پمپ دنده ای چدنی ماه و ستاره ییلدیز YKF 1

برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و خرید پمپ آب کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

جنس پوسته: چدن

دهانه : 1 اینچ

حداکثر دبی: 3 متر مکعب بر ساعت

ثبت سفارش
۲۵,۸۷۰,۰۰۰ تومان
۲۳,۸۷۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ ماه و ستاره ییلدیز

    پمپ‌های ماه و ستاره‌ای که در گروه پمپ‌های دنده داخلی طبقه‌بندی می‌شوند، تولید شرکت یلدیز (ییلدیز) در کشور ترکیه می‌باشند. این شرکت پمپ‌های ماه و ستاره‌ای را در ابعاد، سایزها (1 تا 8 اینچ) و ظرفیت‌های متنوعی تولید شده است. لازم به ذکر است شرکت ییلدیز با حدود 5000 متر مربع مساحت و سالانه تولید 4000 پمپ از جمله شرکت‌های معتبر و فعال در حیطه پمپ‌های روتاری می باشد. پمپ‌های ماه و ستاره‌ای این شرکت معتبر برای مایعات رقیق تا غلیظ و بدون ذرات استفاده می‌شود. برای اطلاع دقیق و انتخاب صحیح پمپ براساس سیال مورد نظر با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی مشورت کنید.

    مدل پمپ دهانه (اینچ) حداکثر دبی (m3/h)
    YKF 1 1  3
    YKF 1 1/2 1/2 1 5.7
    YKF 2 2 13.5
    YKF 3 3 32

    کاربرد‌های پمپ‌های دنده داخلی (ماه و ستاره‌ای)

    • پمپاژ موادی مثل رب گوجه فرنگی، شکلات‌های خوراکی، سس مایونر، انواع روغن‌های خوراکی و صنعتی و کرم‌ها در مصارف دارویی و خوراکی
    • پمپاژ مواد صنعتی مثل انواع گریس‌ها، روغن‌های صنعتی و هیدرولیک، قیر و مازوت

    مزایای پمپ‌های دنده داخلی (ماه و ستاره‌ای)

    1. ظرفیت‌ها و فشارهای بالا
    2. سایز‌های خروجی متنوع (1 تا 8 اینچ)
    3. کیفیت، کارکرد و قیمت مناسب
    4. مناسب برای پمپاژ سیالات بسیار غلیظ در دمای بالا

    انواع پمپ های ماه و ستاره ییلدیز

    پمپ ها به دو نوع دینامیکی و جابجایی مثبت تقسیم می شوند. یکی از پمپ های جابجایی مثبت، پمپ دنده ای است که انواع مختلفی دارند و یک نوع آن پمپ دنده خارجی یا ماه و ستاره است. شرکت های زیادی در دنیا پمپ ماه و ستاره تولید می کنند، یک از این شرکت ها شرکت ییلدیز ترکیه است. اگر پمپ های این شرکت را بر اساس قطر ورودی خروجی، طبقه بندی کنیم. محصولات این شرکت به این ترتیب است:

     

    پمپ یلدیز

    مدل های 1 اینچی

    مدلهای YPو YK و YMKو  YMB که همراه با 1" نوشته می شوند، پمپ های یک اینچی این شرکت اند. از لحاظ دبی (آبدهی) سری YK دبی کمتری (حداکثر 2 متر مکعب بر ساعت) از بقیه دارد (حداکثر 3 متر مکعب بر ساعت). حداکثر فشار همه این پمپ ها 10 بار است. همه این پمپ ها تا سرعت 1500 دور بر دقیقه می توانند بچرخند. حداکثر غلظت سیال انتقالی 2500 ssu است. دمای کاری همه این پمپ ها 0 درجه تا 200 درجه سانتیگراد است، به جز مدل  YMB که حداکثر تا 80 درجه سانتی گراد می باشد.

    پمپ دنده ای یلدیز

    مدل های 1.5 اینچی

    مدل YMB و YKF که دبی شان در مقایسه با یک اینچی ها حداقل 2 مترمکعب بیشتر است(5 متر مکعب بر ساعت)، به علاوه اینکه سیالات با ویسکوزیته تا دو برابر یک اینچی ها 5000 ssu را انتقال می دهند. این پمپ ها از لحاظ فشار تولیدی و ظرفیت سرعت چرخش مانند مدل قبلی هستند. مدل YMB برای دماهای پائین تا 80 درجه و مدل YKF برای دماهای بالا تا 200 درجه، به کار می روند.

     

    پمپ ماه و ستاره

    مدل های 2 و 2.5 اینچی

    مدل های YMB و YK پمپ های 2 اینچی این شرکت هستند که دبی آنها به 12 متر مکعب بر ساعت هم می رسد. در مدل YKF-2.5  دبی به 20 متر مکعب نیز می رسد. مشابه مدل های قبلی حداکثر فشار آنها نیز 10 بار است. این پمپ ها در دو مدل برای دمای کاری تا 80 درجه (YMB-2”) و تا 200 درجه (YK-2”) عرضه می شوند. نکته مهم این نوع پمپ ها توانایی انتقال سیالات سنگین تر تا 30000 ssu می باشد، به همین دلیل حداکثر دور مجاز برای این پمپ ها 500 دور می باشد که برای رسیدن به دور به گیربکس نیاز دارید. مدل YKUKF-2 ½ سیال با گرانروی 75000 ssu را هم انتقال می دهد.

    مدل های 3 اینچ و بالاتر

    مدل های سه اینچ شامل YKBF و YKF بوده که اولی دبی 55 متر مکعب و دومی 32 متر را تامین می کند. ضمنا YKBF برای سیالات سنگین تر تا 100000 ssu مناسب است. در چهار اینچی ها دبی به 60 تا 90 متر مکعب افزایش می یابد. حداکثر گرانروی سیال در این نوع پمپ ها مشابه YKBF 3” می باشد. برای پمپ های 5 و 6 اینچی حداکثر دبی بین 110 تا 135 متر مکعب بوده و قابلیت انتقال سیالات با گرانروی 250000 ssu را دارا می باشد. حداکثر دور در این پمپ ها 350 دور بر دقیقه است. در غیاب پمپ های 8 اینچی، پمپ های 8 اینچی تا 174 متر مکعب سیال را در هر ساعت پمپ می کنند، در حالی که بیشتر از 190 دور نمی توانند بچرخند.

     

    لوگو پمپ یلیدیز

    کلام انتهایی

    همراه با افزایش سایز پمپ قیمت پمپ افزایش چشمگیر می یابد، به طوری که پمپ های دو اینچی ده bar با قیمت حدود 12 میلیون تومان ولی پمپ چهار اینچی (بیش از ده bar) از 50 میلیون تومان هم فراتر می رود.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    نوع پمپ دنده ای
    دنده داخلی
    نوع پمپ
    دنده ای
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    وزن محموله (گرم)
    به دیتاشیت محصول در قسمت فایل‌های مرتبط مراجعه کنید.
    ابعاد mm (طول-عرض-ارتفاع)
    به دیتاشیت محصول در قسمت فایل‌های مرتبط مراجعه کنید.
    الکتروموتور قابل اتصال
    700 دور, 1000 دور, 1400 دور
    • کاربر مهمان
    • چهار شنبه 05 شهریور 1399 - 09:08
    • 0
    • 0
    من دنبال یه پمپی میگردم که بتونه مواد مذاب پلاستیکی رو که حدودا تو 250 تا 340درجه هست رو پمپاژ کنه
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...