پمپ استیل 304 Leo - لئو AMS




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ استیل لئو یکی از محصولات محبوب و پرکاربرد در صنایع مختلف است. پمپ استیل لیو از جمله محصولات پر فروش در ایران می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قدرتمندی نیز است. شرکت لئو یکی از شرکت های فنی و مهندسی کشور چین است که در زمینه تولید انواع پمپ های صنعتی و کشاورزی فعالیت دارد. این پمپ ها در 150 کشور مختلف در سراسر جهان توزیع می شود. این شرکت دارای نمایندگی انحصاری در ایران است که مسئول ارائه خدمات و سرویس های پمپ استیل لئو می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کالا صنعتی، نمایندگی پمپ لئو در ارتباط باشید.

پمپ لئو سری ams

پمپ استیل 304 Leo - لیو AMS

پمپ استیل لئو به نام های پمپ پروانه بسته و پروانه باز استیل نیز شهرت دارد. برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ پمپ استیل 304 Leo - لئو AMS با کارشناسان فروش در تماس باشید. پمپ استیل کله استیل لئو به نام های پمپ پروانه بسته و پروانه باز استیل نیز شهرت دارد. برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت پمپ استیل 304 Leo - لیو AMS با کارشناسان فروش در تماس باشید. پمپ های AMSm لئو تولید شده توسط کمپانی لئو بوده ، کمپانی لئو یکی از بزرگترین تولیدد کنندگان پمپ های خانگی و صنعتی می باشد  ، الکتروپمپ های تولیدی کمپانی لئو به 120 کشور مختلف در سراسر جهان ارسال می شود. شرکت لئو LEO در سال 2001 در شهر ژیانگ چین تاسیس شد و دارای کیفیتی بسیار مناسب می باشد. از جمله مزیت های مهم پمپ استیل لئو قیمت مناسب آن نسبت به مدل های اروپایی است. سایت کالا صنعتی به عنوان یکی از اصلی ترین توزیع کنندگان محصولات صنعتی، محصولات شرکت لئو را ارائه می دهد. شرکت لئو دارای گواهینامه های متعددی از آزمایشگاه های معتبر اروپایی می باشد که یکی از آن ها گواهینامه CE مربوط به اتحادیه اروپا است. محصولات این شرکت به خصوص پمپ استیل لئو مبتنی بر افزایش بازدهی، کاهش مصرف انرژی و طراحی بهینه تولید می شوند.

انواع محصولات شرکت لئو

شرکت لئو محصولات مختلف صنعتی را در کاربری های مختلف تولید می کند. پمپ استیل LEO یکی از محصولات کاربردی در مصارف خانگی و صنعتی است. پمپ تمام استیل LEO برای استفاده در مصارف خانگی، صنعت کشاورزی، صنایع سنگین، تصفیه آب، سیستم های تهویه مطبوع و انتقال فاضلاب شهری مناسب می باشد. پمپ استیل لئو دارای یک مدل منحصر به فرد برای استفاده در نیروگاه ها، واحد های صنعتی، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز می باشد که به نام دالیان معروف است. این مدل پمپ استیل لئو دارای مقاومت مناسبی در برابر سیالات خورنده و مواد شیمیایی مختلف است. پمپ استیل گارانتی دار لئو قادر به ارائه خدمات و سرویس های مختلف به صورت مادام العمر است. پمپ استیل لئو یکی از نمونه های بارز پمپ استیل چینی خوب می باشد.

پمپ استیل لیو

پمپ گردشی لئو

پمپ های گردشی لئو دارای دو مدل سه دور و تک دور می باشند. پمپ استیل لئو گردشی تک دور معمولا برای ظرفیت های بالا و پمپ های با سایز بزرگ طراحی می شوند. این مدل از پمپ ها دارای مدل طراحی خطی بوده و در سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع استفاده می شود. پمپ استیل لئو گردشی سه دور برای ظرفیت های پایین مانند پمپ های پکیجی و پمپ های گردش آبگرم استفاده می شود. یکی از تفاوت های اصلی پمپ استیل لئو گردشی سه دور با تک دور نوع خنک کاری آن ها است. در پمپ سه دور از سیستم خنک کاری با آب استفاده می شود در حالی که در پمپ تک دور از سیستم خنک کاری با هوا استفاده می شود.

