پمپ پنتاکس Pentax سوپاپ سرخود تکفاز 1 اسب MD100

برای مشخص کردن دقیق نوع پمپ پنتاکس با کارشناسان فروش در تماس باشید. برای دریافت کاتالوگ پنتاکس به بخش بانک کاتالوگ مراجعه نمایید. قبل از ثبت سفارش محصولات مشابه را در پایین بررسی بفرمایید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ MD 100 پنتاکس

    پمپ خودمکش جابجایی مثبت با پروانه ستاره ای، که قدرت مکش قابل توجهی را برای پمپ فراهم می کند. این پمپ به طور ویژه برای مایعات ناپایدار مناسب است. مدل MD دارای پیشانی از برنج است، که خطر قفل شدن را رفع می کند. بدنه پمپ از چدن یا برنج ساخته شده است. براکت موتور نیز از جنس چدن است. جنس پروانه از برنج است. آب بندی مکانیکی پمپ از سرامیک و گرافیت است. شافت موتور، استیل 416 می باشد. دمای عملیاتی پمپ برای سیال 0 درجه تا 90 درجه سانتی گراد است. فشار عملیاتی این پمپ حداکثر 8 بار است. مشخصات موتور نیز عبارت است از موتور دو پل کلاس حرارتی F و درجه حفاظتی IP44 است. ابعاد پمپ به صورت 31.5 سانتی متر طول، 18.5 سانتی متر عرض و 19.5 سانتی متر ارتفاع می باشد. وزن این پمپ 11.6 کیلوگرم است. این پمپ 1 اسب بخار قدرت دارد و جدول هد و دبی آن به این صورت است:

    پمپ MD 100 پنتاکس یکی دیگر از محصولات کمپانی پنتاکس می باشد ، پمپ های پنتاکس در دو برند پنتاکس ایتالیایی و پنتاکس ایرانی موجود است ، که این دو برند جز برند های باکیفیت پنتاکس می باشد. ولی به دلیل محبوبیت و با کیفیت بودن پنتاکس در ایران، به تازگی پمپ های پنتاکس (چینی ) وارد عرضه بازار شده این پمپ ها فیک بوده و فقط از نظر ظاهر مشابه با پمپ های پنتاکس ایتالیایی می باشند و در عملکرد بسیار ضعیف تر هستند نسبت به برندهای اصلی این پمپ های پنتاکس چینی را می توانید با قیمت خیلی پایین تر از این خریداری کنید. اطلاعات کد گذاری پمپ MD 100 پنتاکس به این صورت می باشد ، حرف MD نشان دهنده این است که پمپ از مدل ماه و ستاره می باشد، عدد 100 تقسیم بر 100 نشان دهنده توان پمپ بر حسب اسب بخار می باشد. همچنین در اطلاعات کد گذاری پمپ در صورتی که عدد 01 یا 00 لحاظ شود به معنی جنس پروانه پمپ می باشد ، اگر که عدد 00 باشد به معنی این است که جنس پروانه ازنوریل است در صورتی که عدد 01 در کد گذاری پمپ استفاده شود جنس پروانه از برنج می باشد. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    MD 100


    خصوصیات فیزیکی پمپ MD 100 پنتاکس

    جنس بدنه پمپ MD 100 پنتاکس از چدن ضد زنگ و برنج است، قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ یکسان بوده  و برابر یک اینچ است، جنس پروانه پمپ MD 100 پنتاکس از برنج است. جنس براکت موتور از چدن ضد زنگ است، متریال استفاده شده در شافت موتور پمپ MD 100 پنتاکس از استینلس استیل 416 می باشد، جنس مکانیکال سیل پمپ از سرامیک / گرافیت است.

    پمپ MD 100 پنتاکس توانایی ایجاد فشار تا 8 بار را دارد وزن پمپ برابر با 11.8  کیلو گرم است، ابعاد جعبه پمپ دارای طول 310 میلی متر و عرض 185 میلی متر می باشد، همچنین ارتفاع پمپ برابر 195 میلی متر است. همچنین موتور پمپ MD 100 پنتاکس دو قطبی است منظور از موتور پمپ دو قطبی یعنی موتور با  3000 دور می باشد ، موتور که سه قطبی یعنی موتور دارای 1400 دور است ، دور موتور 6 قطبی دارای 700 دور می باشد.

    MD 100

    خصوصیات عملکردی پمپ MD 100 پنتاکس

    توان پمپ MD 100 پنتاکس 1 اسب بخار است که معادل 0.74 کیلووات می باشد، این پمپ در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شود، که در مدل تک فاز قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد. کد سه فاز این سری از پمپ ها برابر با  MDT 100 است، کد تک فاز برابر MD 100 می باشد ، محدوده دمای سیال ورودی به پمپ MD 100 پنتاکس بین 0 تا 90 درجه سانتی گراد می باشد. محدوده دمای سیال ورودی به پمپ نباید بیشتر از این مقدار شود زیرا سبب آسیب رسیدن به اجزای داخلی پمپ می شود. حداکثر دبی پمپ MD 100 پنتاکس 45 لیتر بر دقیقه که درحداقل هد است که برابر با 9 متر است، حداکثر هد در حداقل دبی برابر 53 متر است، پمپ MD 100 پنتاکس دارای کلاس حرارتی F و درجه حفاظتی IP44 می باشد. یکی از ویژگی های پمپ MD 100 پنتاکس توانایی ایجاد فشار تا 8 بار را دارد.

    MD100

    کاربردهای پمپ MD 100 پنتاکس

    پمپ MD 100 پنتاکس برای مصارف صنعتی، تجاری، کشاورزری و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از کاربردهای پمپ برای انتقال مایعات از جمله مایعات فرار مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ MD 100 پنتاکس  پمپ جابه جایی مثبت با پروانه ستاره ایی که قدرت مکش فوق العاده ایی دارد، همچنین از این پمپ برای انتقال سوخت مانند گازوئیل استفاده می کنند.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    پنتاکس Pentax
    بازه زمانی ارسال
    در اسرع وقت
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    چدن Cast Iron
    جنس پروانه
    نوریل Noryl
    برند پمپ
    پنتاکس PENTAX
    نوع پمپ
    سانتریفیوژ ( گریز از مرکز )
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    2 تا 5 مترمکعب در ساعت
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    50 تا 80 متر
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    وزن محموله (گرم)
    10000
    جنس پروانه
    برنجی
    الکتروموتور قابل اتصال
    2900 دور
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...