اینورتر TETA تتا 175 اسب سه فاز MA510

برای اطلاع از نحوه خرید اینورتر با کارشناسان فروش در تماس باشید. برای اطلاع از نحوه قیمت اینورتر سه فاز با کارشناسان ما در تماس باشید.

کاربرد اینورتر: کاربردهای سنگین

ولتاژ ورودی: 380 ولت - برق سه فاز

فرکانس کریر: 15~1 کیلوهرتز

دمای عملکرد: 40~10- درجه ی سانتی گراد

خروجی گشتاور: 150%درفرکانس 0.5هرتز

فرکانس خروجی: 600~0 هرتز

گارانتی: 24 ماه

موجود
۰ تومان
۲۷۶,۱۹۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • تنظیمات و راه اندازی مستقیم در درایو تتا M610   

    راه اندازی مستقیم اینورتر تتا teta پس از وصل برق قابلیتی است که در صورت تنظیم یا قطع و وصل لحظه ای برق و ورودی در راه اندازی می شود در این حالت دیگر نیازی به راه اندازی به صورت دستی نیست. بدین منظور در ابتدا جهت ورود به منوی پارامترها کلید DSP فشار می دهیم گروه P00 روی صفحه نمایش داده میشود و توسط کلید جهت دار بالا گروه P01 را انتخاب می کنیم  و جهت ورود به پارامتر مربوطه کلید اینتر را فشار می دهیم. P0100 روی صفحه , نمایش داده میشود ، توسط کلید جهت دار بالا پارامتر P0118 را انتخاب می کنیم. جهت ورود به پارامتر مربوطه کلید Enter را فشار می دهیم ، مقدار پارامتر زمانی که روی عدد یک باشد. حالت راه اندازی مستقیم اینورتر فعال می شود و مجددا برای ذخیره کلید اینتر را فشار میدهیم. P0119 روی صفحه نشان داده می شود ، برای خروج از منوی پارامترها کلید DSP را دوبار فشار می دهیم ، توجه داشته باشید که در این حالت مرجع راه اندازی ترمینال باشد یعنی پارامتر P0001 روی عدد 1 باشد.

    پاک کردن تنظیمات کارخانه در درایو Teta MA-610

    بنا به دلایل مختلف گاهی نیاز داریم که پارامترهای موجود را از تنظیمات خارج کرده و به تنظیمات کارخانه برگردانیم این حالت توسط کلید DSP انجام می شود. وارد منوی پارامترها می شویم گروه پارامتر P00 روی صفحه نمایش، نمایش داده می شود، جهت ورود به زیر گروه مربوطه کلید اینتر را فشار می دهیم P00.0 روی صفحه نمایش داده می شود. برای تست کلید جهت دار بالای پارامتر P00.18 را انتخاب می کنیم، جهت ورود به پارامتر مربوطه کلید اینتر را فشار می دهیم مقدار این پارامتر در حالت پیش فرض روی عدد صفر قرار داد زمانی که عدد را روی یک قرار می دهیم درایو ریست می‌شود و به تنظیمات کارخانه بر می گردد. با توجه به اینکه در این حالت پارامتر P00.00 مود کاری دستگاه و مجموعه پارامتر های P04.03 تا P04.07 مربوط به منحنی Wave Form است. با ریست کردن از بین نمی رود و به منظور تغییر آن ها باید به صورت دستی عمل کرد، همچنین پارامتر P00.18 حالت عددی 2 دارد که مربوط به ریست خطاها هست زمانیکه بخواهیم ریست پارامتر انجام بدهیم روی عدد یک تنظیم می کنیم و اینتر را فشار می دهیم.

    حد بالای فرکانس در درایو Teta MA610 

    به منظور تغییر فرکانس در اینورتر MA610 محصول جدید و محبوب سبد درایو تتا با ما همراه باشید. این درایو قابلیت تنظیم ماکزیمم فرکانس تا 600 هرتز را دارد، به منظور تنظیم ماکزیمم فرکانس در ابتدا جهت ورود به معنای پارامتر و کلید DSP را فشار می دهیم، گروه پارامتر P00 روی صفحه نمایش داده می شود. جهت ورود به گروه پارامتر مربوطه کلید Enter را فشار دهید ، پارامتر P00.00 روی صفحه نمایش داده می شود، توسط کلید جهت دار بالا پارامتر P00.03 را انتخاب کنید. این پارامتر به منظور تنظیم ماکزیمم فرکانس استفاده می شود، جهت  ورود به پارامتر کلید اینتر را فشار دهید. به عنوان مثال حد بالای فرکانس روی عدد ۶۰ قرار می دهیم توسط کلید شیفت عدد ۶۰ را انتخاب و سپس تنظیم می کنیم برای ذخیره کلید اینتر را فشار دهید ، پارامتر P00.04 روی صفحه نمایش داده می شود. این پارامتر به منظور تنظیم حد بالای فرکانس است جهت ورود به پارامتر کلید اینتر را فشار می دهیم چرا که فرکانس مورد نظر هستش رو در اینجا تنظیم می کنیم برای ذخیره شدن کلید اینتر را فشار میدهیم. P00.05 روی صفحه نشان داده می شود، برای خروج از این پارامتر ها دو مرتبه کلید DSP را فشار می دهیم، توجه فرمایید که تعداد نمایش داده شده در پارامتر P00.04 باید کمتر یا مساوی عدد وارد شده در پارامتر P00.03 باشد.

    کاربردهای اینورتر تتا

    • جرثقیل 
    • اکسترودر
    • میکسر
    • پله برقی
    • سنگبری 
    • نوار تقاله 
    • کمپرسور 
    • چیلر 
    • نساجی 

    برای دریافت مشخصات بیشتر و قیمت اینورتر آسانسور با کارشناسان فروش در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند اینورتر
    تتا TETA
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    نوع کاربرد اینورتر
    جهت کاربردهای سنگین
    فرکانس خروجی
    600~0 هرتز
    ولتاژ ورودی
    380 ولت - برق سه فاز
    مد کنترلی
    V/F
    VECTOR
    TORQUE CONTROL (کنترل گشتاور)
    جداشدن صفحه کلید توسط کابل شبکه
    کنترل ارتباطی
    دارای پروتکل مدباس و پورت RS-485
    فرکانس کریر
    15~1 کیلوهرتز
    خروجی گشتاور
    150%درفرکانس 0.5هرتز
    دمای عملکرد
    40~10- درجه ی سانتی گراد
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • کارشناس مرتبط