پمپ طبقاتی لئو

پمپ های طبقاتی لئو معمولا از چند پروانه افقی و عمودی ساخته می شوند. پمپ استیل لئو در دو نوع استیل 304 و استیل 316 ارائه می شود. این مدل از پمپ ها نیز از نوع گریز از مرکز می باشند و برای استفاده در ساختمان های بلند و برج ها، سیستم های آتشنشانی، سیستم های آبیاری و باغبانی کشاورزی، سیستم های تصفیه آب و بسیاری دیگر از سیستم ها مناسب می باشند. پمپ استیل لئو طبقاتی برای استفاده در بوستر پمپ ها نیز مناسب می باشند زیرا دارای بازه گسترده ای از فشار و دبی هستند.

پمپ استیل لئو برای مصارف خانگی

پمپ استیل لئو برای مصارف خانگی معمولا دارای توانی زیر 5.5 اسب بخار است. این پمپ دارای چهار مدل دو پروانه، جتی، بشقابی و محیطی می باشند. پمپ استیل لئو برای مصارف خانگی معمولا به صورت پروانه بسته ارائه می شود زیرا آب شهری دارای میزان ناخالصی پایینی است و امکان بروز مشکل برای پمپ های پروانه بسته وجود ندارد. پمپ استیل لئو برای مصارف خانگی از نوع گریز از مرکز می باشد و در سایز بندی های مختلفی ارائه می شوند. جنس بدنه این پمپ ها می توان چئن، برنج یا فولاد ضد زنگ باشد. پمپ استیل لئو برای مصارف خانگی با توجه به برق ورودی می توانند به دو دسته تک فاز و سه فاز ارائه شوند. برای برق تک فاز محدودیت توان پمپ در حدود 2.2 کیلووات بوده و برای برق سه فاز بیشتر از 3 کیلووات است.

پمپ خانگی لئو

پمپ کف کش لئو

پمپ کف کش لئو یکی دیگر از پمپ های کاربردی و پر طرفدار می باشد که به صورت مستغرق در آب می باشد. پمپ استیل لئو کف کش از نوع گریز از مرکز می باشند و برای انتقال آلودگی و کثیفی های موجود در ته استخرها مناسب می باشند. با توجه به اینکه سیال عبوری از این پمپ ها دارای مقدار زیادی ناخالصی است، بهتر است از پمپ پروانه نیمه باز یا باز استفاده شود. پمپ استیل لئو کف کش دارای دو مدل با فلوتر و بدون فلوتر ارائه می شود که داشتن فلوتر می تواند کمک زیادی به قطع جریان در هنگام کاهش ارتفاع کند. با توجه به مستغرق بودن این پمپ ها معمولا الکتروموتور این تجهیزات در محفظه ای جداگانه قرار می گیرد. پمپ استیل لئو کف کش باید دارای آب بندی بسیار ویژه ای باشد تا امکان نفوذ آب به شکل غیر استاندارد به داخل محفظه پمپ گرفته شود.

پمپ لجن کش لئو

یکی دیگر از انواع پمپ استیل لئو، پمپ های لجن کش می باشد. این مدل از پمپ ها اکثرا برای انتقال آب باران و فاضلاب استفاده می شود. پمپ استیل لئو لجن کش دارای پروانه باز می باشند که توانایی کار با سیالات آلوده با ناخالصی بالا را دارند. از این مدل از پمپ ها به صورت گسترده ای برای انتقال فاضلاب استفاده می شود. بدنه پمپ استیل لئو لجن کش می تواند در جنس های مختلفی ارائه شود که باید متناسب با شرایط محیطی و نوع کاربری آن ها باشد. این مدل از پمپ ها می توانند به دو صورت تک فاز و سه فاز ارائه شود. معمولا برای عملکرد بهتر این پمپ ها از فلوترها استفاده می شود. پمپ لجن کش لئو معمولا دارای یک محفظه روغن می باشد که بلبرینگ های پمپ در آن قرار دارند. این کار برای عمر طولانی تر بلبرینگ ها انجام می شود.

اطلاعات کدگذاری پمپ AMSm به صورت زیر می باشد:

حرف A در سریال پمپ به معنی  کمپانی تولیدی پمپ که از سری لئو می باشد هم چنین حروف MS  نشان دهنده پمپ سانتریفیوژ استیل است ، حرف m نشان دهنده تکفاز بودن موتور است در صورت حذف شدن حرف m برق اجرای پمپ سه فاز است.

