوند. این سری از بلبرینگ های کویو KOYO، دو ردیفه هستند و میزان تحمل بار بالایی دارند و اغلب به همراه بوش و یاتاقان مورد استفاده قرار می گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این بلبرینگ ها می توانید به صفحه محصولات بلبرینگ خود تنظیم کویو KOYO مراجعه کنید.

بلبرینگ کف گرد کویو KOYO

بلبرینگ کفگرد کویو

بلبرینگ کف گرد کویو KOYO می تواند بارهای  محوری بسیار سنگین را تحمل کند. این بلبرینگ ها به دو صورت تک جهته و دو جهته تولید و طراحی می شوند. همانطور که از نام آن ها پیدا است، بلبرینگ ها دو جهته می توانند برخلاف بلبرینگ های تک جهته، بارهای محوری را از هر دو جهت تحمل کند. نکته حائز اهمیت در این بلبرینگ ها این است که بلبرینگ کف گرد نباید تحت هیچ گونه بار شعاعی قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بلبرینگ کف گرد کویو KOYO می توانید به صفحه محصولات این بلبرینگ ها مراجعه کنید.

همانطور که مطالعه کردید بلبرینگ ها از مهم ترین قطعات صنعتی در دنیای امروزه هستند که وظیفه تسهیل حرکت دوار و کاهش اصطکاک را در دستگاه های صنعتی دارند. برند کویو KOYO یکی از مطرح ترین برند های بلبرینگ سازی در دنیا هستند که نسبت به کیفیتی که دارند، دارای قیمت مناسبی هستند. بلبرینگ های کویو در 4 نوع شیار عمیق، تماس زاویه، خود تنظیم و کف گرد تولید می شوند. شما می توانید برای خرید انواع بلبرینگ های کویو KOYO با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...