خصوصیات فیزیکی

وزن پمپ های AMSm  از 14 کیلوگرم تا 20 کیلوگرم متفاوت بوده ، قطر دهانه ورودی به پمپ از 11/2 اینچ تا 2 اینچ متغییر است، قطر دهانه خروجی پمپ ها 1 1/2 اینچ بوده در ضمن اینکه ابعاد پمپ از طول 410 میلی متر تا 465 میلی متر متفاوت بوده هم چنین عرض پمپ 240 میلی متر بوده ، در ضمن اینکه ارتفاع پمپ 270 میلی متر می باشد ، بلبرینگ های پمپ از مدل c&u است، جنس سیم پیچ های موتور از مس می باشد در ضمن اینکه جنس پروانه پمپ AMSm استیل هم چنین دیفیوز پمپ از جنس استیل 304 می باشد ، متریال استفاده شده در پمپ  از جمله پروانه ، شافت جنس بدنه همچنین دیفیوز تماما استیل 304 می باشد.

خصوصیات عملکردی

مقدار ارتفاع پرتابی پمپ AMS از 16.8 متر تا 23.1 متر  متغییر می باشد، هم چنین دبی پمپ از 30 تا 520 لیتر بردقیقه متغییر بوده که معادل 1.8 متر مکعب برساعت تا 31 متر مکعب برساعت است.

پمپ سانتريفيوژ استيل 304 Leo - ليو (ABK , AMS)پمپ سانتريفيوژ استيل 304 Leo - ليو (ABK , AMS)پمپ سانتريفيوژ استيل 304 Leo - ليو (ABK , AMS)پمپ سانتريفيوژ استيل 304 Leo - ليو (ABK , AMS)پمپ سانتريفيوژ استيل 304 Leo - ليو (ABK , AMS)

جنس قطعه

نام قطعه

شماره قطعه

PART

MATERIAL

فولاد

پایه

1

Bottom Support

Steel

فولاد ضد زنگ 304

بدنه پمپ

2

Pump Body

AISI 304

فولاد ضد زنگ 304

دیفیوزر

3

Diffuser

AISI 304

فولاد ضد زنگ 304

پروانه

4

Impeller

AISI 304

NBR

اورینگ

5

O-Ring

NBR

فولاد ضد زنگ 304

پلیت واسطه

6

Airproof Plate

AISI 304

آلومینیوم سخت کاری شده

واسطه

7

Support

ZL 102

سیلیکون / کربن

آب بند مکانیکی

8

Mechanical Seal

Silicon / Carbon

 

بلبرینگ

9

Ball Bearing

 

 

روتور

10

Rotor

 

 

استاتور

11

Stator

 

PP

فن

12

Fan

PP

آلومینیوم سخت کاری شده

کاور انتهای الکتروموتور

13

Rear Housing

ZL 102

PP

کاور فن

14

Fan Cover

PP

ABS

جعبه برق

15

Terminal Box

ABS

پمپ سانتریفیوژ استیل 304 (AMS) لیو چه کاربردهایی دارد؟

این پمپ لیو برای مصارفی چون تامین کردن فشار خط لوله، تامین آب خانگی و ساختمانی، صنعت و معدن، پرورش ماهی و طیور، باغات و گلخانه ها، پشتیبانی تجهیزات، حرارت مرکزی، تهویه مطبوع و ... مناسب می باشد.

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ استیل لیو چیست؟

در پمپ های سانتریفیوژ استیل 304 حداکثر دمای سیال میتواند تا 85  درجه سانتی گراد باشد. در پمپ های سانتریفیوژ استیل لیو حداکثر ارتفاعی که در تست کارخانه برای استخراج نمودارهای عملکرد پمپ انجام می شود، 1000 متر است. بدنه و شفت این پمپ لیو استیلAISI 304  است.

موتور پمپ سانتریفیوژ استیل لیو چه جنسی دارد؟

در موتور پمپ سانتریفیوژ استیل لیو سیم پیچ موتور مسی است. این موتور دارای کلاس عایق F  و کلاس حفاظت حداکثر IPX4 است.

در این موتور بهترین دمای محیط که در واقع همان دمایی است که در آن تست استخراج نمودار های عملکرد پمپ صورت می گیرد، 40درجه سانتی گراد تعریف شده است. موتور تکفاز دارای محافظ حرارتی است و یاتاقان موتور از نوع C&U می باشد. 

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...